Η Honda έχει πολυετή παράδοση στους υψηλής τεχνολογίας κινητήρες βενζίνης, ενώ με τον εξηλεκτρισμό των μηχανικών της συνόλων ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στη μακρόχρονη ιστορία της. Το νέο Jazz με την υβριδική τεχνολογία e:HEV προσφέρει μια δυναμική εμπειρία ηλεκτροκίνησης, παρέχοντας σβέλτες επιδόσεις με οικονομία και χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Το σύστημα e:HEV αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, συνδεδεμένους σε ένα βενζινοκινητήρα 1.5 i-VTEC, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα πρωτοποριακό κιβώτιο σταθερής σχέσης μετάδοσης. Χρησιμοποιεί τον κινητήρα βενζίνης κυρίως για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ επίσης συλλέγει την ενέργεια που σε κάθε άλλη περίπτωση θα χανόταν, για την επαναφόρτιση της μπαταρίας. Ανάλογα τις συνθήκες οδήγησης, αλλάζει αυτόματα ανάμεσα σε τρεις λειτουργίες: Electric Drive, Hybrid Drive και Engine Drive.
Κατά την ηλεκτρική λειτουργία (Electric Drive) το αυτοκίνητο κινείται αθόρυβα με τη χρήση του ενός ηλεκτροκινητήρα που αντλεί την ισχύ του από την μπαταρία υψηλής τάσης. Στην υβριδική λειτουργία (Hybrid Drive), το μηχανικό σύνολο βενζίνης παράγει ηλεκτρική ενέργεια μέσω του μοτέρ-γεννήτριας η οποία τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα. Ο ηλεκτροκινητήρας προσφέρει στο Jazz ιπποδύναμη 109 PS και ροπή 253 Nm.
Στη λειτουργία με το θερμικό κινητήρα (Engine Drive), ο κινητήρας βενζίνης των 97 ίππων και 131 Nm ροπής συνδέεται άμεσα με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη κλειδώματος. Η συγκεκριμένη λειτουργία είναι η πιο αποδοτική για ταχύτητες από 80 έως 120 χλμ./ώρα, ενώ συμπληρώνεται με πρόσθετη ισχύ από τον ηλεκτροκινητήρα -όταν απαιτηθεί ισχυρή επιτάχυνση σε υψηλές ταχύτητες.
Όσον αφορά τη μετάδοση, αντί ενός συμβατικού κιβωτίου ταχυτήτων, μία μονάδα υποπολλαπλασιασμού δημιουργεί άμεση μετάδοση κίνησης με σταθερή σχέση και απρόσκοπτη μεταφορά ροπής. Με αυτή τη διάταξη, το σύστημα της Honda είναι πιο συμπαγές από ένα συμβατικό ή ένα πλανητικό eCVT που κατά κανόνα χρησιμοποιείται σε άλλα υβριδικά οχήματα, αλλά και πιο αθόρυβο.
Στην πράξη, το Jazz e:HEV καταφέρνει και κινείται για αρκετά χιλιόμετρα μόνο με το ρεύμα και χωρίς να καίει καθόλου βενζίνη, ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες πόλης. Η μεικτή κατανάλωση περιορίζεται στα μόλις 4,5 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 102 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.
Εκτός από οικονομικό και πάρα πολύ εύκολο στην οδήγηση και στους χειρισμούς, το νέο Honda Jazz εντυπωσιάζει και με τους διαθέσιμους χώρους του, παρά το μικρό σε διαστάσεις αμάξωμα των 4.044 χλστ., Όλοι οι επιβάτες απολαμβάνουν ανέσεις αντίστοιχες με μεγαλύτερων αυτοκινήτων, με το πορτ μπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 304 λτ. Πάρα πολύ πρακτικά είναι τα πίσω καθίσματα Magic Seats, αφού με απλές κινητήρες το έδρανο σηκώνεται και έτσι μπορούν να μεταφερθούν εύκολα μεγάλα αντικείμενα.
Οι τιμές του ηλεκτρο-υβριδικού Jazz ξεκινούν από τις 22.700 ευρώ, με φουλ στάνταρ εξοπλισμό. Ενδεικτικά περιλαμβάνει 10 αερόσακους, συστήματα αυτόνομης πέδησης, διατήρησης λωρίδας και αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας, ειδοποίηση απόκλισης από τη λωρίδα, adaptive Cruise Control, αυτόματο κλιματισμό, 5 ιντσών Monitor Audio, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αυτόματους προβολείς και υαλοκαθαριστήρες, καθώς και θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά.