H MG έκανε μια πολύ δυναμική επανείσοδο στην Ελλάδα πριν από δύο χρόνια μέσω του Ομίλου Συγγελίδη, όταν ανακοίνωσε το λανσάρισμα των μοντέλων της τον Σεπτέμβριο του 2023. Φέτος, το πρώτο 9μηνο έχει φτάσει τις 3.707 ταξινομήσεις, σημειώνοντας εντυπωσιακή αύξηση 52,2% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2024. Γεγονός που συνέβαλε και η διάθεση του νέου μικρομεσαίου SUV MG ZS Max, το οποίο έχει φτάσει τις 1.598 ταξινομήσεις με μερίδιο αγοράς 7,83%. Μέσα σε λίγους μήνες κατάφερε να εκτοπίσει πολύ ισχυρά και παραδοσιακά ονόματα στην κατηγορία, με μοντέλα που είναι καθιερωμένα και πολύ γνωστά στο ευρύ κοινό.

Το νέο MG ZS Max Hybrid+ 197 PS βρίσκεται στην καρδιά του αγοραστικού ενδιαφέροντος γιατί προσφέρει το καλύτερο «πακέτο» στα λιγότερα λεφτά, όχι μόνο σε σύγκριση με άλλα μικρομεσαία SUV, αλλά και από πολλά μικρά SUV. Την τιμή των 23.550 ευρώ δεν την αγγίζει κανένα άλλο μικρομεσαίο full hybrid SUV και μάλιστα με τέτοια δύναμη, συν του ότι είναι αυτόματο, με όλες τις ανέσεις και με πολύ χαμηλές απαιτήσεις σε βενζίνη. Εδώ και λίγο καιρό ξεκίνησε η διάθεση του ακόμα πιο προσιτού ZS Max με τον κινητήρα αμιγώς βενζίνης 1.5 GDI 115 hp σε τιμές από 20.950 ευρώ.
Από το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού Excite, το MG ZS Max περιλαμβάνει όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και ανέσεων, όπως είναι 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας, επόπτευση τυφλού σημείου, ειδοποίηση διασταυρούμενης πίσω κυκλοφορίας, οθόνη οδηγού 7 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών με πλοήγηση, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρας φωτός, αυτόματο κλιματισμό κ.ά. Πολύ προσιτό παραμένει και στη μεσαία έκδοση Exclusive με τιμή από 25.450 ευρώ το ZS Max Hybrid+ και από 21.950 ευρώ το βενζίνης. Επιπρόσθετα του Excite τοποθετούνται μεγαλύτερη οθόνη αφής 12,3 ιντσών, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, προβολείς LED, μπάρες οροφής, αισθητήρας βροχής και δερμάτινο τιμόνι.
To ZS Max Hybrid+ διατίθεται σε ακόμα πιο κορυφαία έκδοση εξοπλισμού, την Luxury στην τιμή των 27.950 ευρώ, που και πάλι είναι χαμηλότερη από άλλων C-SUV με κινητήρες συμβατικής τεχνολογίας και χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων. Στον εξοπλισμό του προστίθενται καθίσματα από συνθετικό δέρμα/ύφασμα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, κάμερα 360 μοιρών, φιμέ πίσω παράθυρα, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, θερμαινόμενο τιμόνι και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών. Πολύ σημαντική παροχή για κάθε νέο MG ZS Max (όπως και MG γενικότερα), αποτελεί η εργοστασιακή εγγύηση για 7 χρόνια ή 150.000 χλμ. (όποιο συμβεί πρώτο), μαζί με 7ετή δωρεάν οδική βοήθεια.

Για την κίνηση του καλλίγραμμου αμαξώματος του νέου ZS Max των 4.430 χλστ. μήκους, 1.818 χλστ., πλάτους, 1.635 χλστ. ύψους και με το μεταξόνιο των 2.610 χλστ., φροντίζουν τα δύο μηχανικά σύνολα που αναφέραμε παραπάνω. Το πιο δυνατό και οικονομικό σε κατανάλωση Hybrid+ αποδίδει συνδυαστικά 197 ίππους και 465 Nm ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων και 250 Nm και ο βενζινοκινητήρας των 1.5 λτ. (κύκλου Atkinson) των 102 ίππων και 128 Nm ροπής, μαζί με το υβριδικό αυτόματο κιβώτιο των 3 ταχυτήτων και την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh συνεργάζονται πολύ καλά μεταξύ τους. Στις αστικές μετακινήσεις ο οδηγός εκμεταλλευόμενος την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση μπορεί να πετύχει καταναλώσεις της τάξεως των 4 λτ./100 χλμ. ή και πιο κάτω. Παράλληλα έχει στη διάθεσή του τη δύναμη για γρήγορες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ.), ενώ με εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και μπορεί να μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας. Όσο για το ατμοσφαιρικό αμιγώς βενζίνης 1.500άρη τετρακύλινδρο κινητήρα, η μέγιστη ισχύς του φτάνει τους 115 ίππους και τη ροπή των 148 Nm. Το μοτέρ αυτό επιταχύνει το C-SUV από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ., καταναλώνει 6,5 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακή τιμή) και εκπέμπει 145 γρ./χλμ. CO2 (101,5 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Το MG ZS Max, είτε πρόκειται για το Hybrid+ είτε για το βενζίνης, ταιριάζει ιδανικά την ευελιξία με τους χώρους στο εσωτερικό του. Στο πίσω τμήμα της καμπίνας του φιλοξενούνται και ψηλά άτομα δίχως να στριμωχτούν, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι αρκετός με τα 443 λίτρα χωρητικότητας. Συν τοις άλλοις το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι προσεγμένο σε ποιότητα, τόσο σε υλικά και φινίρισμα (μαλακά υλικά στο ταμπλό), όσο και σε συναρμογή. Επίσης, είναι ένα στιβαρό στην οδήγηση και άνετο SUV, ειδικά το Hybrid+ με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και την ηλεκτρική λειτουργία σε ταχύτητες που μπορεί να φτάσουν μόνο με ρεύμα τα έως 100 χλμ./ώρα.





























































