Το πρώτο σε πωλήσεις μικρομεσαίο SUV στην Ελλάδα, το C-HR, δεν βρίσκεται καθόλου τυχαία σε αυτή τη θέση, αφού συγκεντρώνει πολλά πλεονεκτήματα που έχουν κερδίσει το αγοραστικό κοινό. Ορισμένα από αυτά είναι ο δυναμικός του σχεδιασμός, η πολύ χαμηλή κατανάλωση και οι ασυναγώνιστες τιμές του.
Αυτές ξεκινούν από μόλις 24.970 ευρώ και το καθιστούν το πιο προσιτό (και με διαφορά) φουλ υβριδικό C-SUV της αγοράς. Ακόμα και από την αρχική έκδοση C-Enter, το C-HR είναι πλήρως εξοπλισμένο και ενσωματώνει τα εξής:
- 7 αερόσακους
- Αποφυγή πρόσκρουσης
- Έλεγχο διατήρησης λωρίδας
- Αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας
- Οθόνη 8 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Αυτόματο διζωνικό κλιματισμό
- Όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες
- Adaptive Cruise Control
- Αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες
- Προβολείς ομίχλης
- Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
Η αμέσως επόμενη έκδοση C-LUB κοστίζει από 27.480 ευρώ και περιλαμβάνει επιπλέον τα εξής: Σύστημα πολυμέσων Toyota Smart Connect με έξυπνες φωνητικές εντολές, πίσω φιμέ τζάμια, διακοσμητικά χρωμίου και piano black, ηλεκτροχρωματικό καθρέπτη, αισθητήρες στάθμευσης πίσω και δίχρωμες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.
Το κίνηση του έντονα ανάγλυφου αμαξώματος του C-HR αναλαμβάνει το γνωστό και αποδοτικό υβριδικό σύνολο, με τη συνδυαστική ισχύ των 122 ίππων. Αυτό αποτελείται από τον βενζινοκινητήρα των 1.8 λτ. απόδοσης 98 ίππων και 142 Nm ροπής και τον ηλεκτροκινητήρα των 72 ίππων και 163 Nm ροπής. Ο τελευταίος αντλεί ενέργεια από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου των 207,2V, ενώ η μετάδοση στους εμπρός τροχούς γίνεται μέσω του e-CVT κιβωτίου ταχυτήτων.
Στις αστικές διαδρομές κυρίως, όπως στις αμέτρητες εκκινήσεις, σε χαμηλές ταχύτητες αλλά και στο ρολάρισμα, το C-HR λειτουργεί σαν ηλεκτρικό και δεν καίει καθόλου βενζίνη. Έτσι ο οδηγός μπορεί να δει νούμερα κατανάλωσης κοντά στα 4,5 λτ./100 χλμ. Σε μεικτές συνθήκες παραμένει και πάλι πολύ χαμηλά, στα 5,8 λτ./100 χλμ., με περιθώρια και για πιο κάτω. Επιπλέον, με εκπομπές CO2 στα 110 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει ελεύθερα στο Δακτύλιο της Αθήνας. Πρόσθετα, το υβριδικό αυτό σύνολο προσφέρει σβέλτες επιδόσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 11,0 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 170 χλμ./ώρα.
Παρά το γεγονός ότι το C-HR εστιάζει στη μέγιστη δυνατή οικονομία σε κατανάλωση και στην ευκολία στην οδήγηση, είναι και πολύ σταθερό στο δρόμο. Οι ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς αναρτήσεις (διπλά ψαλίδια πίσω) με τη σφιχτή ρύθμιση επιδεικνύουν εξαιρετικά αντανακλαστικά σε απότομες μεταφορές φορτίου και κρατά το αυτοκίνητο στην πορεία του. Το ESP παρακολουθεί διακριτικά, όμως κάποιοι θα ήθελαν λίγο πιο γρήγορο τιμόνι και πιο σαφή αίσθηση από το πεντάλ των φρένων.
Όσον αφορά το εσωτερικό, είναι μοντέρνο και καλοφτιαγμένο. Το ταμπλό μοιάζει να έχει ρευστή μορφή και είναι κατασκευασμένο από μαλακά υλικά στο μεγαλύτερο τμήμα του, τα οποία συναντώνται και σε άλλες επιφάνειες της καμπίνας. Η θέση οδήγησης θα ικανοποιήσει κάθε σωματότυπο, όπως κι η εργονομία. Στον τομέα των χώρων, τέσσερα άτομα θα μετακινηθούν δίχως παραχωρήσεις, αν και στο πίσω κάθισμα τα πολύ μικρά παράθυρα περιορίζουν την ορατότητα. Για τις αποσκευές τα 377 λίτρα ικανοποιούν και είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας και προς τα κάτω.