Το ιδανικό τρίπτυχο του σημερινού αγοραστή που αναζητά ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι: SUV – υβριδικό – χαμηλή τιμή. Αν σε όλα αυτά προστεθούν και άλλα στοιχεία όπως πρακτικότητα, ευελιξία, αξιοπιστία, φουλ στάνταρ εξοπλισμός και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία, τότε το όλο «πακέτο» αποτελεί μια ιδανική πρόταση.
Αυτά και πολλά ακόμα προσφέρει το ανανεωμένο μίνι SUV της Suzuki, το Ignis στην έκδοση με το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων CVT. Να σημειωθεί ότι μαζί με την προσθήκη υβριδικού συστήματος στον αναβαθμισμένο κινητήρα, αντικαταστάθηκε και το αυτοματοποιημένο κιβώτιο των 5 ταχυτήτων με τις αργές αλλαγές ταχυτήτων, που υπήρχε αρχικά το Ignis. Τώρα, με το CVT η οδήγηση είναι πολύ πιο ομαλή, αφού η επιτάχυνση γίνεται γραμμικά, χωρίς «κομπιάσματα» από τις εναλλαγές των σχέσεων μετάδοσης. Πρόσθετα, ο οδηγός μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι, μπορεί να αλλάζει εικονικά ταχύτητες και να έχει καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου, σε μια ορεινή διαδρομή για παράδειγμα.
Το CVT συνδυάζεται κατάλληλα με τον 1.200άρη ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο κινητήρα Dualjet, ισχύος 83 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με ροπή 107 Nm στις 2.800 σ.α.λ. Το νέο Ignis διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα 12V, το οποίο συμβάλλει στη μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, καθώς και στην ελαστικότητα του μοτέρ. Το σύστημα αποτελείται από μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια (ISG) και μιας υψηλής απόδοσης (10Ah) μπαταρία ιόντων λιθίου εξαιρετικής ενεργειακής απόδοσης, που είναι τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα και έτσι δεν επηρεάζει την εργονομία και την άνεση στην καμπίνα. Το ISG επιτρέπει την αθόρυβη και ομαλή επανεκκίνηση του κινητήρα, ενώ τον υποστηρίζει κατά την εκκίνηση ή την επιτάχυνση. Από πλευράς επιδόσεων, το Ignis Hybrid CVT κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 12,4 δλ., η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 155 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 5,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 122 γρ./χλμ.
Πέρα από τον αποδοτικό κινητήρα με τη χαμηλή κατανάλωση και την ευκολία που παρέχει το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το Ignis Hybrid CVT διακρίνεται και για τον πλούσιο εξοπλισμό του. Από την αρχική έκδοση GL+ στην τιμή των 15.950 ευρώ περιλαμβάνει τα εξής:
- 6 αερόσακους
- Σύστημα αυτόνομης πέδησης
- Σύστημα διατήρησης λωρίδας
- Προβολείς LED
- Προβολείς ομίχλης
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
- Ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες
- Air condition
- Αυτόματη λειτουργία φώτων
- Συρόμενο πίσω κάθισμα
- Φιμέ πίσω παράθυρα
- Ζάντες αλουμινίου
- Οθόνη αφής 7 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός
Στο δρόμο, ο οδηγός του Suzuki Ignis Hybrid CVT θα το λατρέψει, μιας και είναι εξαιρετικά εύκολο στους χειρισμούς στην πόλη, αλλά και ευχάριστο. Παράλληλα, το εσωτερικό του είναι νεανικό, με πολύ καλή εργονομία και ιδιαίτερα πρακτικό. Εντυπωσιακοί για το μέγεθός του (μήκος 3,7 μ.) είναι οι χώροι στο πίσω κάθισμα, αφού ο αέρας για τα πόδια συγκρίνεται με αυτοκίνητα δύο κατηγοριών πιο πάνω. Πολύ εξυπηρετικό είναι το πίσω συρόμενο κάθισμα, το οποίο διαμορφώνει τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ από 267 έως 514 λτ.