Δύσκολο έργο η έρευνα αγοράς ενός νέου αυτοκινήτου κι εξίσου πιο δύσκολη είναι η τελική επιλογή. Κι αυτό γιατί υπάρχουν πάρα πολλά μοντέλα διαθέσιμα που αξίζουν την προσοχή μας και τα χρήματα μας. Όμως μια μάρκα τον τελευταίο καιρό εκπλήσσει άπαντες, με τον πλουραλισμό των αυτοκινήτων της, τη σημαντικά διευρυμένη γκάμα κινητήρων, αλλά και με την ποιότητα κατασκευής που παρέχει!
Σε όλα τα παραπάνω πρέπει να προσθέσουμε επίσης τις after sales παροχές των 5 χρόνων εργοστασιακής εγγύησης απεριορίστων χιλιομέτρων, συν τον 5ετή δωρεάν τεχνικό έλεγχο και την οδική βοήθεια, καθώς και την εγγύηση βαφής. Αυτά είναι μερικά ακόμα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που δίνει η ελληνική εισαγωγή εταιρεία και κυριολεκτικά απογειώνουν την εμπειρία απόκτησης, αλλά και χρήσης των αυτοκινήτων της.
Αν θέλετε ένα πλούσια εξοπλισμένο μικρομεσαίο hatchback που προσφέρει τα προαναφερθέντα, χωρίς να ξεπερνάει το ψυχολογικό φράγμα των 20.000 ευρώ, τότε η επιλογή του Hyundai i30 με τον 1.000άρη κινητήρα των 120 ίππων, είναι μονόδρομος. Με την τρέχουσα έκπτωση των 600 ευρώ, η τελική τιμή για την έκδοση Distinctive διαμορφώνεται από 19.190 ευρώ και τα έχει όλα!
Ξεκινώντας από το βασικότερο, ενσωματώνει όλο το πακέτο προηγμένων τεχνολογιών ενεργητικής ασφαλείας Hyundai SmartSense με τα εξής συστήματα: Αυτόματη πέδηση με αναγνώριση πεζών, σύστημα προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουσης, σύστημα προειδοποίησης εκτροπής λωρίδας & υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, 6 αερόσακους κ.α. Επιπλέον και σε ότι αφορά την άνεση, ο υποψήφιος κάτοχος απολαμβάνει ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, cruise control, δερμάτινο τιμόνι, φώτα LED, προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και αρκετά ακόμα!
Δυναμική εμφάνιση, προσεγμένη ποιότητα κατασκευής!
Πέρα από τον πλουσιότατο εξοπλισμό, το Hyundai i30 ξεχωρίζει για ακόμα δυο στοιχεία του: Τόσο για τη δυναμική του εμφάνιση, όσο και για την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού του. Ξεκινώντας με το σχεδιαστικό κομμάτι, το πλέον ξεχωριστό στοιχείο του Hyundai i30 είναι το εμπρόσθιο μέρος του, όπου και διακρίνονται τα φωτιστικά σώματα, συνδυαστικά με τα αιχμηρά LED ημέρας. Η εμφάνιση του i30 ολοκληρώνεται, από τη εμφατική μάσκα, με την τρισδιάστατη σχεδίαση, αλλά και από τις όμορφες ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών.
Περνώντας στα ενδότερα, η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής γίνεται αντιληπτή από την πρώτη επαφή. Σε αυτό βοηθάει η ύπαρξη μαλακών πλαστικών στο ανώτερο σημείο του ταμπλό και στις επενδύσεις των θυρών. Αυτά συνδυαστικά με την αψεγάδιαστη, σε κάθε εκατοστό της καμπίνας, συναρμογή εξασφαλίζουν πως οι επιβαίνοντες θα απολαμβάνουν ένα ήσυχο εσωτερικό χωρίς ενοχλητικούς τριγμούς. Χωροταξικά τώρα, στο i30 τέσσερις ενήλικες θα βολευτούν με άνεση όπως κι οι αποσκευές τους στο διαθέσιμο χώρο των 395 λτ.
Μοτέρ διαμάντι & πολύ ισορροπημένη οδική συμπεριφορά
Κάτω από το καπό υπάρχει ο 3κύλινδρος 1.000άρης turbo κινητήρας με τους 120 ίππους και τα 172 Nm ροπής που κινεί με άνεση το αιχμηρό αμάξωμα των 1.216 κιλών. Σε επίπεδο λειτουργίας είναι άριστος, μιας και δεν εμφανίζει ενοχλητικούς κραδασμούς και θορύβους, ενώ τραβάει δυνατά από χαμηλά και διατηρεί τη δύναμη του σε όλο το φάσμα των στροφών. Το sprint από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,2 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 196 χλμ./ώρα, με μέση εργοστασιακή κατανάλωση στα 5,4-6,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από 123-141 γρ./χλμ.
Τα καλά στοιχεία του Hyundai i30 συνεχίζονται στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, συνδυάζοντας άνεση, αλλά και τονισμένα χαρακτηριστικά σε δρόμο με στροφές, χάρη στις κατάλληλα ρυθμισμένες αναρτήσεις. Το Hyundai i30 είναι απολαυστικό στο εθνικό δίκτυο, μιας κι η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, όπως κι η ηχομόνωση της καμπίνας, όντας παράλληλα κι ευθύβολο. Στις στροφές τώρα, τα όρια πρόσφυσης των τροχών είναι αυξημένα και οι κλίσεις λογικές, με το πίσω μέρος του i30 να παραμένει «βιδωμένο» ακόμα και με άτσαλους χειρισμούς στο τιμόνι.