«Ξεχνάς» το μποτιλιάρισμα με αυτοκίνητο των 19.000 ευρώ

  • hyundai-inster-premiere-exterior-detail
  • Hyundai-Inster-(1)
  • Hyundai-Inster-(8)
  • Hyundai-Inster-(9)
  • Hyundai-Inster-(7)
  • Hyundai Inster (21)
  • Hyundai Inster 115 PS (35)
  • Hyundai Inster 115 PS (27)
  • Hyundai Inster (20)
  • Hyundai Inster 115 PS (22)
  • hyundai_inster_select_1
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/hyundai-inster-premiere-exterior-detail.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/02/Hyundai-Inster-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/02/Hyundai-Inster-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/02/Hyundai-Inster-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/02/Hyundai-Inster-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/02/Hyundai-Inster-21.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Hyundai-Inster-115-PS-35.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Hyundai-Inster-115-PS-27.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/02/Hyundai-Inster-20.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Hyundai-Inster-115-PS-22.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/hyundai_inster_select_1.jpg

Το μποτιλιάρισμα στους δρόμους, οι άπειρες αυξομειώσεις ρυθμών, τα «σταμάτα – ξεκίνα» και το γενικότερο πήξιμο στα μεγάλα αστικά κέντρα, κάνουν την οδήγηση μαρτύριο. Αν μάλιστα πρόκειται για αυτοκίνητο με χειροκίνητο σασμάν, λίγο βαρύ πεντάλ συμπλέκτη και ελαφρώς «τονισμένες» διαστάσεις, τότε ο εκάστοτε οδηγός περνάει τα πάνδεινα μέχρι να φτάσει στον προορισμό του κατάκοπος. Λύση για όλα αυτά και ακόμα περισσότερα δίνει το τέλειο αυτοκίνητο πόλης, το νέο μίνι ηλεκτρικό SUV Hyundai Inster.

Πολλαπλά οφέλη για τον αγοραστή – οδηγό

Η Hyundai κάνει πιο προσιτή την ηλεκτροκίνηση με το Inster, το οποίο προσφέρει με μειώσεις τιμών που φτάνουν έως τις 2.600 ευρώ. Ποσό που διατίθεται από το αρχικό στην γκάμα Inster Style 42 kWh 97 PS, το οποίο πωλείται από 22.390 ευρώ. Με τη βασική κρατική επιδότηση των 3.000 ευρώ πέφτει στις 19.390 ευρώ, ενώ για νέους ηλικίας έως 29 ετών παρέχεται έξτρα επιδότηση 500 ευρώ (18.890 ευρώ). Αν υπάρχει παλιό αυτοκίνητο για απόσυρση δίνεται επιπλέον επιδότηση 1.500 ευρώ, που σημαίνει ότι η χαμηλότερη δυνατή τιμή του Inster με όλα τα οφέλη φτάνει τις 17.390 ευρώ. Σημαντικά κερδισμένος είναι ο οδηγός του Inster και από την πολύ χαμηλή κατανάλωση ενέργειας των 14,2 kWh/100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες. Στην πράξη με μια μέση ενδεικτική τιμή οικιακής kWh στα 0,15 ευρώ, τα 100 χιλιόμετρα στοιχίζουν κοντά στα 2 ευρώ. Βέβαια στην πόλη καίει λιγότερο, οπότε το κόστος πέφτει πιο χαμηλά. Επίσης, απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ έχει ελεύθερη, καθημερινή είσοδο στο Δακτύλιο της Αθήνας.

Μαζί με όλα αυτά απολαμβάνει και άλλες παροχές, όπως είναι η εργοστασιακή εγγύηση για 5 χρόνια χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων, 5ετή οδική βοήθεια και 8 χρόνια ή 160.000 χλμ. εγγύηση για την μπαταρία υψηλής τάσης. Η απόκτηση του Inster μπορεί να γίνει και μέσω του νέου προγράμματος Hyundai Leasing με 259 ευρώ το μήνα για μίσθωση διάρκειας 60 μηνών, με ετήσιο όριο 15.000 χιλιομέτρων και προκαταβολή 25%. Στην τιμή του μισθώματος περιλαμβάνονται μεικτή ασφάλιση, service στο Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο της Hyundai Hellas, αλλαγή ελαστικών, οδική βοήθεια και αυτοκίνητο αντικατάστασης.

Εξοπλισμός Hyundai Inster Style 42 kWh 97 PS: 6 αερόσακοι, αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη αφής πολυμέσων 10,25 ιντσών με πλοήγηση και Hyundai BlueLink για απομακρυσμένο έλεγχο λειτουργιών μέσω του smartphone, πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέπτες, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, είσοδος και εκκίνηση χωρίς κλειδί κ.ά.

Στιλάτος και πρακτικός αστός

Το Inster τραβά αμέσως το ενδιαφέρον χάρη στον παιχνιδιάρικο σχεδιασμό του με τις πολλές ξεχωριστές λεπτομέρειες. Τα ψηλά τοποθετημένα φλας με το μοτίβο pixel, τα στρογγυλά κεντρικά φώτα με τα LED δακτυλίδια και τα φουσκώματα στο αμάξωμά του, αποτελούν ορισμένα από τα βασικά εξωτερικά του γνωρίσματα. Παράλληλα, τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά, οι ασημί «ποδιές», η ελαφρώς αυξημένη απόσταση από το έδαφος των 155 χλστ. και το συνολικό ύψος των 1.575 χλστ. τονίζουν το SUV παρουσιαστικό του. Με μήκος 3.825 χλστ. γεφυρώνει ιδανικά το κενό μεταξύ των μίνι και μικρών χάτσμπακ, ενώ το πλάτος των 1.610 χλστ. ευνοεί το πέρασμα από στενούς δρόμους. Από την άλλη πλευρά, το αναλογικά μακρύ μεταξόνιο των 2.580 χλστ. (όσο του μεγαλύτερου i20) και το εντελώς επίπεδο δάπεδο ευνοούν τους χώρους στο πίσω κάθισμα, όπου κάθονται χωρίς πρόβλημα και οι πιο ψηλοί. Ο χώρος αποσκευών των 280 λτ. είναι αρκούντως ικανοποιητικός και φτάνει τα 1.059 λτ. με πεσμένες τις πίσω πλάτες. Στις πιο πλούσιες εκδόσεις Distinctive και Cross τοποθετείται πίσω συρόμενο κάθισμα σε δύο ισομεγέθη τμήματα, εξασφαλίζοντας ακόμα καλύτερη πρακτικότητα.

Εξαιρετικά άνετο στην οδήγηση

Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα που θα βρεθεί κανείς πίσω από το τιμόνι του Inster, θα το λατρέψει για την άριστη ευελιξία του και για το πόσο εύκολο είναι στους χειρισμούς. Παράλληλα εντυπωσιάζει για τόσο μικρό αυτοκίνητο ο χαμηλός θόρυβος κύλισης και ο ποιοτικός τρόπος που διαχειρίζεται τις διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ο πιο ήπιας ισχύος κινητήρας των 97 ίππων και 147 Nm ροπής είναι επαρκέστατος για το Inster των 1.305 κιλών, εμφανίζοντας γραμμική επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ.), ενώ υπάρχει και το Drive Mode με τις επιλογές Eco, Normal και Sport. Σύμφωνα με τη Hyundai η αυτονομία φτάνει έως τα 473 χλμ. στην πόλη (όπου άλλωστε προορίζεται κατά βάση) ή έως τα 327 χλμ. σε μεικτές συνθήκες. Όσον αφορά τη φόρτιση, διαρκεί 4 ώρες σε AC Wallbox 11 kW (10-100%) ή 30 λεπτά σε DC >120 kW (10-80%).

Get it on Google Play Download on the App Store