Η πλειοψηφία όσων αναζητούν ένα καινούργιο αυτοκίνητο, τα θέλουν όλα στη χαμηλότερη δυνατή τιμή. Λίγο δύσκολο θα στεφτείτε, αλλά όχι ακατόρθωτο. Στην περίπτωση του νέου Hyundai i30 μπορεί κανείς να έχει στη διάθεσή του όλες τις παροχές και ανέσεις, δίχως να ξοδέψει μια περιουσία.
Πιο αναλυτικά, το δημοφιλές μικρομεσαίο χάτσμπακ πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από μόλις 16.990 ευρώ στην αρχική έκδοση Premium, με τον ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο κινητήρα των 1.5 λτ. ισχύος 110 ίππων. Ωστόσο, ο 3κύλινδρος turbo 1.0 T-GDi 120 PS με τιμή εκκίνησης τις 17.890 ευρώ αποτελεί μια πιο ολοκληρωμένη επιλογή, σε συνδυασμό και με τον πληρέστατο εξοπλισμό. Καταρχήν εφοδιάζεται με όλο το πακέτο προηγμένων τεχνολογιών ενεργητικής ασφαλείας Hyundai SmartSense με τα εξής συστήματα:
Αυτόματη πέδηση με αναγνώριση πεζών, προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης, προειδοποίηση εκτροπής λωρίδας, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, στατικά φώτα στροφής και υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα. Στο βασικό εξοπλισμό ανήκουν ακόμα 6 αερόσακοι, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, air condition, δερμάτινο τιμόνι, οθόνη 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, φώτα LED, προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου κ.λπ. Να σημειώσουμε ακόμα τα 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης απεριορίστων χιλιομέτρων, μαζί με 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, ετήσιο τεχνικό έλεγχο και εγγύηση βαφής.
Μετά την ανανέωση που δέχτηκε πριν από λίγο καιρό, το Hyundai i30 απέκτησε πιο δυναμικό σχεδιασμό εξωτερικά και μικροαλλαγές στο εσωτερικό. Η καμπίνα του είναι πολύ καλά κατασκευασμένη, με χρήση μαλακού υλικού στο άνω μέρος του ταμπλό και των εμπρός θυρών και στιβαρή συναρμογή. Στα θετικά του στοιχεία ανήκουν ακόμα οι άνετοι χώροι για μια τετραμελή οικογένεια και το αρκετό πορτ μπαγκάζ των 395 λίτρων.
Στην οδήγηση του i30 τα πρώτα στοιχεία που εκτιμώνται είναι η ραφιναρισμένη λειτουργία του κινητήρα και η πολύ καλή άνεση από τις ανεξάρτητες αναρτήσεις. Το 1.000άρι turbo μηχανικό σύνολο με τους 120 ίππους και τα 172 Nm ροπής είναι απαλλαγμένο από κραδασμούς, δονήσεις και ενοχλητικούς θορύβους. Παράλληλα εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ. και τελική ταχύτητα 196 χλμ./ώρα), με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2 (5,4-6,2 λτ./100 χλμ. και 123-141 γρ./χλμ. αντίστοιχα).
Το i30 είναι ξεκούραστο σε κάθε διαδρομή, χάρη στη χαμηλό θόρυβο κύλισης και το επιτυχημένο φιλτράρισμα των διαφόρων ανωμαλιών του οδοστρώματος. Επιπλέον, το μικρομεσαίο 5θυρο Hyundai πατάει πολύ καλά στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων, χωρίς να φοβίζει σε γρήγορες ταχύτητες. Στις στροφές τα όρια πρόσφυσης των τροχών είναι αυξημένα και οι κλίσεις λογικές υπό πίεση.