Η σχεδίαση σε κάθε προϊόν -πόσο μάλλον σε ένα αυτοκίνητο- παίζει σημαντικό ρόλο στην εμπορική του σταδιοδρομία, αφού όσο καλό και να είναι, αν δεν αρέσει τότε δεν θα έχει επιτυχία σε πωλήσεις. Όταν όμως ένα νέο μοντέλο συνδυάζει σαγηνευτικό σχεδιασμό με αρτιότητα σε πολλούς επιμέρους καίριους τομείς, τότε είναι δεδομένο ότι το κοινό θα το λατρέψει.
Ακαταμάχητος σχεδιασμός
Όπως συμβαίνει με το νέο Peugeot 208, το οποίο από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις και συνεχίζει να συναρπάζει. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που έχει βρεθεί στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων, στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων.
Το μήκους 4.055 χλστ. αμάξωμά του δίνει την αίσθηση ότι είναι μικρότερο, χάρη στην καλλίγραμμη αισθητική του. Σημείο αναφοράς αποτελεί το επιθετικό εμπρός άκρο με τα κάθετα λεπτά φώτα ημέρας LED αλά «νυχιές» λιονταριού. Η ευμεγέθης μάσκα με τα νίκελ διακοσμητικά, τα έντονα νεύρα στο καμπύλο καπό και τα φουσκωμένα φτερά, τονίζουν περεταίρω τη μυώδη σιλουέτα του, ενώ πολλά νεύρα και πτυχώσεις διαμορφώνουν τα πλευρικά τμήματα. Στο πίσω άκρο το βλέμμα εστιάζει στα λεπτά φωτιστικά με τα κάθετα τρισδιάστατα μοτίβα και τη γυαλιστερή μαύρη επένδυση που τα ενώνει.
Άλλα επίπεδα σχεδιασμού και στο εσωτερικό
Ο εντυπωσιασμός συνεχίζεται και στην καμπίνα του 208, στην οποία παράλληλα κυριαρχεί η υψηλή τεχνολογία και η πολυτέλεια που αποπνέει. Το ταμπλό χωρίζεται σε τρία επίπεδα, όπου στο πάνω τμήμα με το παχύ και αφρώδες υλικό ενσωματώνονται ο πίνακας οργάνων (ψηφιακός τρισδιάστατος στις ακριβότερες εκδόσεις) και η οθόνη του infotainment. Πιο κάτω συναντάται η μαλακή επένδυση με όψη ανθρακονήματος, ενώ πιο κάτω κυριαρχούν τα χειριστήρια αεροπορικού τύπου. Την σπορτίφ εικόνα ενισχύει με τη σειρά του και το πολύ μικρής διαμέτρου τιμόνι των δύο ακτινών. Σε επίπεδο χώρων, το 208 θα μετακινήσει άνετα τους εμπρός επιβάτες του, ενώ πίσω επαρκεί για δύο άτομα. Για τις αποσκευές, τα 311 λίτρα είναι αρκετά για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Χαίρεσαι να το οδηγείς!
Εκτός από το ότι ευχαριστιέσαι να βλέπεις και να είσαι μέσα στο 208, το μικρό Peugeot χαίρεσαι και να το οδηγείς. Το ταίριασμα του 1.2 λτ. PureΤech με το στήσιμο των αναρτήσεων και το στιβαρό πλαίσιο συνθέτουν ένα από τα καλύτερα σε οδική συμπεριφορά μικρά αυτοκίνητα. Ο 1.200άρης turbo κινητήρας των 100 ίππων και με τη ροπή των 205 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. συνεργάζεται κατάλληλα με το σωστής κλιμάκωσης 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Το μηχανικό αυτό σύνολο είναι ελαστικό και πολιτισμένο δίχως ενοχλητικές δονήσεις και θόρυβο, ενώ εμφανίζει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και ζωντάνια έως τις υψηλές. Το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 9,9 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 188 χλμ./ώρα, με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ.
Το 208 παρουσιάζεται ευέλικτο στην πόλη και εύκολο στους χειρισμούς, ενώ παράλληλα είναι ευχάριστο, άνετο και ασφαλές σε όποια διαδρομή και να βρεθεί. Οι αναρτήσεις «σβήνουν» με επιτυχία τις ανωμαλίες των δρόμων, χωρίς να δίνουν την αίσθηση χαλαρότητας. Σε δρόμους με στροφές ο οδηγός του είναι σε θέση να «ξεζουμίσει» τον κινητήρα και να κινηθεί γρήγορα, με το αυτοκίνητο να ακολουθεί πιστά τις εντολές του, παραμένοντας βιδωμένο στην άσφαλτο.
Τον ολοκληρωμένο του χαρακτήρα συμπληρώνει και ο πλήρης εξοπλισμός από την αρχική κιόλας έκδοση Active Plus των 17.500 ευρώ. Πιο αναλυτικά περιλαμβάνει 6 αερόσακους, συστήματα αυτόνομης πέδησης και διατήρησης λωρίδας, αισθητήρες φωτός και βροχής, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αυτόματο κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου και οθόνη αφής 7 ιντσών.