Με τις τιμές των αυτοκινήτων να έχουν αυξηθεί σημαντικά και να ανεβαίνουν ολοένα και περισσότερο, ο ενδιαφερόμενος ψάχνει εύλογα την καλύτερη αγορά με τα λιγότερα δυνατά χρήματα. Παρόλη την ακρίβεια, υπάρχουν ακόμα λίγες εταιρείες που έχουν καταφέρει να κρατήσουν σε προσιτά επίπεδα το κόστος απόκτησης των μοντέλων τους και να γίνουν ακόμα πιο ανταγωνιστικές.
Λαμπρό παράδειγμα αποτελεί η Hyundai, η οποία προσφέρει πολύ καλά αυτοκίνητα σε άκρως λογικές τιμές, γεγονός που την έχει ανεβάσει και άλλο στην προτίμηση του κοινού. Χαρακτηριστικό που αφορά και το μικρότερο SUV στην γκάμα της, το Bayon, καθώς διατίθεται από 16.190 ευρώ, συνοδευόμενο με όλα τα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας στον εξοπλισμό του. Για όσους θέλουν ακόμα περισσότερα χωρίς να ξεφεύγει ο προϋπολογισμός τους, τότε ιδανική είναι η δεύτερη έκδοση Premium με τον 1.200άρη κινητήρα και τιμή από 17.190 ευρώ.
Καταρχήν ο εξοπλισμός θα καλύψει σε όλους τους τομείς και τους πλέον απαιτητικούς. Ξεκινώντας από τα μέσα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, εφοδιάζεται με 6 αερόσακους και τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, προειδοποίησης σύγκρουσης, αναγνώρισης οδικών σημάτων, προειδοποίησης εκτροπής λωρίδας, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων. Στάνταρ είναι ακόμα η έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων. Προσθέστε επίσης τον αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέπτες, συναγερμό, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, φώτα ημέρας και θέσης LED και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Το πλουσιοπάροχο σε εξοπλισμό εσωτερικό του Bayon, διακρίνεται ακόμα για τη σύγχρονη εικόνα του και την ευρυχωρία. Παρά τις κόμπακτ διαστάσεις του (μήκος 4.180 χλστ.), είναι σε θέση να φιλοξενήσει τέσσερα ενήλικα άτομα δίχως καμία παραχώρηση. Παράλληλα, το πορτ μπαγκάζ των 411 λίτρων είναι πολύ πρακτικό και χωράει όλα τα μπαγκάζια ενός ταξιδιού. Στα θετικά γνωρίσματα ανήκουν ακόμα η πολύ καλή εργονομία και η στιβαρή συναρμογή του ταμπλό και των διαφόρων επιμέρους επιφανειών.
Το Bayon κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις και στην οδήγηση, αφού είναι πολύ ισορροπημένο. Ο αρχικός ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1.2 λτ. αποδίδει 84 ίππους και ροπή 118 Nm, συνδυαζόμενος με ένα κοντής κλιμάκωσης 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Ταίριασμα που του επιτρέπει να επιταχύνει με μπρίο (0-100 χλμ./ώρα σε 13,5 δλ.) και να κρατά σβέλτους ρυθμούς στην εθνική οδό (130 χλμ./ώρα με 4.100 σ.α.λ.). Επίσης, η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται χαμηλά, στα 6,5 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 124 γρ./χλμ.
Όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά, το Bayon προσφέρει άνετες και ασφαλείς μετακινήσεις υπό όλες τις συνθήκες. Οι μαζεμένες του διαστάσεις ευνοούν την ευελιξία στις αστικές διαδρομές και βολεύουν στο παρκάρισμα (μαζί με την κάμερα οπισθοπορείας και τους αισθητήρες παρκαρίσματος). Κατόπιν το στιβαρό του πλαίσιο και οι κατάλληλα ρυθμισμένες αναρτήσεις εξασφαλίζουν συμπαγή αίσθηση, χαμηλό θόρυβο κύλισης και πολύ καλό πάτημα.