Είσαι ένας δραστήριος άνθρωπος που του αρέσει η πολυτέλεια, τα γκάζια, αλλά κι η άνεση κατά τις μετακινήσεις; Όμως προβληματίζεσαι εντόνως για το επόμενό σου αυτοκίνητο, γιατί δεν θες να πληρώσεις πάρα πολλά χρήματα για να τα απολαμβάνεις όλα αυτά;
Τη λύση δίνει ένα αυτοκίνητο που παρέχει όλα τα παραπάνω απαιτούμενα -και πολλά ακόμα- στην καλύτερη τιμή της κατηγορίας του. Πρόκειται για το νέο Hyundai i30 1.6 T-GDi N Line με τον πλουσιότατο εξοπλισμό και την τιμή των 22.790 ευρώ (με την έκπτωση των 600 ευρώ). Η λίστα του εξοπλισμού που απολαμβάνει ο απαιτητικός κάτοχος είναι πραγματικά τεράστια και ενδεικτικά αναφέρουμε: 6 αερόσακους, αυτόματη πέδηση με αναγνώριση πεζών, προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης, προειδοποίηση εκτροπής λωρίδας, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, στατικά φώτα στροφής και υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα. Επιπλέον υπάρχουν όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων, οθόνη infotainment 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, φώτα LED, προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και πολλά ακόμα!
Πέρα από τον υπερ-πλήρη εξοπλισμό μεγάλο δέλεαρ αγοράς του Hyundai i30 είναι κι η ξεγνοιασιά που παρέχουν τα 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης απεριορίστων χιλιομέτρων, όπως επίσης και τα 5 χρόνια δωρεάν οδικής βοήθειας, σε συνδυασμό με το δωρεάν ετήσιο τεχνικό έλεγχο και την εγγύηση βαφής των 5 ετών.
Τρομερά δυναμικό!
Δεν υπάρχει περίπτωση να δείτε το Hyundai i 30 με το «κοστούμι» N Line και να μην το χαζέψετε. Ούτως η άλλως ο σχεδιασμός του i30 είναι δυναμικός, πόσο δε μάλλον το N Line που υιοθετεί στοιχεία από το κορυφαίο i30 N. Σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, το i30 N Line διαθέτει έναν εξαιρετικά αιχμηρό προφυλακτήρα, πιο τονισμένη μάσκα και μεγαλύτερους αεραγωγούς για την ψύξη του ισχυρού κινητήρα των 159 ίππων. Στο ίδιο σπορτίφ μήκος κύματος κινείται κι ο πίσω προφυλακτήρας που ενσωματώνει το διαχύτη και ξεχωρίζει η διπλή απόληξη της εξάτμισης. Το look ολοκληρώνεται με τις υπέροχες ζάντες σχεδίασης N Line με διάσταση 18 ιντσών, τα λογότυπα N Line και τους μαύρους καθρέπτες.
Σπορ νότες και στην καμπίνα
Το εξαιρετικό με το i30 N Line είναι πως όσο σπορ είναι το αμάξωμα, εξίσου είναι και το εσωτερικό του. Η αρχή γίνεται με το δερμάτινο τιμόνι N Line, ενώ τα καθίσματα με την τονισμένη πλευρική στήριξη συνεχίζουν να σε βάζουν στο πιο «πολεμικό» κλίμα της εν λόγω έκδοσης. Αυτά αγκαλιάζουν εξαιρετικά το σώμα του οδηγού και του συνοδηγού και σε συνδυασμό με τις κόκκινες ραφές, τα μεταλλικά ποδοστήρια και τον επιλογέα ταχυτήτων N Line, ολοκληρώνουν το αισθητικό πακέτο. Επιπλέον, η καμπίνα του Hyundai i30 N Line διακρίνεται τόσο με την ποιότητα κατασκευής της, όσο και με τους άνετους χώρους των επιβατών, αλλά και με το ευρύχωρο πορτ μπαγκάζ των 395 λίτρων.
Γαζώνει το μοτέρ, «τρένο» στο δρόμο!
Ο 1.500άρης turbo και mild hybrid κινητήρας του i30 N Line προσφέρει ταχύτατες επιδόσεις, χάρη στα 159 άλογα και τα 253 Nm ροπής που αποδίδει. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,4 δλ. και η βελόνα του ταχυμέτρου τερματίζει στα 210 χλμ./ώρα. Πέρα από τα ψυχρά νούμερα που ομολογουμένως είναι εντυπωσιακά, αυτό που σε κερδίζει με τον εν λόγω κινητήρα είναι η ραφιναρισμένη και γεμάτη λειτουργία του σε όλο το φάσμα των στροφών. Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο έχει πολύ καλή αίσθηση κατά το κούμπωμα των σχέσεων, ενώ κι η κλιμάκωσή του είναι ιδανική. Χαρακτηριστικά που συνδράμουν στην πολύ καλή μέση (εργοστασιακή) κατανάλωση των 5,6 – 6,6 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 από 126 γρ./χλμ.
Πρόσθετα, σε κάθε είδους διαδρομή το Hyundai i30 N Line εμπνέει σιγουριά, επιτρέποντας με άνεση στον οδηγό του να κινηθεί εξαιρετικά γρήγορα. Στην εθνική οδό η ταχύτητα ανεβαίνει γρήγορα, με το αυτοκίνητο να είναι ακλόνητο ακόμα και με πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ. Η ανεξάρτητη ανάρτηση κάνει φοβερή δουλειά, αφού από τη μια απορροφάει κάθε κακώς κείμενο του δρόμου κι από την άλλη προσφέρει άφθονη πρόσφυση σε δρόμο με στροφές. Εκεί οι κλίσεις του αυτοκινήτου είναι περιορισμένες, με το i30 Ν Line παραμένει ασφαλές και ουδέτερο ακόμα και στο όριο! Ευχαριστημένοι θα μείνετε κι από το δυνατό κι ακούραστο σύστημα πέδησης με τα τέσσερα δισκόφρενα.