Δεν σηκώνει συζήτηση πως πλέον η αγορά βρίθει μοντέλων, σε κάθε κατηγορία, με το καθένα να καλύπτει μεγάλο εύρος από τα θέλω του σύγχρονου αγοραστή. Αυτό όμως που έχει ζορίσει μεγάλη μερίδα του καταναλωτικού κοινού είναι η «ανηφόρα» που έχουν πάρει οι τιμές, ειδικά σε ορισμένες περιπτώσεις.
Γεγονός που δεν «ακουμπάει» τη Suzuki, η οποία προσφέρει το νέο S-Cross εξαιρετικά προικισμένο και σε τιμή πολύ χαμηλότερη συγκριτικά με τον ανταγωνισμό του στα μικρομεσαία SUV. Κι αν νομίζετε ότι αυτό ισχύει γιατί γίνονται εκπτώσεις σε θέματα εξοπλισμού, κάνετε μεγάλο λάθος, αφού το νέο S-Cross ακόμα και από την βασική έκδοση GL έχει τα πάντα! Αναλυτικότερα με 20.670 ευρώ, ο υποψήφιος κάτοχος απολαμβάνει: 7 αερόσακους, αυτόνομο φρενάρισμα, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, σύστημα αποφυγής αλλαγής λωρίδας, σύστημα αναγνώρισης οδικών πινακίδων, adaptive cruise control, air condition, infotainment με οθόνη 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, προβολείς LED, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και πολλά ακόμα! Οι πιο απαιτητικοί θα γλυκοκοιτάξουν την αμέσως επόμενη έκδοση GL+ με τιμή από 22.870 ευρώ, με επιπλέον τα εξής:
- Αναγνώριση τυφλού σημείου
- Σύστημα υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας
- Αυτόματο διζωνικό κλιματισμό
- Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα
- Ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες
- Αισθητήρες φώτων και βροχής
- Δερμάτινο τιμόνι
- Σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί
- Φώτα ομίχλης εμπρός κι άλλα πολλά!
Κινούμενο φρούριο!
Ένα από τα μεγαλύτερα δέλεαρ αγοράς του νέου Suzuki S-Cross είναι η ενσωμάτωση στον standard εξοπλισμό της σουίτας ασφαλείας Suzuki Safety Support. Μέσω αυτής οδηγός κι επιβάτες απολαμβάνουν κορυφαία ασφάλεια σε κάθε διαδρομή. Ξεκινάμε με το σύστημα υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας, όπου ειδικά εντός πόλης θα αφαιρέσει ένα μεγάλο άγχος από τον οδηγό. Κι αυτό γιατί κάθε φορά που θα κάνει όπισθεν για να εξέλθει από μια θέση στάθμευσης, αυτό το σύστημα επεμβαίνει εξαλείφοντας ουσιαστικά τη πιθανότητα σύγκρουσης με ένα άλλο όχημα την ώρα που ξεπαρκάρει. Εξαιρετικά χρήσιμο είναι το σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, που προειδοποιεί αν ο οδηγός κινείται πάνω από το επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας.
Και στην περίπτωση που ανιχνευτεί κάποια δυνητική κατάσταση σύγκρουσης, η μονή κάμερα και ο αισθητήρας λέιζερ θα το εντοπίσουν αμέσως! Αν κρίνουν πως υπάρχει περίπτωση σύγκρουσης, το σύστημα Dual Sensor Brake Support (DSBS) εκπέμπει μια προειδοποίηση ή ενεργοποιεί αυτόματα το σύστημα πέδησης, ανάλογα με τις συνθήκες. Στα ταξίδια με το νέο S-Cross θα λατρέψετε το Adaptive Cruise Control, το οποίο συνδυαστικά με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων διαθέτει λειτουργία Stop & Go, διατηρώντας σταθερή την απόσταση από το εμπρός όχημα, ενώ σε περίπτωση μποτιλιαρίσματος σταματά και εκκινεί το S-Cross μόνο του. Η «νεκρή γωνία» που πολλές φορές αποτελεί αιτία ατυχήματος, εξαλείφεται στην περίπτωση του Suzuki S-Cross, με το σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου που ενεργοποιείται όταν ο οδηγός ανάψει ένα φλας. Αν εντοπίσει άλλο όχημα στο σημείο που δεν είναι ορατό ενημερώνει με οπτικά σήματα στον καθρέπτη, αλλά και ηχητικά.
Εξαιρετικά χρήσιμη είναι και η προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, που ενεργοποιείται σε ταχύτητες άνω των 60 χλμ./ώρα και συνδυάζεται με σύστημα αποφυγής αλλαγής λωρίδας! Τέλος και για να μην έχετε το άγχος των μικροσυγκρούσεων κατά το παρκάρισμα, το S-Cross διαθέτει αισθητήρες παρκαρίσματος με ηχητική ειδοποίηση, καθώς και κάμερα οπισθοπορείας. Ανάλογα με την εξοπλιστική έκδοση διατίθεται και πανοραμική απεικόνιση 360 μοιρών, μέσω τεσσάρων καμερών.
Ταιριάζει γάντι ο ισχυρός Boosterjet
Το μυώδες Suzuki S-Cross κινείται από τον ικανό 1.400άρη BoosterJet, με το ήπιο 48βολτο υβριδικό σύστημα. Στη διάθεσή του ο οδηγός έχει 129 ίππους και 235 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταδίδεται στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς, είτε από χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο, ή από αυτόματο αντίστοιχων σχέσεων. Η διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 9,5 δλ. για τη 2κίνητη έκδοση και 10,2 δλ. για τη 4κίνητη. Τελική ταχύτητα και για τους δυο τύπους κίνησης είναι τα 195 χλμ./ώρα. Το υβριδικό σύστημα κίνησης διατηρεί σε χαμηλά επίπεδα τη μέση κατανάλωση καυσίμου, αφού το Suzuki S-Cross καταναλώνει 5,3 – 6,1 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 120-139 γρ./χλμ.
Μυώδες παράστημα, άνετη και ποιοτική καμπίνα!
Το νέο Suzuki S–Cross πέρα από τις εξοπλιστικές αρετές του διακρίνεται επίσης με τη μοντέρνα και δυναμική εμφάνισή του. Ξεχωρίζουν η έντονη μάσκα και τα φωτιστικά σώματα, αλλά κι οι έντονες ακμές που διατρέχουν το αμάξωμα. Οι επιβάτες του νέου Suzuki S-Cross θα κάτσουν άνετα, στην ευρύχωρη και πρακτική καμπίνα. Οι θήκες για τα καθημερινά μικροαντικείμενα ικανοποιούν, όπως κι ο χώρος αποσκευών που αγγίζει τα 430 λίτρα. Highlight σημείο του εσωτερικού είναι η νέα οθόνη αφής με τη διάστασή της να ξεκινάει από τις 7 ίντσες και να φτάνει έως και τις 9 στην κορυφαία έκδοση GLX.