5.000 ευρώ κέρδος με το νέο VW T-Roc Dream

  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (1)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (39)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (33)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (28)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (32)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (38)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (34)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (36)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (30)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (31)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (29)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (3)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (4)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (5)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (6)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (14)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (26)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (25)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (24)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (23)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (15)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (18)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (17)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (19)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (21)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (20)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (22)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (16)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (8)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (12)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (9)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (10)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (7)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (27)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (11)
  • VW T-Roc 1.5 TSI Dream (13)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-39.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-33.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-28.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-32.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-38.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-34.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-36.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-30.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-31.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-29.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-14.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-26.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-25.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-24.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-23.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-15.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-18.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-17.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-19.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-21.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-20.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-22.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-16.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-12.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-27.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-11.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/VW-T-Roc-1.5-TSI-Dream-13.jpg

Το Volkswagen T-Roc βρίσκεται σταθερά στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων στην Ευρώπη, ενώ και στην Ελλάδα με περισσότερες από 14.140 ταξινομήσεις από το λανσάρισμά του το 2017, αποτελεί σημείο αναφοράς στην πολύ δημοφιλή κατηγορία των SUV και ειδικότερα των B-SUV. Τώρα, η Volkswagen παρουσιάζει τη νέα ειδική έκδοση Dream, η οποία βασίζεται στη δημοφιλή έκδοση Style και ενισχύεται με ακόμα πιο πλούσιο πακέτο εξοπλισμού, σε συνδυασμό με τον αποδοτικό κινητήρα 1.5 TSI 150 PS και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7 σχέσεων.

Επιπλέον εξοπλισμός T-Roc Dream:
  • Μεταλλικό χρώμα με διχρωμία
  • Προβολείς IQ.Light LED Matrix
  • Εξωτερικός φωτισμός Ambient ανάμεσα στους εμπρός προβολείς
  • Dynamic Light Assist – Δυναμική ρύθμιση δέσμης προβολέων
  • Φιμέ πίσω παράθυρα
  • Easy Open & Close – Σύστημα εύκολου ανοίγματος της πόρτας του χώρου αποσκευών
  • Σύστημα Keyless Access – Κλείδωμα/ξεκλείδωμα και εκκίνηση χωρίς κλειδί με SAFELOCK
  • Αντικλεπτικό σύστημα συναγερμού

Επιπρόσθετα, στον εξοπλισμό του T-Roc Dream ανήκουν τα εξής: 6 αερόσακοι, συστήματα αυτόματης έκτακτης πέδησης και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, πίνακας οργάνων 10,3 ιντσών, infotainment με οθόνη 8 ιντσών και ασύρματη σύνδεση με Apple CarPlay & Android Auto, διζωνικός κλιματισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 215/55, Adaptive Cruise Control, υποβοήθησης στάθμευσης Park Assist με Park Distance Control, κ.ά. Το συνολικό όφελος για τον πελάτη αγγίζει τις 5.000 ευρώ και η τιμή του είναι στις 30.980 ευρώ.

Ποιότητα και χώροι μικρομεσαίου SUV

Το Volkswagen T-Roc κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις με το που ανοίγει κανείς τη βαριά πόρτα για να μπει στο εσωτερικό του, όπου η ποιότητα και οι χώροι παραπέμπουν περισσότερο σε μικρομεσαίο SUV παρά σε μικρό SUV με μήκος 4.236 χλστ., πλάτος 1.819 χλστ., ύψος 1.584 χλστ. και μεταξόνιο 2.590 χλστ. Ολόκληρο το πάνω μέρος καλύπτεται από ένα ευχάριστο στην υφή μαλακό υλικό, συνδυαστικά με ραφές στο εμπρός τμήμα του. Παράλληλα η συναρμογή είναι ιδιαίτερα στιβαρή, όπως ισχύει και για όλη την κατασκευή του αυτοκινήτου. Μπροστά από τον οδηγό υπάρχει ο παραμετροποιήσιμος πίνακας οργάνων των 10,3 ιντσών και στο κέντρο της κονσόλας φιλοξενείται ψηλά η οθόνη αφής των 8 ιντσών του infotainment. Πιο χαμηλά είναι τοποθετημένο το πάνελ του κλιματισμού με τα χειριστήρια αφής και πιο πίσω διάφορες θήκες και ο λεβιές του DSG. Ο οδηγός θα βολευτεί στο αναπαυτικό και με ενισχυμένη πλευρική στήριξη κάθισμα (όπως και ο συνοδηγός), το οποίο κρατά πολύ καλά το σώμα στις στροφές. Στο εσωτερικό του T-Roc θα βολευτούν και πιο ψηλά άτομα χωρίς πρόβλημα και στο πίσω κάθισμα, μιας και έχουν στη διάθεσή τους αρκετό αέρα για τα πόδια και το κεφάλι. Μεγάλος είναι και ο χώρος αποσκευών των των 445 λίτρων, φτάνοντας μέχρι τα 1.290 λίτρα με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων.

Πολύ καλός συνδυασμός δύναμης και οδικής συμπεριφοράς

Το T-Roc Dream διατίθεται αποκλειστικά με τον κινητήρα 1.5 TSI απόδοσης 150 ίππων και 250 Nm ροπής στις 1.500-3.500 σ.α.λ. Το μηχανικό αυτό σύνολο με την τεχνολογία ACT που απενεργοποιεί τους 2 κυλίνδρους σε χαμηλά φορτία συνδυάζεται με το διπλού συμπλέκτη αυτόματο 7άρι κιβώτιο DSG. Το τράβηγμα στις χαμηλές στροφές δεν ενθουσιάζει, όμως όταν οι στροφές ανεβαίνουν «ζωηρεύει» σημαντικά σε κάθε βαθιά πίεση του δεξιού πεντάλ (ειδικά στην επιλογή Sport), επιταχύνοντας στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ. Επίσης, οι εναλλαγές των ταχυτήτων πραγματοποιούνται άμεσα, τόσο στο αυτόματο πρόγραμμα, όσο και στο χειροκίνητο με τα paddles. Το μόνο που κάπως ξενίζει είναι η όχι άμεση λειτουργία του Stop/Start με το χαρακτηριστικό ήχο της μίζας. Η κατανάλωση σε μεικτές πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 8,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 137 γρ./χλμ. (88 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).

Στο δρόμο το T-Roc κερδίζει αμέσως τον οδηγό του με το αίσθημα της ασφάλειας, την στιβαρότητα που αποπνέει και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Οι αναρτήσεις του με τα γόνατα ΜακΦέρσον και τον ημιάκαμπτο άξονα διαθέτουν σχετικά σφιχτή ρύθμιση, παρόλα αυτά φιλτράρουν αποτελεσματικά τις ανωμαλίες των δρόμων. Το πολύ καλό στήσιμο του αυτοκινήτου και η ακαμψία του πλαισίου του δίνουν τη δυνατότητα στον οδηγό να εκμεταλλευτεί πλήρως τα αποθέματα ισχύος του κινητήρα. Το Τ-Roc ταξιδεύει με άνεση και σιγουριά στους αυτοκινητόδρομους, ενώ σε διαδρομές και υπό πίεση παρουσιάζει μικρές κλίσεις και οι τροχοί δύσκολα ξεκολλούν από την άσφαλτο. Παράλληλα το τιμόνι μεταφέρει την απαιτούμενη αίσθηση και ακρίβεια, ενώ τα φρένα στέκονται πάντα στο ύψος των περιστάσεων.

Get it on Google Play Download on the App Store