Η Hyundai έχει εξηλεκτρίζει πολλά μοντέλα της προς όφελος της μειωμένης κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων, καθώς και της βελτιωμένης απόδοσης. Παρόλο τον εκσυγχρονισμό, έχει καταφέρει να συγκρατήσει τις τιμές σε άκρως ανταγωνιστικά επίπεδα, σε συνδυασμό και με την πληρότητα του εξοπλισμού σε στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα όλων των παραπάνω αποτελεί το ανανεωμένο i30 1.0 T-GDi 120 PS iMT 48V Hybrid. Στην αρχική έκδοση Premium και δίχως καμία έλλειψη στον εξοπλισμό πωλείται στην τιμή των 18.290 ευρώ (με την έκπτωση των 600 ευρώ). Συγκεκριμένα περιλαμβάνει 6 αερόσακους, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης και προειδοποίησης εκτροπής και διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση μεγάλης σκάλας φώτων, έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, αναδιπλούμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, air condition, cruise control, αυτόματο άναμμα φώτων, προβολείς ομίχλης, φώτα LED, ζάντες αλουμινίου και κάμερα οπισθοπορείας.
Ισορροπημένο και άνετο στο δρόμο
Την κίνηση της συγκεκριμένης έκδοσης του i30 αναλαμβάνει ο 3κύλινδρος turbo 1.0 T-GDi, σε συνδυασμό με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και με το μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων iMT (Intelligent Manual Transmission) με τον ηλεκτρονικό συμπλέκτη. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 120 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 172 Nm ροπής στις 1.500-4.000 σ.α.λ. Στην πράξη διακρίνεται για την ιδιαίτερα ομαλή του λειτουργία, χάρη στην απουσία κραδασμών, ενοχλητικών θορύβων και δονήσεων σε όλο το φάσμα των στροφών. Παράλληλα, επιταχύνει σε αρκετά ικανοποιητικούς ρυθμούς το αμάξωμα των 1.216 κιλών, με 0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ. και τελική ταχύτητα 196 χλμ./ώρα. Η εργοστασιακή κατανάλωση βρίσκεται στα 4,5-5,0 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 120-137 γρ./χλμ.
Στην οδήγηση, το i30 1.0 T-GDI 120 PS iMT 48V Hybrid εστιάζει κυρίως στην άνεση στο δρόμο και στη φιλικότητα στους χειρισμούς. Οι αναρτήσεις φιλτράρουν αποτελεσματικά τις διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα χαμηλό θόρυβο κύλισης. Πέρα από άνετο, το i30 είναι και ασφαλές, αφού στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων πατάει πολύ καλά, όπως και σε διαδρομές με στροφές, με τα όρια πρόσφυσης των τροχών να είναι αυξημένα και οι κλίσεις λογικές.
Τα έχει όλα το εσωτερικό του
Τίποτα δεν λείπει και από το εσωτερικό του i30, μιας και είναι πολύ καλά φτιαγμένο, φουλ εξοπλισμένο και άνετο για οδηγό και επιβάτες. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η οθόνη αφής των 8 ιντσών, ενώ από τη δεύτερη εξοπλιστική έκδοση και πάνω (από 19.390 ευρώ) εξοπλίζεται και με ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών. Ο οδηγός του i30 θα βρει γρήγορα την κατάλληλη θέση και δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με την εργονομία. Στον τομέα των χώρων, η καμπίνα του i30 παρέχει ικανοποιητικές ανέσεις σε τέσσερις ενήλικους επιβάτες, με το πορτ μπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 395 λίτρων. Σε επίπεδο κατασκευής, μαλακό πλαστικό καλύπτει το πάνω μέρος του ταμπλό και τις επενδύσεις των θυρών, η στιβαρή συναρμογή αποτρέπει τυχόν εμφάνιση τριγμών και το φινίρισμα έχει γίνει με προσοχή.