Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS Titanium ή ST-Line;

Το δημοφιλέστερο μοντέλο της Ford στην Ελλάδα, το μικρό SUV Puma προσφέρεται τώρα με πολύ σημαντικές παροχές, που αφορούν την αγορά αλλά και τη χρήση. Πρόκειται για την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect και το πολύ χαμηλό ονομαστικό επιτόκιο 2,99% μέσω του προγράμματος χρηματοδότησης Ford Finance MyFord.

Διαφορές σε εξοπλισμό και τιμές

Στη βάση της γκάμας του Puma προστέθηκε εδώ και λίγο καιρό η έκδοση Titanium, η οποία συνδυάζεται αποκλειστικά με τον κινητήρα 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV και η τιμή του ξεκινά από 24.995 ευρώ. Από τον εξοπλισμό δεν λείπει απολύτως τίποτα, αφού μεταξύ άλλων διαθέτει τα εξής:

  • 6 αερόσακους
  • Σύστημα αποφυγής σύγκρουσης
  • Σύστημα διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας
  • Σύστημα αναγνώρισης οδικών σημάτων
  • Οθόνη αφής 8 ιντσών με πλοήγηση
  • Αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας προβολέων
  • Προβολείς ομίχλης LED
  • Air Condition
  • Ηλεκτρικά παράθυρα
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέπτες
  • Εμπρός υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο
  • Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
  • Drive Modes (Normal, Eco, Sport, Slippery & Trail)
  • Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών

Αμέσως πιο πάνω από το Puma Titanium βρίσκεται το πολύ δημοφιλές και πιο σπορτίφ ST-Line. Με τον ίδιο κινητήρα (1.0 EcoBoost 125 PS mHEV) στοιχίζει από 26.313 ευρώ, είναι δηλαδή ακριβότερο κατά 1.318 ευρώ. Οι διαφορές μεταξύ των δύο εκδόσεων αφορούν τα πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά στο αμάξωμα και στο εσωτερικό, όπως και το πιο σπορ στήσιμο των αναρτήσεων. Εξωτερικά το ST-Line ξεχωρίζει αμέσως από τους πιο δυναμικού σχεδιασμού προφυλακτήρες, τα φιμέ φωτιστικά σώματα, τις διαφορετικές ζάντες, τα πλαστικά στο χρώμα του αμαξώματος και τη μαύρη μάσκα. Στο εσωτερικό υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, μαύρη επένδυση οροφής, σπορ τιμόνι και καθίσματα με κόκκινες ραφές.

Ίδιος κινητήρας – διαφορές στο «στήσιμο»

Σε αμφότερες τις εκδόσεις του Ford Puma, την κίνηση αναλαμβάνει ο γνωστός 3κύλινδρος 1.000άρης EcoBoost των 125 ίππων, με το ήπιο υβριδικό σύστημα mHEV (το ST-Line διατίθεται και με τα 155 άλογα). Το μηχανικό αυτό σύνολο ταιριάζει ιδανικά στο μικρό SUV, αφού εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ.) και εν κινήσει, χάρη και στην αρκετή ροπή των 170 Nm, η οποία φτάνει μέχρι τα 210 Nm στο Sport Mode. Παράλληλα η κατανάλωση σε πραγματικούς ρυθμούς συγκρατείται σε χαμηλά επίπεδα (6,7 λίτρα/100 χλμ.).

Στα βασικά πλεονεκτήματα του Puma ανήκει ο ευχάριστος οδηγικός του χαρακτήρας και η σταθερότητα. Το Puma ST-Line διαθέτει σπορ ανάρτηση με ειδικά ρυθμισμένα ελατήρια και αμορτισέρ, χωρίς όμως να είναι πιο χαμηλή. Το μικρό SUV στρίβει με σιγουριά ακόμα και υπό πίεση, ενώ περνά τις ανωμαλίες των δρόμων με ποιοτικό τρόπο χωρίς να «κοπανάει». Καλύτερη ισορροπία για τις καθημερινές διαδρομές παρέχει η λιγότερο σφιχτή ανάρτηση της έκδοσης Titanium, αφού διατηρεί το ευχάριστο οδηγικό προφίλ του αυτοκινήτου και περνά πιο άνετα από τις λακκούβες και τα μπαλώματα των δρόμων.

Get it on Google Play Download on the App Store