Τα αυτοκίνητα με υβριδική τεχνολογία έχουν πληθύνει και προσφέρονται στην πλειοψηφία τους σε συνδυασμό με κινητήρες βενζίνης. Σκοπός τους είναι να συμβάλλουν στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων, καθώς και την αύξηση της ισχύος, ειδικά στα full hybrid και στα plug-in hybrid. Στη βάση τοποθετούνται τα mild hybrid, όπως είναι και το νέο Fiat Panda City Life 1.0 Hybrid, το οποίο με τιμή που ξεκινά από τις 12.500 ευρώ αποτελεί το φθηνότερο υβριδικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα.
Το Panda City Life είναι ένα αστικό crossover με περιπετειώδη εμφάνιση, που τονίζεται από τους νέους προφυλακτήρες, τις στιλιζαρισμένες ατσάλινες ζάντες των 15 ιντσών και τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος. Επίσης, εξοπλίζεται με 4 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, air condition, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό και ραδιόφωνο με Uconnect Mobile, Bluetooth, DAB + Βάση.
Για την κίνησή του φροντίζει το νέο 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο του 1.0 λτ., με απόδοση 70 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 92 Nm στις 3.500 σ.α.λ. Ο εν λόγω κινητήρας με την ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία συνδυάζεται με νέο μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13,9 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 164 χλμ./ώρα, ενώ η μεικτή κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 είναι 5,3 λτ./100 χλμ. και 120 γρ./χλμ. αντίστοιχα με μέτρηση WLTP (δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας).
Όσον αφορά το ήπιο υβριδικό σύστημα, το BSG (Belt integrated Starter Generator) είναι τοποθετημένο απευθείας πάνω στον κινητήρα και κινείται από τον ίδιο ιμάντα που κινεί και τα βοηθητικά περιφερειακά συστήματα. Κατά την επιβράδυνση το BSG αποθηκεύει ενέργεια σε μία προηγμένη μπαταρία λιθίου χωρητικότητας 11 Ah, την οποία αξιοποιεί με μέγιστη ισχύ 3.600 W, τόσο κατά την εκκίνηση του κινητήρα μέσω του συστήματος Stop & Start, όσο και κατά την επιτάχυνση. Ο ηλεκτροκινητήρας παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία λιθίου υψηλής απόδοσης και υποβοηθά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης κατά την επιτάχυνση, βελτιώνοντας τις επιδόσεις και μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου. Χάρη στο BSG και τη μπαταρία λιθίου η ενεργοποίηση – απενεργοποίηση του κινητήρα είναι απόλυτα άμεση και χωρίς κανένα κραδασμό ή θόρυβο.