Τα SUV ή αλλιώς τα Sport Utility Vehicle, είναι μια κατηγορία που από την απαρχή της δημιουργίας της αγαπήθηκε ιδιαίτερα από το κοινό. Σε όλα αυτά τα χρόνια έχουν έρθει στο προσκήνιο αξιόλογα αυτοκίνητα που έχουν κατακτήσει την εμπιστοσύνη των αγοραστών.
Μια από τις νεότερες προτάσεις στα δημοφιλή μικρομεσαία SUV που λανσαρίστηκε εδώ και λίγο καιρό στην Ελλάδα και έχει όλα τα προσόντα να καλύψει σε πολλούς τομείς τους ενδιαφερόμενους, είναι το ολιστικά αναβαθμισμένο και πλήρες εξοπλιστικά S-Cross! Η αρχή των εκδόσεων γίνεται με την GL, με τιμή από 21.730 ευρώ και με τα εξής στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας:
- 7 αερόσακους
- Αυτόνομο φρενάρισμα
- Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας
- Αποφυγή αλλαγής λωρίδας
- Αναγνώριση οδικών πινακίδων
- Infotainment με οθόνη αφής 7 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Αdaptive cruise control
- Αir condition
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες
- Προβολείς LED
- Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
Η αμέσως επόμενη έκδοση GL+ κοστίζει από 23.930 ευρώ προσφέροντας επιπλέον: Αναγνώριση τυφλού σημείου, υποβοήθηση οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, αισθητήρες φώτων και βροχής, δερμάτινο τιμόνι, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, φώτα ομίχλης εμπρός κι άλλα πολλά!
Για οικονομικές και σβέλτες διαδρομές
Πέρα από τον άκρως ικανοποιητικό εξοπλισμό που διαθέτει το νέο Suzuki S-Cross, το αυτοκίνητο διακρίνεται και από τον αποδοτικό, σε όλα τα επίπεδα, κινητήρα του. Ο 1.400άρης BoosterJet με το ήπιο 48βολτο υβριδικό σύστημα είναι δυνατός και ολιγαρκής σε ότι αφορά την κατανάλωση καυσίμου. Αποδίδει 129 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 235 Nm στις 2.000-3.000 σ.α.λ., με 0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. στη 2κίνητη έκδοση και 10,2 δλ. στη 4κίνητη, ενώ η τελική ταχύτητα και στις δυο περιπτώσεις αγγίζει τα 195 χλμ./ώρα. Για τη μετάδοση της δύναμης υπάρχει ένα χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο.
Ενισχυτικό το υβριδικό σύστημα
Χάρη στο ήπιο υβριδικό σύστημα που ενσωματώνει ο κινητήρας, καταφέρνει να βελτιώσει την απόκριση, αλλά και να μειώσει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων. Πρωταγωνιστής είναι η ηλεκτρογεννήτρια (ISG – Integrated Starter Generator) 48V, που αντλεί ενέργεια από τη μπαταρία ιόντων λιθίου. Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης η ροπή αυξάνεται με την ενέργεια από την ηλεκτρογεννήτρια, ρίχνοντας ανάλογα και την κατανάλωση καυσίμου. Όταν ζητηθεί επιπλέον δύναμη, μία από τις δύο λειτουργίες, ο έλεγχος αναπλήρωσης ροπής ή η ενίσχυση ροπής, αυξάνουν την απόκριση, την ομαλή κίνηση και την επιτάχυνση του S–Cross. Η ηλεκτρογεννήτρια θέτει τον κινητήρα σε λειτουργία ρελαντί κατά την επιβράδυνση και έτσι βελτιώνει ακόμα περισσότερο την εξοικονόμηση καυσίμου. Το συγκεκριμένο σοφιστικέ μηχανολογικό δημιούργημα της ιαπωνικής μάρκας, καταφέρνει να προσφέρει κατανάλωση μεταξύ 5,3 – 5,9 λτ./100 χλμ. αναλόγως έκδοσης και με εκπομπές CO2 στα 120-133 γρ./χλμ.
Ακόμα ένα όπλο του S–Cross η Allgrip Select 4κίνηση
Σύμμαχος του οδηγού για ασφαλείς κι άνετες μετακινήσεις σε κάθε τερέν, είναι η εξαιρετική τετρακίνηση Allgrip Select (από 26.730 ευρώ το GL+). Διαθέτει τέσσερις διαφορετικές λειτουργίες (Auto, Sport, Snow και Lock), με τον οδηγό να επιλέγει την επιθυμητή μέσω του περιστροφικού χειριστηρίου. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση φροντίζει να προσαρμόζει ανάλογα τη ροπή που μεταφέρεται στους πίσω τροχούς λαμβάνοντας υπόψη της τις συνθήκες του οδοστρώματος. Συνδυαστικά αξιοποιεί το ESP, την ενέργεια του κινητήρα, το σύστημα διεύθυνσης και άλλα ενσωματωμένα συστήματα, για τη χρήση των τεσσάρων λειτουργιών οδήγησης.
Μοντέρνο εξωτερικά και ευρύχωρο εσωτερικά
Το νέο Suzuki S-Cross προσφέρεται εκσυγχρονισμένο τόσο σε ότι αφορά την εξωτερική του εμφάνιση, όσο και στην κατασκευή της καμπίνας του. Ο σχεδιασμός του χαρακτηρίζεται δυναμικός και με δόσεις πολυτέλειας, με την όμορφη μάσκα και την εμφατική γρίλια να κεντρίζουν το ενδιαφέρον. Θετικές εντυπώσεις αφήνει κι η καμπίνα του S-Cross, η οποία διακρίνεται για την ευρυχωρία και την πρακτικότητά της. Οι επιβάτες θα βολευτούν με πολύ άνεση απολαμβάνοντας τη νέα οθόνη, με διάσταση 7 ιντσών ή 9 ιντσών ανάλογα την εξοπλιστική έκδοση. Πρόσθετα, το διαιρούμενο πίσω κάθισμα κατά 60:40 συνεισφέρει στην πρακτικότητα για πολλές διαφορετικές αποσκευές, στο ευρύχωρο πορτ μπαγκάζ των 430 λίτρων.