Τα σχολεία ξεκίνησαν, οι καλοκαιρινές άδειες τελείωσαν και οι δρόμοι των μεγαλουπόλεων γέμισαν ξανά κίνηση, με χιλιάδες αγχωμένους οδηγούς να προσπαθούν να τα προλάβουν όλα. Να πάνε τα παιδιά στο σχολείο και να φύγουν αμέσως για τη δουλειά, ενώ το απόγευμα να τρέξουν πάλι στους δρόμους για δραστηριότητες, φροντιστήρια κ.λπ.
Για να τα κάνουν όλα αυτά, χρειάζονται ένα αυτοκίνητο όχι πολύ μεγάλο, αλλά ευρύχωρο και πρακτικό, το οποίο παράλληλα να μη στοιχίζει πολλά χρήματα στην αγορά και στα πάγια έξοδά του. Ιδανική περίπτωση είναι ένα μικρό SUV, όπως το Hyundai Bayon. Ένα μοντέλο που τα κάνει όλα και συμφέρει, ειδικά με τον 1.000άρη turbo κινητήρα των 100 ίππων.
Η τιμή του στην πρώτη έκδοση Exclusive ξεκινά από 18.340 ευρώ συνοδευόμενη με 6 αερόσακους, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης και διατήρησης της λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων και αναγνώριση οδικών σημάτων ταχύτητας. Στον εξοπλισμό του ανήκουν ακόμα οθόνη αφής 8 ιντσών, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, air condition, δερμάτινη επένδυση τιμονιού και λεβιέ ταχυτήτων, φώτα ημέρας και θέσεως LED, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, αυτόματα φώτα και Drive Mode Select. Με μόνο 800 ευρώ παραπάνω, στο δεύτερο επίπεδο Premium (19.140 ευρώ) περιλαμβάνονται ακόμα τα εξής: αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, κεντρικό υποβραχιόνιο, ατμοσφαιρικός φωτισμός, αισθητήρας βροχής, σκούρα κρύσταλλα, μεταλλικά πεντάλ και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Πέρα από τον πλούσιο εξοπλισμό σε συνάρτηση με τις άκρως ανταγωνιστικές του τιμές, το Bayon θα βολέψει με άνεση τις μεταφορικές ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας, έχοντας μήκος μόλις 4.180 χλστ. Στο πίσω κάθισμά του θα φιλοξενηθούν χωρίς κανένα στρίμωγμα δύο άτομα συν ένα ακόμα πιο μικρόσωμο, ενώ για τις αποσκευές τα 411 λίτρα είναι πολλά για τα δεδομένα της κατηγορίας. Επιπλέον, η εύκολη αφαίρεση και τοποθέτηση της εταζέρας στην πλάτη του πίσω καθίσματος διευκολύνει πάρα πολύ. Στα θετικά γνωρίσματα του εσωτερικού ανήκουν ακόμα η γεροδεμένη κατασκευή, η απροβλημάτιστη εργονομία και η πολύ καλή πλευρική στήριξη των εμπρός καθισμάτων.
Ο 1.0 T-GDi κινητήρας των 100 ίππων καλύπτει πλήρως όλες τις ανάγκες μετακίνησης, τόσο αυτές εντός αστικού περιβάλλοντος, όσο και συνθήκες ταξιδιού με το αυτοκίνητο φορτωμένο. Στην πόλη εκτιμάται αμέσως η ελαστικότητά του, χάρη και στα 172 Nm ροπής που αποδίδονται από τις μόλις 1.500 σ.α.λ. Επιπλέον, η απουσία κραδασμών και ο χαμηλός θόρυβος σε πιο γρήγορους ρυθμούς εθνικής οδού, ενισχύουν την άνεση.
Όσοι θελήσουν καλύτερη απόκριση σε συνδυασμό με περισσότερο βάρος στο τιμόνι, θα επιλέξουν τη ρύθμιση Sport μέσω του Drive Mode, αν και η Comfort είναι πιο επιθυμητή στην καθημερινότητα. Από πλευράς επιδόσεων, το Bayon με τα 100 υπερτροφοδοτούμενα άλογα επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ. και φτάνει τα 183 χλμ./ώρα τελικής, εκπέμποντας σε μεικτές συνθήκες από 122 γρ./χλμ. CO2. Η μέση κατανάλωση βρίσκεται σε λογικά επίπεδα, της τάξεως των 7,5 λτ./100 χλμ., ενώ στο ταξίδι πέφτει τουλάχιστον κατά 1 λτ./100 χλμ. (μετρήσεις δοκιμής).