Τα SUV και η υβριδική τεχνολογία αναπτύσσονται συνεχώς και παρουσιάζουν μια ανοδική πορεία στην αγορά του αυτοκινήτου, σύμφωνα με τη νέα τάση της εποχής. Τα SUV προτιμώνται όλο και πιο πολύ για διάφορους λόγους (πρακτικότητα, σχεδιασμός, πρεστίζ), ενώ τα υβριδικά αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι στην γκάμα των εταιρειών, στην προσπάθειά τους να ρίξουν κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.
Τα περισσότερα υβριδικά αυτοκίνητα διαθέτουν την πιο απλή τεχνολογία mild hybrid, η οποία υποβοηθά τον κινητήρα, αλλά δεν είναι σε θέση να κινήσει το όχημα για μερικές εκατοντάδες μέτρα με μόνο τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, σαν να είναι ηλεκτρικό. Αυτό γίνεται μόνο στα full hybrid μοντέλα, όπως είναι και το Toyota C-HR, που αποτελεί το πιο οικονομικό σε τιμή SUV με φουλ υβριδικό σύστημα και όχι με ήπιο υβριδικό.
Οι τιμές του ξεκινούν από τις 22.830 ευρώ στην αρχική έκδοση C-Enter με τον εξής εξοπλισμό: 7 αερόσακους, συστήματα αυτόνομης πέδησης, διατήρησης λωρίδας, αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας και αυτόματη λειτουργίας προβολέων. Επίσης διαθέτει προβολείς LED, αισθητήρες φώτων, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, κάμερα οπισθοπορείας, διζωνικό κλιματισμό, οθόνη 8 ιντσών και ζάντες αλουμινίου.
Το γνωστό υβριδικό σύνολο του C-HR αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης 1.8 λτ. ισχύος 98 ίππων και 142 Nm ροπής και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 50 ίππων και 163 Nm ροπής (συνδυαστική ισχύς 122 ίππων). Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 11,0 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 170 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 3,8 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 86 γρ./χλμ. Στην πράξη η μέση κατανάλωση είναι στα 5,8 λτ./100 χλμ., ενώ το e-CVT εμφανίζει μια υστέρηση στα εικονικά κατεβάσματα, που οδηγεί σε ηχητική επιβάρυνση. Στις αστικές όμως μετακινήσεις και ειδικά στις πολύ χαμηλές ταχύτητες (π.χ. στο σταμάτα – ξεκίνα), το μεγαλύτερο σκέλος καλύπτεται μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα.
Στο δρόμο, το C-HR 1.8 Hybrid μεταφέρει σφιχτή αίσθηση από τις ανεξάρτητες αναρτήσεις, οι οποίες όμως εξασφαλίζουν αρκετά καλή άνεση. Επίσης, η ποιότητα κύλισης καταφέρνει να κρατά εκτός το μεγαλύτερο μέρος παρασιτικών θορύβων και κραδασμών, επιδεικνύοντας. Μειονέκτημα αποτελεί ο αισθητός θόρυβος που περνάει από τον κινητήρα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, όταν πιεστεί ή λειτουργεί για τη φόρτιση της μπαταρίας.