Αποχαιρετιστήριο Ford Focus στη χαμηλότερη τιμή

H Ford έκανε τη μεγάλη έκπληξη στη μικρομεσαία κατηγορία το 1998 με το πρώτης γενιάς Focus, γιατί ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του σε σχεδιασμό και στήσιμο αναρτήσεων – οδική συμπεριφορά, αφού ακόμα και με τα τωρινά δεδομένα το πάτημα των ανεξάρτητων αναρτήσεών του αποτελεί σημείο αναφοράς. Χαρακτηριστικό που πέρασε και στις επόμενες γενιές, οι οποίες αναβαθμίστηκαν παράλληλα σε τεχνολογίες, ποιότητα, κινητήρες και εξοπλισμό.

Σήμερα η τέταρτη και τελευταία γενιά του Focus είναι πλέον είναι διαθέσιμη στη χώρα μας μόνο σε απόθεμα λόγω της επικείμενης λήξης της παραγωγής του, που είναι προγραμματισμένη για τον ερχόμενο Νοέμβριο. Γεγονός που είχε ανακοινώσει η Ford από το 2022 και οι λόγοι που συντέλεσαν σε αυτή την απόφαση δεν άλλοι από την επέλαση των SUV και τη διεύρυνση της ηλεκτροκίνησης. Ήδη η Ford έχει επεκτείνει την γκάμα της και στις δύο περιπτώσεις, ενώ τελευταία φημολογείται η επιστροφή του Fiesta χρησιμοποιώντας ως βάση την πλατφόρμα του VW ID.2. Όπως άλλωστε έχει γίνει με τα Ford Explorer και Capri που διαθέτουν την αρχιτεκτονική των ID.4 και ID.5. Όσοι λοιπόν θέλουν να προλάβουν να αποκτήσουν ένα από τα τελευταία καλύτερα μικρομεσαία χάτσμπακ της αγοράς, δεν έχουν ούτε πολλά περιθώρια, αλλά ούτε πολλές επιλογές.

Σύμφωνα με το νέο τιμοκατάλογο της Ford, το διαθέσιμο Focus είναι το 1.0 EcoBoost 125 PS MHEV Titanium, στην πιο χαμηλή τιμή των 24.499 ευρώ (υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα). Στον εξοπλισμό του ανήκουν πολλά στοιχεία, όπως είναι infotainment με οθόνη 13,2 ιντσών με πλοήγηση και ασύρματη σύνδεση Apple Car Play & Android Auto, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακοι, προβολείς Full LED με αυτόματη λειτουργία, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες, όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων, διζωνικός κλιματισμός και άλλα πολλά. Επιπλέον παρέχεται εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect για 8 χρόνια / 100.000 χλμ.

Ο γνωστός και με συλλογή πολλών βραβείων κινητήρας της Ford, ο 1.0 EcoBoost αποδίδει στο συγκεκριμένο μοντέλο 125 ίππους και τα 170 Nm ροπής (έως 210 Nm με το e-assist) και είναι επαρκέστατος για τις όποιες απαιτήσεις μετακινήσεων. Πρόσθετα, το μηχανικό αυτό σύνολο λαμβάνει έξτρα παροχή ισχύος 16 ίππων και 50 Nm από το ήπιο υβριδικό σύστημα με μίζα/γεννήτρια, που λειτουργεί παράλληλα με το βενζινοκινητήρα. Το Focus επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ., φτάνει τη μέγιστη ταχύτητα των 200 χλμ./ώρα, καταναλώνει σε πραγματικές συνθήκες 7 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 117 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Όσο για το πάτημα – κράτημα του Focus είναι υποδειγματικό σε κάθε διαδρομή που θα βρεθεί, τόσο σε αυτοκινητόδρομους όπου είναι εξαιρετικά ευθύβολο, όσο και σε στροφές όπου «μπαίνει» με φουλ γκάζι. Παράλληλα οι επιβάτες του απολαμβάνουν αρκετά καλή άνεση από τις αναρτήσεις και μπόλικους χώρους στο πολύ καλής ποιότητας εσωτερικό του.

Get it on Google Play Download on the App Store