Με το εντελώς νέο, τρίτης γενιάς 3008, η Peugeot έκανε τη διαφορά τη δημοφιλή κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, αφού η εμβληματική γαλλική μάρκα δημιούργησε ένα συναρπαστικό αυτοκίνητο το οποίο ξεχωρίζει αμέσως σχεδιαστικά, ενώ το απολαμβάνουν ο οδηγός και οι επιβάτες του ανά πάσα ώρα και στιγμή. Τώρα γίνεται ακόμα πιο ελκυστικό και από πλευράς τιμής, καθώς στη νέα έκδοση Style ξεκινά πιο χαμηλά από 33.900 ευρώ συνοδεία πληρέστατου εξοπλισμού.
Εντυπωσιάζει σχεδιαστικά

Το πολύ δυναμικό σε σχεδιασμό νέο Fastback SUV 3008 κλέβει αμέσως τις εντυπώσεις και τραβάει την προσοχή ξεφεύγοντας από τα στερεότυπα της κατηγορίας, «προκαλώντας» το κοινό να περιεργαστεί κάθε εξωτερική του λεπτομέρεια. Το επιβλητικό και μυώδες 3008 έχει μήκος 4.542 χλστ., πλάτος 1.895 χλστ., ύψος 1.641 χλστ. και μεταξόνιο 2.739 χλστ. Το εμπρός τμήμα του κυριαρχεί στο δρόμο με τη μεγάλη μάσκα στο χρώμα του αμαξώματος που είναι μέρος του προφυλακτήρα, ενώ την εντυπωσιακή του όψη ενισχύουν οι 3 «νυχιές» σε κάθε πλευρά για τα φώτα ημέρας LED, όπως και οι λεπτοί προβολείς LED. Στο πίσω τμήμα του κυριαρχούν το παρμπρίζ με την έντονη κλίση, τα τρισδιάστατα Full LED φώτα και η υπερυψωμένη «ουρά». Επίσης, η ευμεγέθης αεροτομή οροφής με τα «αυτάκια» στις άκρες βοηθά και στην επίτευξη χαμηλού αεροδυναμικού συντελεστή (Cd: 0,28).
Κλέβει την παράσταση και το εσωτερικό του

Ο εντυπωσιασμός συνεχίζεται και στο εσωτερικό του νέου Peugeot 3008. Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται το νέο Panoramic i-Cockpit, με δύο Curved οθόνες 10 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment στην έκδοση Style (ενιαία πανοραμική οθόνη 21 ιντσών στις εκδόσεις Allure και GT). Ένας ακόμα βασικός τομέας που ξεχωρίζει το εσωτερικό του νέου Peugeot 3008 και ενισχύει την πολυτέλεια, είναι η ιδιαίτερα προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, τόσο σε υλικά με χρήση μαλακών πλαστικών μαζί με υφάσματα σε ταμπλό και πόρτες, όσο σε συναρμογή και φινίρισμα. Γενναιόδωρο είναι το νέο 3008 και σε επίπεδο χώρων, μιας και στο πίσω κάθισμα άτομα με ύψος γύρω στα 1,8 μέτρα έχουν στη διάθεσή τους αρκετό αέρα για τα πόδια και το κεφάλι, παρά την έντονη κλίση της οροφής. Μεγάλος είναι με τη σειρά του και ο πλήρως αξιοποιήσιμος χώρος αποσκευών των 520 λίτρων με το τετραγωνισμένο σχήμα. Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων (40/20/40) φτάνει τα 1.480 λίτρα, ενώ την πρακτικότητα ενισχύουν οι 17 αποθηκευτικοί χώροι συνολικής χωρητικότητας 34 λίτρων στο εσωτερικό.
Στον εξοπλισμό της νέας έκδοσης Style του νέου 3008 1.2 Hybrid 145 hp e-DCS6 ανήκουν μεταξύ άλλων τα εξής: 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, Panoramic Display με δύο Curved οθόνες 10 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment, ασύρματη λειτουργία Mirror Screen (Apple CarPlay/Android Auto), αυτόματη λειτουργία προβολέων LED, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, διζωνικός κλιματισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί, ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, κ.ά.
Ξεκούραστο, στιβαρό στο δρόμο και με καλές επιδόσεις

Το νέο Peugeot 3008 Hybrid 145 είναι ξεκούραστο στην οδήγηση, χωρίς όμως να απομονώνει τον οδηγό του από τα τεκταινόμενα της ασφάλτου. Εξάλλου πρόκειται για ένα σπορτίφ SUV που ανεβάζει τη διάθεση του οδηγού, σε όποια διαδρομή και να χαράξει. Παρά τον αυξημένο του όγκο, το νέο 3008 παρουσιάζεται εύκολο στους χειρισμούς, καταφέρνοντας να «κρύβει» τα 1.547 κιλά που ζυγίζει, ακόμα και όταν πιέζεται σε στροφές. Σε αυτό συμβάλλουν οι μικρές κλίσεις, η άφθονη πρόσφυση, το άμεσο τιμόνι, η ομοιογένεια και η ουδετερότητα στις αντιδράσεις του. Παράλληλα, ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας δεν παρουσιάζει ανεπιθύμητες παρενέργειες και ως προς την απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος.
Αρχική επιλογή κινητήρα αφορά το γνωστό πλέον 48V Hybrid σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 145 ίππων. Ο νέος τρικύλινδρος 1.2 turbo κύκλου Miller με τον υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας αποδίδει 136 ίππους και 230 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Συνεργάζεται με το ηλεκτρικό μοτέρ μόνιμου μαγνήτη των 28 hp και 51 Nm, το οποίο τροφοδοτεί με ρεύμα η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου 48V των 0,432kWh (ονομαστική 0,9 kWh) που είναι τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού και δεν επηρεάζει τους χώρους. Αμιγώς ηλεκτρική κίνηση είναι εφικτή σε χαμηλές ταχύτητες με ήπιο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού. Παράλληλα, το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6 είναι πολύ άμεσο και ομαλό στις αλλαγές, είτε στην πλήρως αυτόματη λειτουργία είτε στη χειροκίνητη με τα paddles. Από πλευράς επιδόσεων ικανοποιεί από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ.) και εν κινήσει, χάρη και στη σωστή κλιμάκωση του σασμάν. Η κατανάλωση με κανονική οδήγηση σε μεικτές συνθήκες βρέθηκε στη δοκιμή στα 7,7 λτ./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 120 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας.










































