Τα εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα με υβριδική τεχνολογία έχουν πληθήνει, αφού πλέον διατίθενται σε όλες τις κατηγορίες, από τα αυτοκίνητα πόλης έως τα πολυτελείας. Στην πλειοψηφία τους εξοπλίζονται με συστήματα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, η οποία βελτιώνει τη ροπή, ενώ μειώνει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων.
Με σύστημα 48V Hybrid εξοπλίζονται οι περισσότερες εκδόσεις του ανανεωμένου Hyundai i30, σε συνδυασμό με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου και με το πρωτοποριακό μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων iMT ή με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7DCT. Το 48V υβριδικό σύστημα με τη μίζα / γεννήτρια Mild Hybrid Starter Generator (MHSG), ενισχύει τον κινητήρα στην εκκίνηση και στις επιταχύνσεις με επιπλέον ισχύ από 4 έως 10 kW ανάλογα με την αποθηκευμένη ενέργεια της μπαταρίας και την πίεση στο πεντάλ του γκαζιού. Επίσης, όταν το όχημα ρολάρει με χαμηλή ταχύτητα, η λειτουργία start-stop ενεργοποιείται στα 30 χλμ./ώρα. Σε κάθε περίπτωση, η παύση λειτουργίας του κινητήρα και η επανεκκίνηση γίνεται με ιδιαίτερα ομαλό τρόπο. Η μπαταρία που είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ, φορτίζει κατά τη διάρκεια της οδήγησης και μέσω της ανάκτησης ενέργειας.
Από τις πιο συμφέρουσες και ενδιαφέρουσες επιλογές στην γκάμα του Hyundai i30, είναι η έκδοση 1.5 T-GDi iMT 48V Hybrid Premium, στην ασυναγώνιστη τιμή των 19.490 ευρώ (με την τρέχουσα έκπτωση των 600 ευρώ). Στον πλούσιο εξοπλισμό του ανήκουν 6 αερόσακοι, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, προειδοποίησης εκτροπής και διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση μεγάλης σκάλας φώτων και έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών. Στάνταρ είναι ακόμα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι καθρέπτες, air condition προβολείς ομίχλης, φώτα LED, ζάντες αλουμινίου, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος κ.λπ. Δελεαστική είναι και η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7 DCT, στην τιμή των 20.790 ευρώ.
Κινητήριος δύναμη της συγκεκριμένης έκδοσης είναι το νέο μηχανικό σύνολο των 1.5 λτ. ισχύος 160 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και με 253 Nm ροπής στις 1.500-3.000 σ.α.λ. Το 4κύλινδρο αυτό DOHC D-CVVT μοτέρ επιταχύνει το βάρους 1.250 κιλών i30 Hatchback στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 210 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,6 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 στα 126 γρ./χλμ.