Ο υποψήφιος αγοραστής που θέλει να δαπανήσει ένα σεβαστό ποσό για την απόκτηση του νέου του αυτοκινήτου, βάζει πολλά στη ζυγαριά. Ενίοτε σπαζοκεφαλιάζει κιόλας, μιας κι η σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία έχει να επιδείξει εξαιρετικά αυτοκίνητα. Αν όμως κάποιος θέλει ένα μοντέλο που ξεχωρίζει, πρέπει να επιλέξει εκείνο που είναι ηγέτης στην κατηγορία του.
Οι περισσότεροι αναζητούν ένα αυτοκίνητο που θα κάνει τα πάντα, δεν θα στοιχίζει πολλά χρήματα, θα είναι όμορφο, ποιοτικό και με αποδοτικό κινητήρα! Με άλλα λόγια θέλουν να έχουν ένα αυτοκίνητο που θα ενισχύει και το ίματζ τους με τα ηγετικά του χαρακτηριστικά. Μια τέτοια επιλογή είναι το VW T-Roc με τον 1.000άρη των 110 ίππων, το οποίο στην έκδοση Discover κοστίζει από 20.600 ευρώ και έχει ότι μπορεί να χρειαστείτε, όπως είναι μεταξύ άλλων:
- 6 αερόσακους
- Αυτόνομη πέδηση
- Σύστημα διατήρηση λωρίδας
- Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης του οδηγού
- Αισθητήρες φωτός και βροχής
- Αυτόματο κλιματισμό
- Δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
- Ηλεκτρικούς καθρέπτες
- Σύστημα πολυμέσων με οθόνη 6,5 ιντσών
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών
Διακριτικά συναρπαστική εμφάνιση
Αυτό που έχουν καταφέρει οι σχεδιαστές του VW T-Roc είναι πως έχουν προσδώσει δυναμικά χαρακτηριστικά στο αμάξωμα χωρίς να προβούν σε υπερβολές. Παρόλα αυτά είναι πληθωρικό με τα όλα του (για B-SUV), χάρη στο μήκος των 4.234 χλστ., νούμερο που το τοποθετεί κάτω από το μεγαλύτερο Tiguan. Στο εμπρόσθιο τμήμα θα λατρέψετε την εμφατική μάσκα, τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα, καθώς επίσης και τα έντονα νεύρα στο καπό, αλλά και τους τονισμένους ώμους! Ο περιπετειώδης χαρακτήρας ενισχύεται από τα μαύρα προστατευτικά πλαστικά, τις ποδιές στους προφυλακτήρες και τις ράγες οροφής. Κερασάκι στην τούρτα που θα ενθουσιάσει άπαντες, η ελαφριά κλίση της οροφής στο πίσω μέρος, δίνοντας μια κουπέ χροιά στο SUV αμάξωμα! Όλα τα παραπάνω στο σύνολό τους δημιουργούν ένα εξαιρετικά μυώδες αμάξωμα που ξεχωρίζει στο διάβα του.
Πληρότητα κι ευρυχωρία στην καμπίνα
Ακόμα ένα πλεονέκτημα του VW T-Roc είναι η καμπίνα του, όπου κι εδώ οι σχεδιαστές της VW κατόρθωσαν να προσδώσουν μια σύγχρονη αισθητική, χωρίς να προβούν σε υπερβολές. Η εικόνα είναι μοντέρνα, με τα σκληρά υλικά που απαρτίζουν το ταμπλό να είναι συμπαγή, αλλά και σωστά δεμένα μεταξύ τους. Η οθόνη αφής στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας θα σας κλέψει το ενδιαφέρον, ενώ θα ενθουσιαστείτε επίσης και με τις άφθονες θήκες για τα πράγματά σας. Ως οδηγός θα βολευτείτε άνετα στο κάθισμά σας, χάρη στο εύρος των ρυθμίσεων, όπως κι ως επιβάτης, μιας κι οι χώροι είναι άνετοι και στη πίσω σειρά καθισμάτων. Τέλος, στη διάθεσή σας έχετε κι ένα μεγάλο και πλήρως εκμεταλλεύσιμο πορτ μπαγκάζ με χωρητικότητα 445 λίτρων.
Επαρκέστατος ο 1.000άρης TSI
Η υπερτροφοδότηση δίνει φτερά στα σύγχρονα αυτοκίνητα και αυτό είναι κάτι που οι άνθρωποι της γερμανικής μάρκας το γνωρίζουν καλά. Ο 1.000άρης TSI αποδεικνύεται επαρκέστατος παρά το SUV αμάξωμα που έχει να κινήσει. Με τρεις κυλίνδρους μεν, αλλά με πολιτισμένη λειτουργία, συναρπάζει με το δυνατό τράβηγμα από χαμηλά, που επιτρέπει στον οδηγό να κινείται με μια ταχύτητα πάνω! Οι 110 ίπποι και τα 200 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. προσφέρουν σβέλτες επιταχύνσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 10,8 δλ. και με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 185 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση κρατιέται σε χαμηλά επίπεδα με τη μέση κατανάλωση να ανέρχεται στα 6,0 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 είναι στα 137 γρ./χλμ., κάτι που συνεπάγεται 88 ευρώ τέλη κυκλοφορίας.
Ιδανικός συνεργάτης και ταξιδευτής!
Το VW T-Roc τα πάει ιδανικά σε κάθε διαδρομή, όντας ασφαλές, ολοκληρωμένο, αλλά κι ευκολοδήγητο, εμφανίζεται ισορροπημένο και εύκολο ακόμα και στην καθημερινή οδήγηση. Το στιβαρό του πλαίσιο και οι αναρτήσεις με την σφιχτή ρύθμιση καταφέρνουν και δεν αφήνουν το «ημίψηλο» αμάξωμά του να παρουσιάζει τάσεις πλεύσης ή έντονες κλίσεις. Επιπλέον, ο οδηγός λαμβάνει θετική αίσθηση από το τιμόνι και από τα αποτελεσματικά φρένα με τους δίσκους σε όλους τους τροχούς.