Το Hyundai Bayon αποτελεί το πιο προσιτό σε τιμή SUV στην γκάμα της Hyundai, όπως επίσης και ένα από τα πιο οικονομικά μοντέλα της κατηγορίας. Το κόστος αγοράς του εκκινεί από 18.840 ευρώ με τον κινητήρα 1.2 84 hp, ενώ με τον 1.0 T-GDi 100 hp κοστίζει από 20.240 ευρώ. Πολύ προσιτό είναι το Bayon και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT, καθώς προσφέρεται από 22.540 ευρώ με τον 1.000άρη turbo των 100 ίππων και στο δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού Premium. Τιμή άκρως συμφέρουσα για όλα αυτά που διαθέτει, αφού το ποσό αυτό είναι χαμηλότερο ακόμα και από μικρών χάτσμπακ.
Καταρχήν, το αυτόματο 7άρι σασμάν κάνει ακόμα πιο ξεκούραστη την οδήγηση και ειδικά στην πόλη ο οδηγός του θα το εκτιμήσει δεόντως. Με την επιλογή Comfort μέσω του Drive Mode οι αλλαγές των ταχυτήτων πραγματοποιούνται στις κατάλληλες στροφές, δίχως να κρεμάει ο κινητήρας, αλλά ούτε να δουλεύει σε υψηλές στροφές. Στο πρόγραμμα Sport η απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού είναι πιο γεμάτη και οι ταχύτητες αλλάζουν σε πιο υψηλές στροφές, ενώ το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει στο Eco. Παράλληλα ο οδηγός μπορεί να αλλάζει ταχύτητες με τη μετακίνηση του λεβιέ προς τα πάνω για ανέβασμα και κάτω για κατέβασμα.
Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 100 ίππους και 172 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ., εξασφαλίζοντας πολύ ραφιναρισμένη λειτουργία, χαμηλό θόρυβο και δύναμη από τις χαμηλές έως τις μεσαίες στροφές. Οι επιταχύνσεις είναι σβέλτες (0-100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ.), ενώ στο ταξίδι διατηρεί άνετα και φορτωμένο ταχύτητες των 130 χλμ./ώρα (με σχεδόν 2.900 σ.α.λ.). Όσο για την κατανάλωση σε μεικτή χρήση τα 7,5 λτ./100 χλμ. είναι ένα πολύ λογικό νούμερο.
Το Hyundai Bayon 1.0 T-GDi 100 hp 7DCT κερδίζει αμέσως τον οδηγό του και για την ευελιξία του στις αστικές διαδρομές. Η υπερυψωμένη θέση οδήγησης (165 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος) και οι μαζεμένες του διαστάσεις (μήκος 4.180 χιλιοστά) συμβάλλουν σε αυτό. Συν του ότι η κάμερα οπισθοπορείας και οι αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω διευκολύνουν πολύ στο παρκάρισμα. Πρόσθετα, το στιβαρό του πλαίσιο και οι αναρτήσεις με το σχετικά σφιχτό σετάρισμα εξασφαλίζουν πολύ καλή σταθερότητα, τόσο στις ευθείες όσο και στις στροφές, όπου οι κλίσεις είναι μικρές και είναι σε θέση να ανταποκριθεί σε ένα πιο γρήγορο τέμπο.
Τα θετικά του γνωρίσματα αφορούν και ένα ακόμα σημαντικό τομέα, αυτόν των χώρων. Η ευρυχωρία του είναι παρόμοια με μεγαλύτερων αυτοκινήτων (π.χ. μικρομεσαίων χάτσμπακ), αφού στο πίσω τμήμα της καμπίνας υπάρχει αρκετός αέρας για πόδια και κεφάλι. Από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας είναι και το πορτ μπαγκάζ των 411 λίτρων. Επίσης, το εσωτερικό του είναι στιβαρά φτιαγμένο, με πολύ καλή εργονομία και φουλ εξοπλισμό, στον οποίο ανήκουν τα εξής:
6 αερόσακοι • Αυτόνομη πέδηση • Διατήρησης λωρίδας • Αναγνώριση οδικών σημάτων • Αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων • Πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών • Οθόνη αφής 8 ιντσών • Αυτόματος κλιματισμός • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, αναδιπλούμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες • Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες • Κάμερα οπισθοπορείας • Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω • Ζάντες αλουμινίου.