Η Hyundai διαθέτει μια ολοκληρωμένη γκάμα από SUV, τα οποία είναι σε θέση να καλύψουν ένα ευρύ αγοραστικό κοινό. Τόσο αυτούς που θέλουν ένα προσιτό αυτοκίνητο, όσο και εκείνους που αναζητούν ανώτερα χαρακτηριστικά και υψηλή τεχνολογία (π.χ. Tucson Plug-in Hybrid ή Kona Electric).
Στη βάση των SUV του κορεατικού «γίγαντα», τοποθετείται το Bayon. Παρότι πρόκειται για το μικρότερο «υπερυψωμένο» Hyundai, είναι ευρύχωρο, πλήρως εξοπλισμένο και διατίθεται στην πολύ ελκυστική και προσιτή τιμή των 16.640 ευρώ (το 1.2 84hp Exclusive).
Καταρχήν, εξοπλίζεται με όλα τα στοιχεία ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως είναι αυτόνομη πέδηση, σύστημα διατήρησης της λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων και αναγνώριση οδικών σημάτων ταχύτητας. Επιπλέον διαθέτει οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, δερμάτινη επένδυση τιμονιού και λεβιέ ταχυτήτων, φώτα ημέρας και θέσεως LED. Με 1.000 ευρώ παραπάνω (έκδοση Premium) εξοπλίζεται ακόμα με αυτόματο κλιματισμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, σκούρα κρύσταλλα, μεταλλικά πεντάλ, ατμοσφαιρικό φωτισμό, αισθητήρα βροχής και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες. Επιπλέον, ανεξαρτήτως έκδοσης, συνοδεύεται με 5ετή εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, συν 5 χρόνια εγγύηση βαφής, οδική βοήθεια και δωρεάν ετήσιο έλεγχο.
Το Bayon των 16.640 ευρώ κινείται από το ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο μοτέρ των 1.2 λτ., απόδοσης 84 ίππων και 118 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα κοντής κλιμάκωσης 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, γεγονός που συνδράμει στη βελτίωση του τραβήγματος και της ελαστικότητας από τις χαμηλές στροφές, όπως και στο να διατηρεί σβέλτους ρυθμούς στο ταξίδι (130 χλμ./ώρα με 4.100 σ.α.λ.). Η Hyundai ανακοινώνει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,5 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 165 χλμ./ώρα, με εκπομπές CO2 124 γρ./χλμ. Στα συν του αυτοκινήτου είναι και η χαμηλή κατανάλωση, αφού στη δοκιμή βρέθηκε στα 6,5 λτ./100 χλμ.
Ένα ακόμα στοιχείο που εκτιμά αμέσως ο οδηγός του Bayon, είναι η ευκολία που παρέχει στους χειρισμούς και η φιλικότητα στις μετακινήσεις. Παράλληλα, το στιβαρό του πλαίσιο και οι κατάλληλα ρυθμισμένες αναρτήσεις εξασφαλίζουν συμπαγή αίσθηση, χαμηλό θόρυβο κύλισης και πολύ καλό πάτημα. Συν του ότι το μήκος των 4.180 χλστ. ευνοεί την ευελιξία στην πόλη, ενώ μαζί με την κάμερα οπισθοπορείας και τους αισθητήρες παρκαρίσματος, το παρκάρισμα γίνεται πανεύκολο.
Παρότι κόμπακτ σε εξωτερικές διαστάσεις, το εσωτερικό του Bayon είναι σε θέση να καλύψει χωρίς παραχωρήσεις τις μεταφορικές ανάγκες μιας 4μελούς οικογένειας. Στο πίσω κάθισμα υπάρχει αρκετό πλάτος, ύψος και αέρας για τα πόδια. Μεγάλο και πλήρως εκμεταλλεύσιμο είναι το μπαγκάζ των 411 λίτρων, με το πολύ βολικό σύστημα που επιτρέπει την τοποθέτηση της εταζέρας στην πλάτη του πίσω καθίσματος. Την προσοχή στην κατασκευή τονίζει με την σειρά της το γεροδεμένο εσωτερικό, το οποίο παράλληλα διαθέτει πολύ καλή εργονομία.