Το νέο Suzuki Vitara αποτελεί το δημοφιλέστερο SUV της ιαπωνικής μάρκας και ένα από τα best seller μοντέλα στην κατηγορία του. Οι λόγοι που το έχουν φέρει ψηλά στην προτίμηση των αγοραστών είναι πολλοί, όπως η αξιοπιστία του, τα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά του, οι αποδοτικοί του κινητήρες, η πρακτικότητα και οι πολύ συμφέρουσες τιμές του. Αυτές παραμένουν ακόμα μέχρι σήμερα πολύ προσιτές και καθιστούν το Vitara ευκαιρία, συγκριτικά με άλλα παρόμοιας κατηγορίας και απόδοσης SUV.
Νέο Vitara με τιμή από 19.580 ευρώ
Η τιμή των 19.580 ευρώ είναι η χαμηλότερη στα B-SUV με κινητήρα που αγγίζει τα 130 άλογα (1.4 Boosterjet 48V Hybrid 129 hp για την ακρίβεια). Αφορά την πρώτη έκδοση GL, συνοδευόμενη με τον εξής εξοπλισμό: 7 αερόσακους • Αυτόνομη πέδηση • Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας • Αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας • Αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες • Προβολείς LED • Προβολείς ομίχλης • Αυτόματο κλιματισμό • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός • Ηλεκτρικούς καθρέπτες • Ράδιο/CD/MP3 • Adaptive cruise control.
Προσιτό παραμένει το νέο Vitara 1.4 Boosterjet 48V Hybrid 129 hp και στην επόμενη έκδοση GL+, η οποία στοιχίζει από 21.980 ευρώ. Στον εξοπλισμό προστίθενται πολλά στοιχεία ανέσεων, ασφαλείας και διάφορα αξεσουάρ, όπως: Σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου • Υποβοήθηση οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας • Οθόνη αφής 7 ιντσών • Κάμερα οπισθοπορείας • Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω • Θερμαινόμενοι καθρέπτες • Θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός • Κεντρικό υποβραχιόνιο • Δερμάτινο τιμόνι • Φιμέ πίσω παράθυρα • Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών • Διαφορετικές επενδύσεις και διακοσμητικά.
4κίνητο Vitara στη χαμηλότερη τιμή
Από την έκδοση GL+ ξεκινά άλλο ένα πολύ δημοφιλές Vitara, το τετρακίνητο. Κοστίζει από 25.480 ευρώ, τιμή χαμηλότερη από οποιοδήποτε άλλο SUV με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Μάλιστα το σύστημα 4×4 AllGrip είναι πολύ αποτελεσματικό σε κάθε τερέν, τόσο σε άσφαλτο με χαμηλή πρόσφυση, όσο φυσικά και εκτός δρόμου, σε συνδυασμό με τα 185 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος. Οι επιλογές μετάδοσης της κίνησης είναι τέσσερις και επιλέγονται μέσω του περιστροφικού χειριστηρίου: Auto για τις περισσότερες καθημερινές συνθήκες, Sport για καλύτερη απόδοση με περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς, Snow για ολισθηρές επιφάνειες και Lock για «ξεκόλλημα» του αυτοκινήτου. Επίσης, το σύστημα ελέγχου κατάβασης (Hill Descent Control) φρενάρει το αυτοκίνητο σε μια απότομη και γλιστερή κατάβαση, για να ελέγχει καλύτερα ο οδηγός το αυτοκίνητο.
Ιδανικός ο 1.400άρης turbo κινητήρας
Ο γνωστός turbo κινητήρας 1.4 Boosterjet με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V ταιριάζει κατάλληλα σε όλες τις εκδόσεις του Vitara, αφού εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση βενζίνης. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 129 ίππους και 235 Nm ροπής και λαμβάνει έξτρα στιγμιαία ισχύ 14 ίππων και 55 Nm ροπής από την ηλεκτρογεννήτρια. Ο κινητήρας αυτός εμφανίζει πολύ καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, ανεβάζει με ευκολία στροφές σε κάθε πάτημα του δεξιού πεντάλ και προσφέρει γρήγορες επιταχύνσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. (10,2 δλ. το AllGrip). Παράλληλα, η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 7 λτ./100 χλμ. (7,7 το AllGrip). Επίσης, το 2κίνητο με εκπομπές CO2 119-121 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. Στο 4κίνητο με εκπομπές CO2 από 132 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι χαμηλά (84 ευρώ).