Η επιλογή ενός αυτοκινήτου είναι μια πολυδιάστατη διαδικασία, μιας κι ο υποψήφιος αγοραστής πρέπει να συνυπολογίσει πολλές και διαφορετικές παραμέτρους. Ψάξιμο, εκτός από την εύρεση του μοντέλου της αρεσκείας του εκάστοτε αγοραστή, απαιτεί και το είδος του χρηματοδοτικού προγράμματος, που διευκολύνει την απόκτηση του αυτοκινήτου. Στη σημερινή εποχή, πέρα από την τελική τιμή του αυτοκινήτου, σημαντικό ρόλο παίζουν κι οι ευκολίες χρηματοδότησης που παρέχει η κάθε εταιρεία για τα μοντέλα της. Γιατί έτσι η αποπληρωμή του υπολοίπου γίνεται σταδιακά και δεν απαιτείται να δαπανηθεί αμέσως το διαθέσιμο κεφάλαιο του τραπεζικού λογαριασμού.
Ένα πρόγραμμα χρηματοδότησης που αξίζει την προσοχή σας, είναι το Ford FinanceMyFord 599 – MyPuma Χαμηλή Μηνιαία Δόση και αφορά την απόκτηση του δυναμικού Ford Puma. Το ευέλικτο πρόγραμμα συνδυάζει ανταγωνιστικό σταθερό επιτόκιο 5,99%, συνοδεύεται με ελάχιστη προκαταβολή 15%, σταθερές μηνιαίες δόσεις και ευέλικτη περίοδο αποπληρωμής από 12 έως 84 μήνες. Και για να έχετε μια τάξη μεγέθους, ας δώσουμε ένα παράδειγμα: Για την αγορά του Puma ST-Line, με τον 1.000άρη κινητήρα των 125 ίππων με ήπια υβριδική τεχνολογία, αξία αυτοκινήτου 21.402 ευρώ, προκαταβολή 8.600 ευρώ, ποσό χρηματοδότησης 12.802 ευρώ και 84 μήνες διάρκεια αποπληρωμής, η μηνιαία δόση είναι 190,66 ευρώ, ή περίπου 6 ευρώ τη μέρα. Η συγκεκριμένη έκδοση του Puma πέρα από το ευέλικτο χρηματοδοτικό πρόγραμμα, προσφέρεται με πλούσιο εξοπλισμό, όπως:
- 6 αερόσακους
- Σύστημα αυτόνομης πέδησης
- Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
- Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
- Αυτόματα φώτα
- Αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας
- Αυτόματο κλιματισμό
- Όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες
- Αυτόματους υαλοκαθαριστήρες
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες
- Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
- Προβολείς ομίχλης
- Πίσω φώτα LED
- Ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών
- Οθόνη αφής 8 ιντσών
Κάτω από το καπό του Ford Puma υπάρχει ο αποδοτικός και με πολύ ραφιναρισμένη λειτουργία 1.0 λτ. EcoBoost που ενσωματώνει ήπια υβριδική τεχνολογία, με ισχύ 125 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή που αγγίζει τα 200 Nm ροπής (κατά το overboost) από τις 1.750 σ.α.λ. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 9,8 δλ. και η τελική φτάνει τα 191 χλμ./ώρα. Παρά τις σβέλτες επιδόσεις, η μέση εργοστασιακή κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 5,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 121 γρ./χλμ.
Ποιοτική & πλήρης καμπίνα
Από την πρώτη επαφή με την καμπίνα του Puma θα νιώσετε ευχάριστα. Το ταμπλό αποτελείται από μαλακά πλαστικά, με τη συναρμογή να είναι προσεγμένη. Κατά τα πρότυπα της εποχής, στο άνω σημείο της κεντρικής κονσόλας υπάρχει η οθόνη αφής 8 ιντσών για το infotainment, ενώ σίγουρα θα εντυπωσιαστείτε από το ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών. Αυτός αλλάζει φόντο ανάλογα με το προφίλ οδήγησης (Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail) που έχει επιλέξει ο οδηγός (επιδρά και στον τρόπο λειτουργίας του γκαζιού, αλλά και στο τιμόνι). Ο σπορτίφ χαρακτήρας του Puma ενισχύεται από το δερμάτινο τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος του, τις κόκκινες ραφές σε καθίσματα, τιμόνι, επιλογέα ταχυτήτων και επενδύσεις στις πόρτες, καθώς και με τη μαύρη οροφή. Στα συν προσθέστε τους ικανοποιητικούς χώρους επιβατών, όπως επίσης και το μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 465 λίτρων (μαζί με το MegaBox των 80 λτ. κάτω από το δάπεδο).
Χαίρεσαι να το οδηγείς!
Εξαιρετικό είναι το Ford Puma σε κάθε διαδρομή, μιας και είναι ένα μοντέλο που εστιάζει στον οδηγό. Πατάει μοναδικά, αποπνέοντας εμπιστοσύνη στο χειριστή του σε κάθε είδους διαδρομή. Στον αυτοκινητόδρομο αποδεικνύεται ξεκούραστο, «καταπίνοντας» εύκολα χιλιόμετρα, ενώ στις στροφές αναδεικνύεται το σπορ DNA που η Ford «μπολιάζει» τα μοντέλα της. Το πλαίσιο είναι στιβαρό, η αίσθηση από τα χειριστήρια (τιμόνι, φρένα, κιβώτιο ταχυτήτων) εξαιρετική, ενώ η ρύθμιση της σφιχτής, αλλά όχι κουραστικής ανάρτησης αφήνουν τον οδηγό να πιέσει άφοβα σε κάθε είδους καμπή!