Η Suzuki έχει ισχυρή παρουσία χρόνια τώρα στις πολύ δημοφιλείς κατηγορίες των μικρών και μικρομεσαίων SUV, με το Vitara και το S-Cross αντίστοιχα. Αμφότερα διαθέτουν πολλά χαρίσματα, είναι αξιόπιστα και «πολυεργαλεία» για κάθε χρήση και τερέν, ενώ ξεχωρίζουν για ένα ακόμα πολύ βασικό πλεονέκτημα: Τις χαμηλές τους τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό και σε συνάρτηση με όλα αυτά που παρέχουν.
Το S-Cross είναι σε θέση να καλύψει με πιο πολύ άνεση όσους θέλουν περισσότερους χώρους, ενώ η τιμή των 22.880 ευρώ που ξεκινά το 1.4 Boosterjet Hybrid 48V GL είναι η καλύτερη για SUV αυτών των προδιαγραφών και εξοπλισμού. Όχι μόνο είναι από τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα της κατηγορίας, αλλά στοιχίζει λιγότερα λεφτά και από πολλά μικρομεσαία χάτσμπακ, τόσο στην αρχική έκδοση GL, όσο και στην αμέσως επόμενη και πλουσιότατη GL+. Το αρχικό μοντέλο περιλαμβάνει 7 αερόσακους, αυτόνομο φρενάρισμα και υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη αφής 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, air condition, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες και ζάντες αλουμινίου.
Το GL+ είναι κατά 2.200 ευρώ ακριβότερο (από 25.080 ευρώ), όμως ο πρόσθετος εξοπλισμός υπερκαλύπτει τα παραπάνω χρήματα. Επιπλέον του GL διαθέτει τα συστήματα αναγνώρισης τυφλού σημείου, υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας και αναγνώρισης οδικών πινακίδων, αισθητήρες φώτων και βροχής, αυτόματη ρύθμιση δέσμης φώτων, κάμερα 360 μοιρών, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, εκκίνηση χωρίς κλειδί, διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες και διάφορα ακόμα. Προσιτό για C-SUV είναι και το S-Cross 4×4, αφού πωλείται από τις 27.880 ευρώ στην έκδοση GL+. Εκτός από τον ήπια υβριδικό κινητήρα 1.4 Boosterjet προσφέρεται και με το φουλ υβριδικό σύνολο 1.5 Strong Hybrid 116 hp. Η τιμή του ξεκινά από τις 29.180 ευρώ, όπου και σε αυτή την περίπτωση είναι η χαμηλότερη τιμή από όλα τα C-SUV Full Hybrid.
Από πλευράς κινητήρων, στην καρδιά του αγοραστικού ενδιαφέροντος βρίσκεται ο αποδοτικός και με πολύ αξιόλογα συνολικά χαρακτηριστικά τετρακύλινδρος turbo 1.4 Boosterjet Hybrid 48V. Το μηχανικό αυτό σύνολο με τους 129 ίππους και τα 235 Nm ροπής δέχεται έξτρα ώθηση από την ηλεκτρογεννήτρια των 14 ίππων και 53 Nm ροπής. Έτσι ο οδηγός λαμβάνει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, άμεση απόκριση στο πάτημα του γκαζιού και γρήγορες επιταχύνσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. Η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 7,1 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 στα 120 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Από πλευράς οδικής συμπεριφοράς, η απορροφητική ανάρτηση ταιριάζει ιδανικά στο στήσιμο του αυτοκινήτου, εξασφαλίζοντας παράλληλα ξεκούραστες μετακινήσεις και σίγουρο πάτημα ανεξαρτήτως διαδρομής.
Το Suzuki S-Cross με μήκος αμαξώματος στα 4.300 χιλιοστά συνδυάζει κατάλληλα την ευελιξία στην πόλη με τους χώρους. Τέσσερις ή και πέντε επιβάτες (αναλόγως αναστήματος) θα βολευτούν, αφού στο πίσω κάθισμα προσφέρει αρκετό αέρα για τα πόδια και το κεφάλι. Το πορτ μπαγκάζ με το μεγάλο άνοιγμα αριθμεί 430 λίτρα και να φτάνει μέχρι τα 1.230 λίτρα όταν αναδιπλωθεί η διαιρούμενη (60/40) πλάτη του πίσω καθίσματος. Επίσης, το εσωτερικό του Suzuki S-Cross είναι στιβαρής κατασκευής και ειδικά το GL+ παρέχει όλες τις ανέσεις στους φιλοξενούμενούς του.