Τη σήμερον ημέρα, το ποσό των 20.000 ευρώ επαρκεί για μικρά κυρίως αυτοκίνητα με ήπιες ιπποδυνάμεις, προερχόμενες από turbo μοτέρ χωρητικότητας 1.0 – 1.2 λτ. Τρανταχτή εξαίρεση στον κανόνα αποτελεί το Hyundai i30, καθώς με τον ισχυρό 1.500άρη κινητήρα των 160 ίππων πωλείται στην ασυναγώνιστη τιμή των μόλις 20.590 ευρώ.
Την συνολική του αξία ως αγορά ανεβάζει και ο πλήρης στάνταρ εξοπλισμός σε όλα τα επίπεδα. Ξεκινώντας από τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματη πέδηση, προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης, διατήρηση λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση μεγάλης σκάλας φώτων και υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα. Στάνταρ είναι ακόμα οθόνη 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, φώτα LED, προβολείς ομίχλης, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, air condition, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων, cruise control, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και πολλά ακόμα.
Η άριστη σχέση τιμής – εξοπλισμού, αποτελεί ένα βασικό πλεονέκτημα του μικρομεσαίο 5θυρου Hyundai. Το άλλο είναι ο δυνατός και ραφιναρισμένος σε λειτουργία turbo κινητήρας των 1.482 κ.εκ., σε συνδυασμό με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και το μηχανικό κιβώτιο ηλεκτρονικού συμπλέκτη κιβώτιο iMT των 6 ταχυτήτων. Με την ισχύ των 160 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και τη ροπή των 253 Nm στις 1.500 σ.α.λ., το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,4 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 210 χλμ./ώρα. Πέρα από τις σβέλτες επιδόσεις, το μηχανικό αυτό σύνολο διακρίνεται για την ελαστικότητά του, το τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και τη γραμμική απόδοσή του. Από πλευράς κατανάλωσης και CO2, η Hyundai ανακοινώνει 5,5-6,6 λτ./100 χλμ. και 126-148 γρ./χλμ. αντίστοιχα.
Στο δρόμο, το Hyundai i30 ξεχωρίζει αμέσως για την άνεση που προσφέρει η ανάρτησή του με τη μαλακή ρύθμιση και τους πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα. Παρά τον οικογενειακό του προσανατολισμό, το αυτοκίνητο είναι σε θέση να στρίψει με ασφάλεια σε πιεσμένους ρυθμούς, καλύπτοντας και τον οδηγό που θέλει να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του μοτέρ. Όσο για τις ευθείες των αυτοκινητόδρομων, είναι «βούτυρο» στο ψωμί του και πραγματοποιεί ξεκούραστα ταξίδια.
Τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του αυτοκινήτου συμπληρώνει και η πολύ καλή συνολικά εικόνα στο εσωτερικό του. Για την κατασκευή του έχει γίνει χρήση μαλακών υλικών σε ένα μεγάλο μέρος του ταμπλό και στις επενδύσεις των θυρών. Παράλληλα, η συναρμογή είναι εξαιρετική, όπως και το φινίρισμα, με το σύνολο να σου δηλώνει ξεκάθαρα ότι θα αντέξει στο πέρασμα των χρόνων. Στα «συν» ανήκει και η εργονομία των επιμέρους χειριστηρίων, όπως και το εύκολο μενού της οθόνης αφής των 8 ιντσών. Όσον αφορά τους χώρους, μια τετραμελής οικογένεια θα χωρέσει χωρίς να χρειαστεί καμία παραχώρηση, έχοντας για τις αποσκευές ένα επαρκές πορτ μπαγκάζ 395 λίτρων.