Η Suzuki ανακοίνωσε εδώ και λίγο καιρό τη διάθεση του Vitara με αλλαγές στους κινητήρες και στα συστήματα μετάδοσης. Ο 1.4 Boosterjet αποτελεί το μοναδικό μηχανικό σύνολο, αφού τo φουλ υβριδικό μοτέρ 1.5 Strong Hybrid 116 PS έπαψε να πωλείται (αν υπάρχει μόνο σε απόθεμα). Πλέον ο γνωστός mild hybrid 1.400άρης turbo αποδίδει λιγότερους ίππους από πριν (110 PS έναντι 129 PS), ενώ συνδυάζεται με κίνηση μπροστά ή τετρακίνηση, με χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο ή αυτόματο 6 σχέσεων.
Σε τιμές από 20.580 ευρώ

Οι τιμές του έχουν παραμείνει σε προσιτά επίπεδα, αφού το 2WD ξεκινά στη βασική έκδοση GL από μόνο 20.580 ευρώ, το 4WD GL+ από 26.180 ευρώ, το 2WD 6AT GL+ από 24.180 ευρώ και το 4WD 6AT GL+ από 27.780 ευρώ. Το τελευταίο έχει τη χαμηλότερη τιμή από κάθε άλλο SUV με τετρακίνηση, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και κινητήρα υβριδικής τεχνολογίας. Λίγα λεφτά σίγουρα δεν είναι οι σχεδόν 28.000 ευρώ, όμως παρέχει στον πελάτη ένα πλήρες «πακέτο» σε ένα SUV που είναι διαχρονικά δημοφιλές, αξιόπιστο και ικανό εκτός δρόμου. Επίσης, διαθέτει τα πάντα στον εξοπλισμό του (όπως θα δείτε αναλυτικότερα παρακάτω), ενώ η εγγύηση φτάνει χωρίς εξτρά χρέωση τα 10 χρόνια.
Εξοπλισμός Vitara GL+: 6 αερόσακοι, συστήματα αυτόματης έκτακτης πέδησης, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, αναγνώρισης τυφλού σημείου, υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας και εισόδου – εκκίνησης κινητήρα χωρίς κλειδί, οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών με πλοήγηση και υπηρεσία τηλεματικής Suzuki Connect, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματος κλιματισμός, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Εγγύηση: 5 ετών/100.000 χιλιομέτρων (όποιο συμβεί πρώτο), ή έως και 10 έτη ή 200.000 χλμ.
Αυτόματο, υβριδικό και τετρακίνητο

Το Vitara στην τιμή των 27.880 ευρώ προσφέρει ένα πλήρες «πακέτο», καθώς ταιριάζει την τετρακίνηση με αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και υβριδική τεχνολογία. Στην πιο πρόσφατη εκδοχή του ο τετρακύλινδρος 1.400άρης turbo κινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 110 ίππων στις 4.500 σ.α.λ. και 235 Nm στις 2.000-2.500 σ.α.λ., ενώ συνδυάζεται με ένα ηλεκτρομοτέρ απόδοσης 17 ίππων και 50 Nm ροπής. Αμιγώς ηλεκτρικά δεν κινείται, όμως όταν χρειάζεται περισσότερη δύναμη ή ροπή στις πολύ χαμηλές στροφές επεμβαίνει ο ηλεκτροκινητήρας καλύπτοντας πιθανά κενά του βενζινοκινητήρα. Η Suzuki ανακοινώνει επιτάχυνση (για το 4WD 6AT) από 0-100 χλμ./ώρα σε 11,0 δλ., τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 5,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 137 γρ./χλμ. (88 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Πρακτικό και ικανό σε κάθε τερέν
Παραδοσιακά το Vitara είναι συνδεδεμένο με την τετρακίνηση και τις αυξημένες εκτός δρόμου ικανότητες, όπως ισχύει και για το υπάρχον μοντέλο. Εξάλλου το δημοφιλές ιαπωνικό μικρό SUV εμφανίζει πολύ καλό πάτημα σε κάθε διαδρομή και είναι ικανό σε όλα τα τερέν, χάρη και στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση Allgrip. Μέσω του γνωστού περιστροφικού χειριστηρίου υπάρχουν οι επιλογές Auto, Sport, Snow και Lock, συν το σύστημα ελέγχου κατάβασης και την ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος των 175 χιλιοστών. Βέβαια, αν αναζητά ο οδηγός πιο απαιτητικές καταστάσεις off road, θα πρέπει να τοποθετήσει ένα σετ μεικτών ελαστικών. Σε κάθε περίπτωση το Vitara είναι ένα πρακτικό SUV για την καθημερινότητα και το ταξίδι, ενώ παρέχει επάρκεια χώρων για τέσσερις επιβάτες και τις αποσκευές τους (362 λίτρα πορτ μπαγκάζ).

































































