Εγγύηση αποτελεί το νέο Kia Stonic για όλους όσους θέλουν ένα προσιτό, αξιόπιστο, οικονομικό και πρακτικό μικρό SUV για τις καθημερινές διαδρομές ρουτίνας αλλά και πιο μακρινές. Με τιμή που ξεκινά από μόνο 17.990 ευρώ, εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών/150.000 χλμ. (όποιο συμβεί πρώτο) και όλο το σύγχρονο εξοπλισμό από την αρχική έκδοση, το νέο Stonic αποτελεί μια πολύ συμφέρουσα αγορά καινούργιου αυτοκινήτου.
Μέχρι λίγο πιο πάνω από το «όριο» των 20.000 ευρώ, υπάρχουν 5 διαθέσιμες εκδόσεις του Kia Stonic, οι οποίες καλύπτουν ένα ευρύ κοινό. Στη βάση της γκάμας τοποθετείται το Stonic 1.2 79 PS Inmotion στην τιμή των 17.990 ευρώ. Με τον ίδιο κινητήρα στη μεσαία έκδοση Optimum προσφέρεται από 18.890 ευρώ και στην πιο πλούσια Platinum από 20.240 ευρώ. Με τον πιο δυνατό κινητήρα 1.0 T-GDI 100 PS εκκινεί από τις 19.590 ευρώ το Stonic Inmotion, ενώ το Optimum στοιχίζει από 20.590 ευρώ.
Αναφορικά με τον εξοπλισμό, στο αρχικό Stonic Inmotion ανήκουν τα εξής: 6 αερόσακοι, αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση ορίων ταχύτητας, αυτόματη εναλλαγή μεγάλων – μεσαίων φώτων, οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών με πλοήγηση και σύστημα τηλεματικής Kia Connect, ψηφιακή οθόνη οδηγού, κάμερα οπισθοπορείας, εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέπτες, μηχανικός κλιματισμός κ.λπ.
Στο μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού Optimum προστίθενται (επιπλέον του Inmotion) αυτόματος κλιματισμός, δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι και στο λεβιέ ταχυτήτων, κεντρικό εμπρός υποβραχιόνιο, σκούρα πίσω κρύσταλλα, φώτα LED και ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών στο 1.2 MPi και 16 ιντσών στο 1.0 T-GDI. Στο Stonic Platinum (μόνο με τον 1.2 MPi κινητήρα), περιλαμβάνονται επιπλέον του Optimum διακοσμητικά «Piano Black» και «Satin Chrome» στο εσωτερικό, χρωμιωμένος διαχύτης πίσω με μία (διακοσμητική) απόληξη εξατμίσεως, ζάντες 16 ιντσών, προβολείς ομίχλης και ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες.
Στον τομέα των κινητήρων, ο αρχικός ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος 1.2 MPi με τη μέγιστη ισχύ των 79 ίππων και 113 Nm ροπής κρίνεται επαρκής για το αστικό περιβάλλον κίνησης, αλλά και για πιο γρήγορους ρυθμούς ταξιδιού. Το κοντής κλιμάκωσης μηχανικό κιβώτιο των 5 ταχυτήτων ενισχύει την ελαστικότητα και την απόκριση στο πάτημα του γκαζιού, όπως επίσης και στο να κρατά σβέλτες ταχύτητες κίνησης. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Kia εξασφαλίζει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 14,2 δλ., καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 5,7 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 128 γρ./χλμ. CO2 (82 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Ο υπερτροφοδοτούμενος 3κύλινδρος 1.0 T-GDI με τη μέγιστη απόδοση των 100 ίππων και των 172 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. επιταχύνει το Stonic από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 11,3 δλ., καταναλώνει 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 122 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Το turbo μοτέρ συνδυάζεται στάνταρ με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ενώ υπάρχει και η επιλογή του αυτόματου διπλού συμπλέκτη 7DCT, με ή χωρίς σύστημα 48V Hybrid.
Ανεξαρτήτως έκδοσης, το νέο Stonic με το νεανικό και ελκυστικό σε σχεδιασμό αμάξωμα των 4.140 χλστ. μήκους, 1.760 χλστ. πλάτους, 1.520 χλστ. ύψους και με το μεταξόνιο των 2.580 χλστ., είναι ένα πολύ βολικό αυτοκίνητο. Καταρχήν είναι πολύ εύκολο στην οδήγηση και στους χειρισμούς, ενώ το ελαφρώς υπερυψωμένο αμάξωμα (165 χλστ. απόσταση από το έδαφος) διευκολύνει περεταίρω. Στο γεροδεμένης κατασκευής εσωτερικό του φιλοξενούνται χωρίς πρόβλημα τέσσερα άτομα, ενώ αρκετό είναι και το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων με το τετραγωνισμένο και πλήρως αξιοποιήσιμο σχήμα.