Πλέον για να αγοράσει κανείς ένα μικρομεσαίο SUV με όλα τα χρήσιμα και απαραίτητα στοιχεία ανέσεων, ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 25.000 ευρώ διαθέσιμα. Με λιγότερα χρήματα της τάξεως των 20.000 ευρώ και άνω, θα κατέβει μια κατηγορία κάτω στα μικρά SUV, κάνοντας μερικές παραχωρήσεις σε χώρους και σε ιπποδύναμη.
Όμως, υπάρχει μια νέα και φωτεινή εξαίρεση στον κανόνα, που έρχεται να ανατρέψει τα δεδομένα στα C-SUV, παρέχοντας κορυφαία σχέση τιμής – αξίας. Πρόκειται για το καινούργιο Suzuki S-Cross, που θα βρίσκεται στην Ελλάδα προς τα τέλη του ερχόμενου Δεκεμβρίου. Ωστόσο η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε τις πολύ ανταγωνιστικές του τιμές, σε συνάρτηση με τον πλήρη εξοπλισμό του, από την αρχική κιόλας έκδοση. Πιο αναλυτικά το νέο S-Cross GL εφοδιάζεται με 7 αερόσακους, τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος, προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, αποφυγής αλλαγής λωρίδας και αναγνώρισης οδικών πινακίδων. Στάνταρ είναι ακόμα τα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, air condition, οθόνη 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, adaptive cruise control, προβολείς LED και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.
Προσιτή και συμφέρουσα παραμένει και η αμέσως πιο πλούσια έκδοση GL+, η οποία αναμένεται να σημειώσει υψηλότερη ζήτηση. Στην τιμή των 22.870 ευρώ περιλαμβάνει επιπλέον αναγνώριση τυφλού σημείου, υποβοήθηση οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, αισθητήρες φώτων και βροχής, δερμάτινο τιμόνι, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, φώτα ομίχλης εμπρός και διαφορετικές επενδύσεις.
Πέρα από την πληρότητα του εξοπλισμού, το νέο S-Cross διακρίνεται και για τους άνετους χώρους του. Μια «τυπική» τετραμελής οικογένεια δεν θα χρειαστεί να κάνει καμία απολύτως παραχώρηση, αφού το αυτοκίνητο είναι φιλόξενο για όλους τους επιβάτες του. Πρόσθετα, το διαιρούμενο πίσω κάθισμα κατά 60:40 εξασφαλίζει τη δυνατότητα πολλαπλής εκμετάλλευσης του χώρου για πολλές διαφορετικές αποσκευές, στο ευρύχωρο πορτ μπαγκάζ των 430 λίτρων.
Σε κάθε περίπτωση και ανεξαρτήτως έκδοσης, την κίνηση του νέου S-Cross αναλαμβάνει 1.400άρης Boosterjet με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Το αποδοτικό αυτό turbo, 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο βενζίνης έχει ισχύ 129 ίππων και ροπή 235 Nm στις 2.000-3.000 σ.α.λ. Επιταχύνει το μικρομεσαίο ιαπωνικό SUV στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 195 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 είναι στα 5,3 λτ/100 χλμ. και 120 γρ./χλμ. αντίστοιχα (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).