Νέο Avant Garde Crossover με 17.950 ευρώ

Ο σύγχρονος αγοραστής θέλει το αυτοκίνητό του να έχει το κάτι παραπάνω, το κάτι ξεχωριστό και να διαφέρει από τα υπόλοιπα.

Σίγουρα δεν είναι κάτι εύκολο, ειδικά αν δεν μπορεί να δαπανήσει μια μικρή περιουσία για το νέο του αυτοκίνητο. Ή μήπως είναι, αν αποφασίσει να επιλέξει το νέο μοντέλο της Citroen, το εντυπωσιακό C4 C-Cross; Με τιμή που ξεκινάει από τα 17.950 ευρώ μάλλον θα αλλάξει γνώμη, αφού με αυτά τα χρήματα δεν προσφέρεται άλλο αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας και χαρακτηριστικών. Από την αρχική έκδοση 1.2 PureTech 100 Feel, το C4 C-Cross ικανοποιεί τόσο με τον εξοπλισμό άνεσης, όσο κι ασφάλειας που προσφέρει όπως: 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση με αναγνώριση πεζών και δικύκλων, τα συστήματα προειδοποίησης σύγκρουσης, διατήρησης λωρίδας και αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, αυτόματα φώτα, οθόνη αφής 10 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, κ.α.

Δεν χορταίνεις να το παρατηρείς!

Το νέο μικρομεσαίο crossover της Citroen διαθέτει μια ξεχωριστή σχεδίαση, που πραγματικά σε κάνει να το χαζεύεις για ώρα. Ειδικά στο εμπρόσθιο τμήμα η διαμόρφωση με τα διπλά φωτιστικά σώματα, είναι κάτι μοναδικό. Στο πλάι διακρίνονται η έντονη κλίση του πίσω παρμπρίζ, τα διακριτικά Airbumps και τα τρία (από κάθε πλευρά) παράθυρα που θυμίζουν παλαιότερα Citroen (π.χ. Citroen GS). Πιο ασυνήθιστο σχεδιασμό έχει και το πίσω άκρο του νέου C4 C-Cross με τα ιδιόμορφα φώτα και την αεροτομή που σχηματίζεται στο τελείωμα του πίσω παρμπρίζ. Επιπλέον, οι κοντοί πρόβολοι εμπρός και πίσω, σε συνδυασμό με τους τροχούς μεγάλης διαμέτρου και την απόσταση από το έδαφος των 156 χλστ., δίνουν στο αυτοκίνητο μια μοναδική, δυναμική και γεμάτη αυτοπεποίθηση στάση. Σε επίπεδο διαστάσεων τώρα, το αμάξωμα του C4 C-Cross έχει μήκος 4.360 χλστ., πλάτος 1.834 χλστ., ύψος 1.520χλστ. και μεταξόνιο 2.670 χλστ.

Μοντέρνα καμπίνα που τα έχει όλα

Η καμπίνα βρίθει πολυτέλειας κάτι που γίνεται ξεκάθαρο με το «καλημέρα»! Άπαντες θα εκτιμήσουν τα αναπαυτικά καθίσματα Advanced Comfort, που θα τους προσφέρουν ξεκούραστες διαδρομές. Παρέχουν μια ευχάριστη αίσθηση άνεσης, ευεξίας και υποστήριξης, δίνοντας στους επιβάτες την εντύπωση ότι κάθονται σε μια πολυθρόνα και είναι απομονωμένοι από το δρόμο. Καθισμένοι ψηλότερα από τον ανταγωνισμό, οι επιβάτες είναι εγγυημένο ότι θα δουν περισσότερα κατά τη διάρκεια της διαδρομής τους με το νέο μοντέλο της Citroen. Για να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο η αίσθηση της άνεσης, τα μπροστινά καθίσματα μπορούν να εξοπλιστούν με σύστημα μασάζ και θέρμανση.

Από εκεί κι έπειτα, στο ταμπλό ξεχωρίζει η οθόνη αφής των 10 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, αλλά κι η οθόνη TFT 5,5 ιντσών, που φροντίζει για την πληροφόρηση του οδηγού. Η ποιότητα των υλικών που απαρτίζει την καμπίνα είναι πολύ καλή, όπως και η μεταξύ τους συναρμογή. Οι επιβάτες θα βολευτούν με άνεση, απολαμβάνοντας ικανοποιητικό χώρο για το κεφάλι και τα πόδια τους. Ανάλογα γενναιόδωρος είναι και ο χώρος για τις αποσκευές, με χωρητικότητα 380 λίτρων και εύκολη πρόσβαση χάρη στο χαμηλό, επίπεδο κατώφλι (στα 715 χλστ.), το ευρύ άνοιγμα και το κανονικό του σχήμα. Για πρόσθετη ευκολία, ένα δάπεδο δύο θέσεων επιτρέπει στο χώρο αποσκευών να χωρίζεται σε διαμερίσματα και παρέχει ένα ενιαίο επίπεδο πάτωμα για φόρτωση όταν αναδιπλωθεί και το πίσω κάθισμα, φτάνοντας τα 1.250 λίτρα. Άφθονοι είναι όμως κι οι αποθηκευτικοί χώροι, όπου συνολικά υπάρχουν 16 θήκες για μικροαντικείμενα συνολικής χωρητικότητας 39 λίτρων.

Ψυχωμένος κινητήρας που δεν ζητάει!

Κάτω από το σμιλεμένο καπό του Citroen C4 C-Cross υπάρχει ο 3κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος 1.2 λίτρων κινητήρας με ισχύ 100 ίππων στις 5.500 σ.α.λ., με τη ροπή να αγγίζει τα 205 Nm που προσφέρονται από τις 1.750 σ.α.λ. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 11,2 δλ., με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 184 χλμ./ώρα! Εξίσου καλά τα πάει και το C4 C-Cross και στον τομέα της κατανάλωσης, όπου απαιτεί μόλις 5,6 λτ. καυσίμου για κάθε 100 χλμ. κίνησης, με τις εκπομπές ρύπων να είναι 126 γρ./χλμ.

Επιπλέον, το C4 C-Cross προσφέρεται με τους κινητήρες βενζίνης 1.2 PureTech 130 και 155, με τους πετρελαίου 1.5 BlueHDi 110 και 130, καθώς και στο αμιγώς ηλεκτρικό Ë-C4 C-Cross 136 (δείτε εδώ τη δοκιμή).

Get it on Google Play Download on the App Store