Στην αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιριών και μοντέλων είναι πιο έντονος από ποτέ, αφού οι επιλογές έχουν διευρυνθεί πάρα πολύ με την εισαγωγή νέων μαρκών ή το comeback παλαιότερων. Τι καλύτερο από το να οδηγεί κανείς ένα υπερσύγχρονο, υβριδικό SUV, που να του προσφέρει όλες τις ανέσεις, να εξοικονομεί χρήματα στις μετακινήσεις και να γλιτώνει ευρώ με τη χαμηλή του τιμή, αλλά και την κατανάλωση. Αυτά, και πολλά ακόμα, προσφέρει το νέο MG ZS Max Hybrid+, το οποίο προσφέρεται σε τιμές οριακά πιστευτές για τα δεδομένα της αγοράς.
Φουλ υβριδικό SUV στα 23.550 ευρώ (με την προσφορά της ελληνικής αντιπροσωπείας), και μάλιστα με συνδυαστική απόδοση σχεδόν 200 ίππων (197) δεν υπάρχει άλλο, ενώ ανταγωνιστικά μοντέλα πωλούνται αρκετές χιλιάδες ευρώ περισσότερα. Ακόμα και μικρότερα SUV αντίστοιχης τεχνολογίας ή mild hybrid ή αμιγώς βενζίνης είναι πιο ακριβά από το νέο ZS Max Hybrid+. Συν ότι από τη βασική έκδοση δεν λείπει κάτι ουσιαστικό από τον εξοπλισμό του, ενώ όπως όλα τα νέα MG, έτσι και αυτό καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών/150.000 χλμ. και 7ετή δωρεάν οδική βοήθεια. Εννοείται ότι όλες οι εκδόσεις χαρακτηρίζονται από την εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμολόγηση, προσφέροντας μια ευρύτατη «βεντάλια» επιλογών στους υποψηφίους αγοραστές.
Από τη βασική έκδοση Excite βρίσκουμε στάνταρ τα εξής: infotainment με οθόνη αφής 10,25 ιντσών με πλοήγηση, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ανίχνευση τυφλού σημείου, ειδοποίηση διασταυρούμενης πίσω κυκλοφορίας, 6 αερόσακους, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, πίνακας οργάνων 7 ιντσών, αισθητήρα φωτός, αυτόματος κλιματισμός και όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις. Χαμηλή είναι η τιμή και στη μεσαία Exclusive των 25.450 ευρώ, που προσφέρει επιπλέον της Excite μεγαλύτερη οθόνη 12,3 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, προβολείς LED, μπάρες οροφής, αισθητήρας βροχής και δερμάτινο τιμόνι μικροϊνών. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται η έκδοση Luxury, η οποία και πάλι με τιμή από 27.950 ευρώ είναι πιο προσιτή από άλλα C-SUV στις βασικές τους εκδόσεις και με κινητήρες συμβατικής τεχνολογίας. Στον εξοπλισμό του προστίθενται καθίσματα από συνθετικό δέρμα/ύφασμα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, κάμερα 360 μοιρών, φιμέ πίσω παράθυρα, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, θερμαινόμενο τιμόνι και 18άρες ζάντες.
Πέρα από τις τιμές, το νέο ZS Max Hybrid+ διακρίνεται για τον ελκυστικό σχεδιασμό του και τους διακριτικούς τόνους δυναμισμού στο παράστημά του. Συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο, το νέο είναι και εμφανώς μεγαλύτερο σε διαστάσεις με μήκος 4.430 χλστ. (+107 χλστ.), πλάτος 1.818 χλστ., ύψος 1.635 χλστ. και μεταξόνιο 2.610 χλστ., τοποθετούμενο ιδανικά μεταξύ των πιο μεγάλων B-SUV στα 4,3 μέτρα και των C-SUV των 4,5 μ. Κάτι που από τη μία εξασφαλίζει την πολυπόθητη ευελιξία στην εντός πόλης κυκλοφορία, και από την άλλη προσφέρει γενναιόδωρους χώρους για μια οικογένεια. Πέντε επιβάτες θα βολευτούν με την άνεσή τους, ενώ το πορτμπαγκάζ των 443 λίτρων χωράει μπόλικα μπαγκάζια. Στα ατού της καμπίνας περιλαμβάνεται και η πολύ καλή ποιότητα, με πολλές επιφάνειες να αποτελούνται από μαλακά σε υφή υλικά, ενώ η προσοχή στις ενώσεις των αρμών και η στιβαρή συναρμογή αποτρέπει την παρουσία ενοχλητικών τριγμών.
Από τα πιο δυνατά «χαρτιά» του νέου MG ZS Max Hybrid+ είναι το υβριδικό του σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 197 ίππων και 465 Nm μέγιστης ροπής. Για την ηλεκτρική ώθηση φροντίζει το μοτέρ των 136 ίππων και 250 Nm, ενώ ο ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.5 λτ. κύκλου Atkinson των 102 PS και 128 Nm αναλαμβάνει δράση κάθε φορά που θα απαιτηθεί περισσότερη δύναμη ή και για να φορτίσει την μπαταρία (αν δεν γίνει από την πέδηση και το ρολάρισμα). Ειδικά στην πόλη και με την επιλογή «Ισχυρό» στην ανάκτηση ενέργειας, ο οδηγός έχει την αίσθηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Σε συνδυασμό με την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh και το υβριδικό αυτόματο κιβώτιο των 3 ταχυτήτων, η κατανάλωση πέφτει στα 4,5 λίτρα/100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ. ο κάτοχός του απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και έχει ελεύθερη είσοδο στο Δακτύλιο.
Σε μεικτή χρήση μαζί με αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό δίκτυο, οι απαιτήσεις του Max Hybrid+ συνόλου σε αμόλυβδη παραμένουν χαμηλά, στα 5,9 λίτρα/100 χλμ. Εκεί ξετυλίγονται και οι «γκαζοφίλ» αρετές του MG, όπως καταρχάς εκφράζονται με τα 8,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και εν συνεχεία, με την ευκολία που διαχειρίζεται τις στροφές και τις μεταφορές βάρους. Στιβαρό πάτημα σε κάθε περίσταση, πρόσφυση υψηλού επιπέδου, λογικότατες κλίσεις και πάνω από όλα, ποιοτική κύλιση και πέρα από συνεπής απορρόφηση κραδασμών, ανωμαλιών και λοιπών ανορθογραφιών στο οδόστρωμα, αλλά και το χώμα.