Το Peugeot 2008 αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή και αγαπημένα SUV της ελληνικής αγοράς με πρωτιές σε επίπεδο πωλήσεων και ιδιαίτερη αποδοχή από το ευρύ αγοραστικό κοινό. Εξάλλου είναι ένα αυτοκίνητο που τραβάει αμέσως το ενδιαφέρον και ασκεί ακαταμάχητη έλξη με το που το αντικρίζει κανείς, πόσο δε μάλλον όταν μπει στο εσωτερικό του και το οδηγήσει. Βέβαια η Peugeot δεν επαναπαύθηκε στις δάφνες τις και πραγματοποίησε μια αναβάθμιση του 2008 σε πολλά σημεία, κάνοντάς στο ακόμα πιο θελκτικό και ανταγωνιστικό.
Το εμπρός τμήμα του ξεχωρίζει αμέσως από τα LED ημέρας με τις τρεις κάθετες φωτεινές «νυχιές» που είναι ενσωματωμένες στα μαύρα γυαλιστερά πλαίσια του προφυλακτήρα. Νέα είναι η φαρδύτερη μάσκα που φιλοξενεί το νέο κεφάλι του λέοντα. Πίσω τα νέα LED φωτιστικά σώματα διακρίνονται για τους επανασχεδιασμένους τρεις όνυχες, το λογότυπο «PEUGEOT» ανάμεσα από τα φώτα μεγάλωσε, ενώ αφαιρέθηκε το έμβλημα με το λιοντάρι. Επίσης, το 2008 τοποθετείται στα ανώτερα κλιμάκια των B-SUV σε διαστάσεις, με μήκος 4.304 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ, ύψος 1.523 χλστ. και μεταξόνιο 2.605 χλστ.
Το πληθωρικό και ιδιαίτερα γοητευτικό γαλλικό SUV εκκινεί από την προσιτή τιμή των 24.800 ευρώ με τον κινητήρα 1.2 PureTech 100 και το επίπεδο εξοπλισμού Active. Εφοδιάζεται με όλα τα σύγχρονα συστήματα που απαιτεί πλέον κάθε οδηγός για την ασφάλεια και τις ανέσεις του, συν διάφορα ακόμα αξεσουάρ. Συγκεκριμένα περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, οθόνη αφής 10 ιντσών με Navigation 3D, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης πίσω, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, αυτόματο κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών κ.λπ.
Όπως εξωτερικά, αντίστοιχα και το εσωτερικό του νέου Peugeot 2008 εμφανίζει χαρακτηριστικά μεγαλύτερου και ακριβότερου SUV, τόσο σε ποιότητα, όσο και σε χώρους. Τη μεγάλη φροντίδα που έχει δείξει η γαλλική φίρμα στην κατασκευή της καμπίνας ενισχύουν τα μαλακά υλικά που συναντώνται στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό, μαζί με το προσεγμένο στη λεπτομέρεια φινίρισμα και τη στιβαρή συναρμογή και ενώσεις των επιμέρους τμημάτων. Το 2008 είναι σε θέση να καλύψει εύκολα τις μεταφορικές ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας ή τεσσάρων ατόμων γενικότερα με ύψος άνω του μέσου όρου, χάρη στον αρκετό ωφέλιμο αέρα για τα πόδια. Από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας είναι και το πορτ μπαγκάζ των 434 λίτρων με το ευρύ άνοιγμα και το πλήρως αξιοποιήσιμο σχήμα.
Το Peugeot 2008 θα το λατρέψει ο οδηγός του και για το στήσιμό του στο δρόμο, αφού είναι άνετο, ευχάριστο και «στριφτερό». Οι αναρτήσεις φιλτράρουν τη συντριπτική πλειονότητα των μπαλωμάτων, λακκουβών κ.λπ., εξασφαλίζοντας πολύ καλή ποιότητα κύλισης και άνεση. Στις ευθείες η σταθερότητά του είναι υποδειγματική, ενώ στις στροφές εμφανίζει μικρές κλίσεις, άμεσο μπροστινό, ακριβής αίσθηση στα φρένα και μπόλικη πρόσφυση. Κοινώς, η οδική του συμπεριφορά δεν έχει να ζηλέψει κάτι από μεγαλύτερα SUV, συν του ότι είναι πιο ευέλικτο λόγω διαστάσεων.
Ταιριαστός είναι και ο αρχικός 3κύλινδρος turbo κινητήρας των 1.2 λτ. με τα 100 άλογα στις 5.000 σ.α.λ. και τα 205 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων οι επιδόσεις που εξασφαλίζει είναι ικανοποιητικές, όπως 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ. και τελική ταχύτητα 183 χλμ./ώρα. Η Peugeot ανακοινώνει συνδυαστική κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 126 γρ./χλμ. (81 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).