Το πρώτο στοιχείο που ενδιαφέρονται πλέον να μάθουν όλοι για ένα καινούργιο αυτοκίνητο, είναι η τιμή του -και όχι άδικα. Με τα ποσά να ανεβαίνουν συνεχώς από τη μία μέρα στην άλλη, αρκετοί σπεύδουν να κλείσουν το αυτοκίνητο που τους ενδιαφέρει, προκειμένου να γλιτώσουν τις απανωτές αυξήσεις.
Τώρα λοιπόν είναι η κατάλληλη ευκαιρία για την αγορά του Hyundai Kona, το οποίο από τις πρώτες κιόλας εκδόσεις του συμφέρει πολύ. Με τιμή που ξεκινάει από 18.590 ευρώ αποτελεί μια άριστη επιλογή στην κατηγορία των B-SUV, αφού δεν του λείπει τίποτα. Με το ποσό αυτό προσφέρεται η έκδοση 1.0 T-GDi 120 PS Exclusive, παρέχοντας τα εξής:
6 αερόσακους, σύστημα αυτόματης έκτακτης πέδησης με ανίχνευση πεζών, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, φώτα LED, αυτόματη λειτουργία φώτων, κάμερα οπισθοπορείας, air condition, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, οθόνη αφής 8 ιντσών και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών με ελαστικά 205/50. Η δεύτερη έκδοση Premium των 19.990 ευρώ περιλαμβάνει επιπλέον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή στήριξη καθίσματος οδηγού, ατμοσφαιρικό κρυφό φωτισμό, cruise control, αισθητήρα βροχής κ.λπ.
Εκτός από τον πλήρη στάνταρ εξοπλισμό του, το Kona ξεχωρίζει αμέσως για το ευφάνταστο σχεδιαστικά αμάξωμα των 4.205 χλστ. μήκους, 1.800 χλστ. πλάτους, 1.565 χλστ. ύψους και με το μεταξόνιο των 2.600 χλστ. Πιο ήπιων τόνων αλλά σύγχρονο είναι το εσωτερικό του, το οποίο εστιάζει στην πρακτικότητα και την εργονομία. Ο οδηγός θα βολευτεί αμέσως και δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με τα επιμέρους χειριστήρια και το εύκολο μενού του infotainment. Θετική εντύπωση προκαλεί και η πολύ γεροδεμένη κατασκευή των συμπαγών σκληρών πλαστικών. Στον τομέα των χώρων, το B-SUV της Hyundai είναι σε θέση να φιλοξενήσει χωρίς πρόβλημα μια τετραμελή οικογένεια, μαζί με τις αποσκευές στο πορτ μπαγκάζ των 374 λίτρων.
Την κίνηση της συγκεκριμένης έκδοσης αναλαμβάνει το γνωστό και αποδοτικό 3κύλινδρο turbo μοτέρ των 998 κ.εκ., ισχύος 120 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με ροπή 172 Nm στις 1.500/4.000 σ.α.λ. Κραδασμοί ή άλλες τρικύλινδρες «αναταράξεις» δεν ενοχλούν, ενώ αρκούντως γρήγορο, απαιτώντας 11,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και φτάνοντας μέχρι τα 181 χλμ./ώρα τελικής. Η Hyundai ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 5,8-6,0 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 132-135 γρ./χλμ.
Τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του Kona συμπληρώνουν και η πολύ καλή οδική του συμπεριφορά. Οι αναρτήσεις με την σχετικά σφιχτή ρύθμιση φιλτράρουν με ικανοποιητικό τρόπο τις ανωμαλίες των δρόμων, ενώ εξασφαλίζουν χαμηλό θόρυβο κύλισης. Το αυτοκίνητο στρίβει με μικρές κλίσεις και εμπνέει ασφάλεια στον οδηγό του, σε όποια διαδρομή και να βρεθεί.