Το Jeep Renegade γίνεται τώρα πιο ελκυστικό και συμφέρον ως αγορά με τον κινητήρα 1.5 eHybrid 130 hp DCT-7, αφού υπάρχει ετοιμοπαράδοτο και προσφέρεται με έκπτωση. Συγκεκριμένα στην έκδοση Longidute κοστίζει από 26.990 ευρώ, μαζί με την τρέχουσα προωθητική ενέργεια λιανικής των 1.310 ευρώ (28.300 ευρώ αρχική τιμή).
Στον εξοπλισμό του ανήκουν τα εξής: 6 αερόσακοι • Σύστημα διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας • Σύστημα αναγνώρισης οδικών σημάτων • Infotainment με οθόνη 7 ιντσών • Διζωνικός κλιματισμός • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες • Πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος • Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Επίσης συνοδεύεται με εργοστασιακή εγγύηση 4 ετών/160.000 χλμ.
Σημείο αναφοράς για το συγκεκριμένο Jeep Renegade αποτελεί ο κινητήρας με το αποδοτικό ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Αυτό δίνει τη δυνατότητα και αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης υπό συνθήκες, αφού ο κύριος ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 20 ίππων και 55 Nm ροπής, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας – γεννήτρια αναλαμβάνει τη φόρτιση της μπαταρίας των 0,8 kWh και την ομαλή επανεκκίνηση του βενζινοκινητήρα. Η μετάδοση στους εμπρός τροχούς γίνεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων, το οποίο ικανοποιεί ως προς τη λειτουργία του και έχει περιθώρια βελτίωσης. Το Renegade e-Hybrid εκκινεί αμιγώς ηλεκτρικά και επιταχύνει έως περίπου τα 20 χλμ./ώρα χωρίς την εμπλοκή του βενζινοκινητήρα. Το ίδιο ισχύει και στους ελιγμούς του παρκαρίσματος, ενώ στο ρολάρισμα χωρίς τη χρήση γκαζιού απενεργοποιείται ο 1.5Τ. Έτσι εξοικονομείται βενζίνη και η κατανάλωση στη δοκιμή βρέθηκε στα στα 7,1 λτ./100 χλμ. με περιθώρια προς τα κάτω. Οι επιδόσεις είναι αρκετά καλές (0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ.) και οι εκπομπές CO2 είναι στα 130 γρ./χλμ. (83,2 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Το Renegade e-Hybrid είναι και ευχάριστο στην οδήγηση, συνδυάζοντας παράλληλα ευελιξία στην πόλη και άνεση στα ταξίδια. Οι ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς αναρτήσεις με τα γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός-πίσω και με την κατάλληλη ρύθμιση φιλτράρουν ικανοποιητικά τις ανωμαλίες των δρόμων, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα πολύ καλή σταθερότητα και σιγουριά σε ευθείες και στροφές. Σε χωματόδρομους και μέχρι εκεί που θέτει τα όρια ή κίνηση εμπρός, το Renegade κινείται άνετα, εκμεταλλευόμενο την απόσταση από το έδαφος των 171 χιλιοστών και τις μικρές γωνίες εισόδου (18,8 μοίρες), ράμπας (14,4 μοίρες) και εξόδου (22,0 μοίρες).
Τα καλά στοιχεία του Renegade e-Hybrid συνεχίζονται και στο εσωτερικό του, τόσο σε επίπεδο ποιότητας, όσο και σε χώρους. Το ταμπλό αποτελείται από παχύ μαλακό πλαστικό, συνδυασμένο με προσεγμένη συναρμογή και φινίρισμα στις επιμέρους επιφάνειες. Στη δεύτερη έκδοση εξοπλισμού Limited προστίθενται -μεταξύ άλλων- ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών κεντρική οθόνη 8,4 ιντσών με μοντέρνα γραφικά και πάρα πολλές πληροφορίες. Οι χώροι του Renegade e-Hybrid δεν έχουν διαφοροποιηθεί, που σημαίνει ότι 4 επιβάτες θα φιλοξενηθούν χωρίς να στριμωχτούν και έχουν στη διάθεσή τους ένα βαθύ, τετραγωνισμένο και με μεγάλο άνοιγμα πορτ μπαγκάζ 351 λίτρων.