Ίδιες τιμές το Honda CR-V από τον περσυνό Αύγουστο

Είναι γεγονός ότι οι τιμές των καινούργιων αυτοκινήτων αυξάνονται συνέχεια και κάθε φορά κατά εκατοντάδες ευρώ, ακόμα και σε εκείνα που ήταν φθηνά παλαιότερα. Οπότε πλέον μοιάζει απίστευτο όταν βλέπουμε ότι ένα μοντέλο να έχει κρατήσει τις ίδιες τιμές για πολλούς μήνες. Μια τέτοια εξαιρετικά σπάνια περίπτωση είναι το Honda CR-V, αφού εδώ και οκτώ μήνες έχει παραμείνει στα ίδια ποσά. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι θα διατηρηθούν για πολύ καιρό ακόμα, γιατί η αγορά είναι απρόβλεπτη και αλλάζουν δεδομένα από εβδομάδα σε εβδομάδα.

Με τιμή από 39.800 ευρώ

Η πρώτη έκδοση του Honda CR-V, η 2.0 Hybrid eCVT 2WD Comfort κοστίζει από 39.800 ευρώ. Αναμφίβολα αρκετά χρήματα, όμως λόγω του ότι πρόκειται για ένα μεσαίο Full Hybrid SUV, πλέον θεωρείται λογικό ποσό με βάση τα νέα δεδομένα τιμών. Οι τιμές όλων των εκδόσεων του CR-V διαμορφώνονται ως εξής:

Έκδοση Τιμή
2.0 Hybrid eCVT 2WD Comfort 39.800 €
2.0 Hybrid eCVT 2WD Elegance 41.900 €
2.0 Hybrid eCVT 2WD Sport Line 43.900 €
2.0 Hybrid eCVT AWD Elegance 44.800 €
2.0 Hybrid eCVT AWD Sport Line 46.800 €
2.0 Hybrid eCVT AWD Lifestyle 48.500 €
2.0 Hybrid eCVT AWD Executive 51.500 €

 

Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν τα παρακάτω:

  • 7 αερόσακοι
  • Σύστημα αυτόματης πέδησης
  • Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
  • Σύστημα αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας
  • Αυτόματη λειτουργία φώτων
  • Θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά
  • Οθόνη ηχοσυστήματος 5 ιντσών
  • Όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες
  • Αυτόματος κλιματισμός
  • Σύστημα ελέγχου σταθερής ταχύτητας
  • Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών

Στη δεύτερη έκδοση Elegance τοποθετούνται επιπλέον αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες διζωνικός κλιματισμός, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω, πίσω κάμερα στάθμευσης, φιμέ κρύσταλλα, οθόνη αφής 7 ιντσών, πολυτελές ηχοσύστημα με 9 ηχεία και τέσσερις θύρες USB. Στο Lifestyle προστίθενται ράγες οροφής, δερμάτινα καθίσματα, θερμαινόμενο εμπρός παρμπρίζ και ενεργά φώτα στροφής.

To Executive περιλαμβάνει επιπλέον πανοραμική ανοιγόμενη ηλιοροφή, head-up display, θερμαινόμενο τιμόνι, θερμαινόμενα πίσω καθίσματα, ασύρματη φόρτιση κινητού, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας χώρου αποσκευών και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού. Όσον αφορά το CR-V Sport Line, ξεχωρίζει από τις μαύρες 18άρες ζάντες, τα δερμάτινα καθίσματα Black Edition, τα μαύρα διακοσμητικά εξωτερικά, τα φιμέ πίσω φώτα και την επένδυση σε στιλ σκουρόχρωμου ξύλου.

Full Hybrid με ηλεκτρική ισχύ 184 ίππων

Ανεξαρτήτως της έκδοσης του CR-V, την κίνηση αναλαμβάνει το υβριδικό σύνολο με τον κινητήρα βενζίνης και τους δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο 2.0 i-VTEC κύκλου Atkinson αποδίδει 145 ίππους και 175 Nm ροπής, ενώ οι ηλεκτροκινητήρες που δίνουν την κίνηση έχουν ισχύ 184 ίππων και 315 Nm ροπής. Το μηχανικό σύνολο βενζίνης χρησιμοποιείται κυρίως για την παραγωγή ηλεκτρισμού και συλλέγει την ενέργεια που σε κάθε άλλη περίπτωση θα χανόταν, για την επαναφόρτιση της μπαταρίας. Ο οδηγός εκτός από την προεπιλεγμένη κανονική λειτουργία έχει στη διάθεσή του τα προγράμματα EV, Econ και Sport. Σε συνθήκες πόλης και μέχρι περίπου 60 χλμ./ώρα, CR-V Hybrid κινείται για αρκετές αποστάσεις σαν ηλεκτρικό, ή περισσότερο θυμίζοντας Plug-in Hybrid. Σε πραγματικές συνθήκες η μεικτή κατανάλωση του AWD βρίσκεται στα 8 λτ./100 χλμ., ή στα 6 λτ./100 χλμ. σε αστικές συνθήκες. Οι επιδόσεις είναι σβέλτες, με 0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ. (8,9 δλ. το AWD) και εκπομπές CO2 151 γρ./χλμ. το 2WD και 161 γρ./χλμ. το AWD.

Άνετο, ευρύχωρο και στιβαρό

Από ένα μεσαίο SUV όπως είναι το Honda CR-V, ο απαιτητικός πελάτης θέλει άνεση σε όλες τις μετακινήσεις του, να μην κάνει παραχωρήσεις σε χώρους και προσοχή στην ποιότητα κατασκευής. Το CR-V e:HEV ξεχωρίζει αμέσως για το «αρχοντικό» του πάτημα, γεμίζοντας τον οδηγό με περίσσια ασφάλεια και όλους τους επιβάτες με άφθονη άνεση. Το πολύ στιβαρό πλαίσιο, οι ανεξάρτητες αναρτήσεις που φιλτράρουν αποτελεσματικά τις διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος εντός και εκτός δρόμου και η ευρυχωρία για όλους τους επιβάτες και τις αποσκευές (497 λτ.), καθιστούν το CR-V ιδανικό αυτοκίνητο για να απολαμβάνει κανείς ταξίδια. Στο τετρακίνητο μοντέλο, το Intelligent Control System μπορεί να στείλει μέχρι το 60% της ροπής στον πίσω άξονα, ενώ τα 200 χλστ. απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος βοηθούν σε κακοτράχαλους χωματόδρομους.

Get it on Google Play Download on the App Store