Ακαταμάχητο και σε τιμή το Peugeot 2008 1.2 Hybrid 145

  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (37)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (33)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (27)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (7)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (3)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (15)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (17)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (10)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (8)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (12)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-37.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-33.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-27.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-15.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-17.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-12.jpg

Το πρώτο σε ταξινομήσεις SUV στην Ελλάδα φέτος (Ιαν.-Αυγ.), το Peugeot 2008 έχει θριαμβεύσει λόγω κυρίως της προσθήκης του νέου υβριδικού μηχανικού συνόλου, σε συνδυασμό με τη μεγάλη προσφορά από την ελληνική αντιπροσωπεία. Συγκεκριμένα το νέο 2008 1.2 Hybrid 145 e-DCS6 διατίθεται στη μειωμένη τιμή των 23.900 ευρώ (έναντι 26.700 ευρώ αρχικής), ποσό που είναι προσιτό και άκρως ανταγωνιστικό για B-SUV αυτής της ισχύος, με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και δυνατότητα ηλεκτρικής κίνησης.

Βασικός εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, infotainment με οθόνη αφής 10 ιντσών με ασύρματη λειτουργία Mirror Screen (Apple CarPlay/Android Auto) Navigation 3D και δύο θύρες USB, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων, δερμάτινο τιμόνι φώτα LED εμπρός – πίσω, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και κάμερα οπισθοπορείας. Εγγύηση: 5 ετών.

Του πάει «γάντι» ο κινητήρας

Στα σημαντικά ατού του νέου 2008 ανήκει το 48V Hybrid μηχανικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 145 ίππων. Αποτελείται από τον 1.200άρη turbo βενζίνης κύκλου Miller των 136 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ., ο οποίος λαμβάνει έξτρα μπουστάρισμα από το ηλεκτρομοτέρ των 28 ίππων και 51 Nm ροπής. Αυτό είναι εγκατεστημένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων (e-DCS6) και με paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές. Μαζί με την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 0,9 kWh ονομαστικής ενεργειακής χωρητικότητας, το υβριδικό 2008 μπορεί και κινείται αμιγώς ηλεκτρικά σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα ή και σε υψηλότερες κατά τη διάρκεια του ρολαρίσματος και ειδικά όταν δεν είναι σε λειτουργία ο κλιματισμός. Το μοτέρ αυτό παρουσιάζει πολύ καλή ελαστικότητα και τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, οι αλλαγές των ταχυτήτων πραγματοποιούνται άμεσα και ο οδηγός έχει στη διάθεσή του γρήγορες επιταχύνσεις, κάθε φορά που θα πιέσει το δεξί πεντάλ (0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ.). Η μεικτή κατανάλωση στη δοκιμή του μοντέλου βρέθηκε στα 6,8 λτ./100 χλμ., ενώ στην πόλη μειώνεται χάρη στην ηλεκτρική κίνηση. Επίσης, με εκπομπές CO2 110 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και έχει καθημερινή είσοδο στο Δακτύλιο.

Ευχάριστο και άνετο στην οδήγηση

Το 2008 Hybrid ταιριάζει με άριστο τρόπο την άνεση με το κράτημα και την αμεσότητα στις εντολές του οδηγού, αφού είναι ξεκούραστο και ευχάριστο. Οι αναρτήσεις του με τη μαλακή ρύθμιση φιλτράρουν με πολύ πετυχημένο τρόπο τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, ενώ οι εξωγενείς θόρυβοι διατηρούνται σε χαμηλά επίπεδα και σε συνθήκες ταξιδιού, όπου το μοτέρ λειτουργεί σε χαμηλές στροφές (130 χλμ./ώρα με 2.800 σ.α.λ.). Εκτός από ξεκούραστο και ιδιαίτερα ευθύβολο στους αυτοκινητόδρομους, το υβριδικό 2008 είναι πολύ σταθερό και ευχάριστο στις στροφές. Εκεί εμφανίζει λογικές κλίσεις, αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και αμεσότητα στις εντολές του οδηγού. Ακόμα και με άφημα του γκαζιού μέσα στη στροφή, ή φουλ γκάζι το αυτοκίνητο παραμένει στην τροχιά του και είναι πάντα προβλέψιμο και ελεγχόμενο.

Εσωτερικό με «αέρα» μεγαλύτερου SUV

Το 2008 διαθέτει πολύ ελκυστικό σχεδιασμό εξωτερικά με δυναμικά χαρακτηριστικά, ενώ πολύ καλαίσθητο είναι και το εσωτερικό του, όπου τις εντυπώσεις κλέβει και η προσοχή στην ποιότητα. Τα μαλακά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και το φινίρισμα με τα πολυτελή στοιχεία, συμβάλλουν σε αυτή την εικόνα. Το 2008 των 4.304 χλστ. μήκους, 1.775 χλστ. πλάτους, 1.523 χλστ. ύψους και με το αναλογικά μακρύ μεταξόνιο των 2.605 χλστ. εξασφαλίζει παράλληλα άνετους χώρους για όλους και για όλα. Στο πίσω τμήμα της καμπίνας και οι πιο ψηλοί επιβάτες έχουν αρκετό αέρα για τα πόδια τους, ενώ το μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 434 λίτρων, το οποίο φτάνει τα 1.467 λίτρα με πεσμένες τις πλάτες του πίσω καθίσματος.

πε

Get it on Google Play Download on the App Store