Σε όλους αρέσει να έχουν στην κατοχή τους ένα όμορφο αυτοκίνητο, με στοιχεία πολυτελείας και πλήρως εξοπλισμένο, το οποίο χαίρονται να βλέπουν και να κινούνται ευχάριστα με αυτό καθημερινά. Θα σκεφτείτε ότι για να βρεθεί ένα τέτοιο μοντέλο που να διαθέτει όλα αυτά και ακόμα περισσότερα χαρακτηριστικά, θα είναι πάρα πολύ ακριβό.
Στην περίπτωση του νέου Peugeot 308 δεν ισχύει κάτι τέτοιο, γιατί με το ποσό των 23.300 ευρώ που κοστίζει η έκδοση Active Plus 1.2 PureTech 130 παρέχονται ότι ζητήσει ένας απαιτητικός αγοραστής, όπως: Αποδοτικό κινητήρα, ξεχωριστό σχεδιασμό με έντονη προσωπικότητα, premium εικόνα εξωτερικά και στο εσωτερικό, υψηλή ασφάλεια και πλήρη εξοπλισμό. Συγκεκριμένα από την εν λόγω έκδοση περιλαμβάνει τα εξής:
- 6 αερόσακους
- Αυτόματο φρενάρισμα με νυχτερινή λειτουργία, αναγνώριση πεζού και ποδηλάτη
- Προειδοποίηση και διόρθωση σε περίπτωση ακούσιας λωρίδας
- Εκτεταμένη αναγνώριση οδικής σήμανσης
- Φώτα τεχνολογίας LED
- Σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 10 ιντσών
- Ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών
- Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός
- Όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες
- Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες
- Αισθητήρες στάθμευσης πίσω
- Επιλογέας Drive Mode (Normal/Eco/Sport)
- Δερμάτινο τιμόνι
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών με ελαστικά 205/55
Σχεδιασμός που μαγνητίζει τα βλέμματα
Η Peugeot έκανε για ακόμα μία φορά το θαύμα της σε επίπεδο σχεδιασμού, αυτή τη φορά με το νέο 308. Το ολοκαίνουργιο μικρομεσαίο χάτσμπακ επιβάλλεται με την παρουσία του στο δρόμο, χάρη στο δυναμισμό που αποπνέει το φαρδύ του αμάξωμα (πλάτος 1.852 χλστ.), με το μακρύ μεταξόνιο των 2.675 χλστ. και το χαμηλότερο από πριν ύψος της οροφής (1.441 χλστ.). Το μήκους 4.367 χλστ. 308 ξεχωρίζει μπροστά από τη μεγάλη μάσκα με το νέο έμβλημα της Peugeot και τα τεχνολογίας LED φωτιστικά σώματα με τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας LED σε σχήμα «δόντι λιονταριού». Το πίσω άκρο του χαρακτηρίζεται από τα λεπτά φανάρια με τις γνώριμες τρεις «νυχιές» που ενώνονται με μια μαύρη επένδυση.
Υψηλή τεχνολογία και ποιότητα στο εσωτερικό
Σημαντική αναβάθμιση υπάρχει και στην καμπίνα του νέου 308, η οποία αποτελεί την πιο εξελιγμένη μορφή του Peugeot i-cockpit. Ο πίνακας οργάνων, τοποθετημένος στο ύψος των ματιών, περιλαμβάνει μία ψηφιακή οθόνη 10 ιντσών και είναι διαμορφώσιμος και παραμετροποιήσιμος. Επίσης, από την έκδοση Allure (από 26.500 ευρώ) ενσωματώνει πλήρως διαμορφώσιμους διακόπτες αφής (i-toggles) που αντικαθιστούν το συμβατικό πάνελ χειρισμού του συστήματος κλιματισμού. Από την πρώτη επαφή γίνεται αμέσως αντιληπτή η προσοχή που έχει δοθεί και στην κατασκευή του εσωτερικού, μέσω της χρήσης μαλακών υλικών σε ολόκληρο το ταμπλό και σε ένα μεγάλο τμήμα των θυρών και της κονσόλας. Παράλληλα τα διακοσμητικά από ύφασμα, το μοτίβο Carbon Effect και τα στοιχεία αλουμινίου αναβαθμίζουν σημαντικά το διάκοσμο. Καλύτεροι από πριν είναι και οι χώροι των επιβατών, αφού πέντε ενήλικες θα βολευτούν σχετικά άνετα, ενώ για τις αποσκευές υπάρχουν 412 πλήρως εκμεταλλεύσιμα λίτρα.
Χαίρεσαι να το οδηγείς σε κάθε διαδρομή
Ο 1.200άρης 3κύλινδρος turbo κινητήρας των 130 ίππων και 230 Nm ροπής ταιριάζει ιδανικά με την εξελιγμένη μορφή της πλατφόρμας EMP2 (Efficient Modular Platform) και τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων. Οι μηχανικοί της Peugeot πέτυχαν μια ιδανική ισορροπία μεταξύ άνεσης και κρατήματος στο δρόμο, χωρίς να μένει αμέτοχος ο οδηγός. Το μηχανικό αυτό σύνολο είναι ελαστικό, με ραφιναρισμένη λειτουργία και προσφέρει γρήγορες επιταχύνσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 9,6 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 210 χλμ./ώρα. Επίσης, η γαλλική φίρμα ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 125 γρ./χλμ.