Κάθε αγοραστής που ψάχνει ένα καινούργιο αυτοκίνητο, θέλει με τα λεφτά που θα δώσει να αποκτήσει ότι καλύτερο γίνεται. Κοινώς, να πιάσουν τόπο τα χρήματα που θα δαπανήσει και να μη λείπει τίποτα από τον εξοπλισμό, να εφοδιάζεται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, να είναι ασφαλές, ποιοτικό και άνετο.
Όλα αυτά και ακόμα περισσότερα προσφέρει στην πάρα πολύ ανταγωνιστική τιμή των 19.590 ευρώ το νέο Hyundai i30 με τον κινητήρα 1.0 T-GDi 120 PS, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT και το υβριδικό σύστημα 48V Hybrid. Από την πρώτη εξοπλιστική έκδοση Premium περιλαμβάνονται 6 αερόσακοι, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, προειδοποίησης εκτροπής και διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση μεγάλης σκάλας φώτων, έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου και αισθητήρες παρκαρίσματος. Στάνταρ είναι ακόμα τα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέπτες, air condition, cruise control, αυτόματο άναμμα φώτων, προβολείς ομίχλης και φώτα LED. Μαζί με τα 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης απεριορίστων χιλιομέτρων, 5 έτη δωρεάν οδική βοήθεια, και τον πενταετή ετήσιο τεχνικό έλεγχο και εγγύηση βαφής, ο κάτοχος του i30 απολαμβάνει πληθώρα παροχών.
Απόδοση, οικονομία και άνεση στην οδήγηση
Ο turbo κινητήρας 1.0 T-GDi σε συνδυασμό με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και το 7DCT αποτελούν ένα πολύ ισορροπημένο και αποδοτικό συνδυασμό, αφού επιτυγχάνει σβέλτες επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση και ευκολία στην οδήγηση. Το σύγχρονο μηχανικό αυτό σύνολο με την ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία, αποδίδει 120 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 172 Nm ροπής στις 1.500-4.000 σ.α.λ. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,2 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 196 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 5,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 121 γρ./χλμ. (WLTP).
Αποτελεσματική είναι και η συνδρομή του 48V υβριδικού συστήματος με τη μίζα / γεννήτρια Mild Hybrid Starter Generator (MHSG). Συγκεκριμένα, υποστηρίζει τον κινητήρα κατά την επανεκκίνηση και στην επιτάχυνση με επιπλέον ισχύ 4 – 10 kW ανάλογα με την αποθηκευμένη ενέργεια της μπαταρίας και την πίεση στο πεντάλ του γκαζιού. Η μπαταρία φορτίζει κατά τη διάρκεια της οδήγησης και μέσω της ανάκτησης ενέργειας. Επίσης, όταν το όχημα ρολάρει με χαμηλή ταχύτητα, η λειτουργία start-stop ενεργοποιείται στα 30 χλμ./ώρα.
Οι υψηλές ανέσεις που απολαμβάνει ο οδηγός του i30 1.0 T-GDi 120 PS 7DCT ενισχύονται και από την κατάλληλα ρυθμισμένηανάρτηση, η οποία φιλτράρει με επιτυχία τις διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Παράλληλα, ο χαμηλός θόρυβος κύλισης και η απουσία «χτυπημάτων» από τις αναρτήσεις εκτιμώνται δεόντως σε κάθε διαδρομή. Επίσης, εκτός από άνετο, το i30 είναι και ασφαλές, σε όποια διαδρομή και να βρεθεί.
Προσεγμένο σε ποιότητα και ευρύχωρο εσωτερικό
Το Hyundai i30 μετά την πρόσφατη ανανέωση που δέχτηκε, εκτός από το ότι απέκτησε πιο δυναμική εικόνα εξωτερικά, βελτιώθηκε και στο εσωτερικό του. Σε επίπεδο ποιότητας κατασκευής, μαλακά υλικά συναντώνται στο πάνω μέρος του ταμπλό και στις επενδύσεις των θυρών. Πολύ προσεγμένη είναι η στιβαρή συναρμογή των διαφόρων επιμέρους σκληρών επιφανειών και τμημάτων του εσωτερικού, αποτρέποντας την παρουσία ενοχλητικών τριγμών. Στάνταρ είναι η οθόνη των 8 ιντσών, ενώ προαιρετικά διατίθενται μεγαλύτερη 10,25 ιντσών, καθώς και νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών. Όσον αφορά τους χώρους, στην καμπίνα του i30 θα μετακινηθούν χωρίς παραχωρήσεις τέσσερις ενήλικοι επιβάτες. Το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 395 λίτρων και στη θέση της ρεζέρβας υπάρχει η μπαταρία του υβριδικού συστήματος μαζί με θήκες.