Η απόδραση από την απαιτητική καθημερινότητα είναι κάτι που όλοι θέλουν και καλό είναι να το κάνουν, έτσι ώστε να ξεφεύγει λίγο ο νους και το σώμα, από την κίνηση στους δρόμους και την τσιμεντούπολη. Ακόμα και στις μεγαλουπόλεις, υπάρχουν σε κοντινή απόσταση μέρη που προσφέρονται χαλάρωση, αλλά και για υπαίθριες δραστηριότητες. Αρκεί να υπάρχει ένα κατάλληλο όχημα, όπως 4κίνητο SUV.
Θα στεφτείτε ότι για ένα 4×4 SUV με όλες τις απαραίτητες ανέσεις χρειάζονται πάρα πολλά λεφτά, ειδικά τώρα που ορισμένα μοντέλα έχουν γίνει απλησίαστα. Πώς όμως θα σας ακούγονταν ότι με 24.630 ευρώ προσφέρεται ένα SUV που τα έχει όλα και συμφέρει; Αυτό δεν είναι άλλο από το πολύ δημοφιλές Suzuki Vitara με τον κινητήρα 1.4 BoosterJet 48V Hybrid και το AllGrip.
Μάλιστα από την πρώτη έκδοση GL+ είναι πλούσια εξοπλισμένο και περιλαμβάνει τα εξής:
- 7 αερόσακους
- Αυτόματο φρενάρισμα
- Προειδοποίηση και αποφυγή αλλαγής λωρίδας
- Έλεγχο τυφλών σημείων
- Υποβοήθηση οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας
- Οθόνη 7 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός
- Αυτόματο κλιματισμό
- Adaptive Cruise Control
- Όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες
- Ζάντες αλουμινίου
Ο γνωστός 4κύλινδρος 1.400άρης turbo κινητήρας με τον άμεσο ψεκασμό και το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, αποδίδει 129 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 235 Nm ροπής στις 2.000-3.000 σ.α.λ. Ενσωματώνει και ήπιο υβριδικό σύστημα με ηλεκτροκινητήρα 14 ίππων και 53 Nm ροπής, μαζί με αυτοφορτιζόμενη μπαταρία. Το σύστημα προσθέτει επιπλέον ροπή στο θερμικό μοτέρ κατά την εκκίνηση και την επιτάχυνση, βελτιώνοντας έτσι το τράβηγμα και μειώνοντας κατανάλωση και ρύπους. Παράλληλα, εξασφαλίζει γρήγορες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ.), με ρεαλιστική κατανάλωση δοκιμής στα 7,7 λτ./100 χλμ., και εκπομπές CO2 131 γρ./χλμ. (τέλη κυκλοφορίας 84 ευρώ).
Για τη μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς φροντίζει το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, μαζί με το σύστημα τετρακίνησης AllGrip. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μέσω του χειριστηρίου στην κεντρική κονσόλα τα προγράμματα Auto, Sport, Snow και Lock. Μεταξύ αυτών τα δύο τελευταία είναι για τα πιο δύσκολα εκτός δρόμου, αφού το ένα προσφέρει την ιδανική διαμόρφωση για χιονισμένες και ολισθηρές επιφάνειες, ενώ το άλλο κατανέμει συνεχώς μεγάλη ποσότητα ροπής στους πίσω τροχούς ώστε να εξασφαλιστεί μέγιστη πρόσφυση. Όσοι είναι λάτρεις τη φύσης και δεν «φοβούνται» πέτρες και έντονες εδαφικές ανωμαλίες, θα ικανοποιηθούν ακόμα περισσότερο με ένα σετ μεικτών ελαστικών, αφού τα εργοστασιακά είναι ασφάλτινα. Άλλωστε και εντός δρόμου το Vitara είναι ευχάριστο και αρκετά σταθερό, χάρη και στη σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεών του.
Το «εκδρομικό» μικρό SUV της Suzuki, είναι σε θέση να μεταφέρει εύκολα τέσσερα άτομα με τις απαραίτητες αποσκευές του, στο πορτ μπαγκάζ των 375 λίτρων. Ο οδηγός από την πλευρά του θα βολευτεί στη θέση του και δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με την εργονομία. Από πλευράς κατασκευής, την εικόνα βελτιώνει το μαλακό πλαστικό στο άνω τμήμα του ταμπλό, όπως και η γεροδεμένη συναρμογή των επιμέρους επιφανειών.