To άνετο full hybrid SUV που «καίει» 4,5 λτ./100 χλμ.

Όσοι χρησιμοποιούν καθημερινά το αυτοκίνητο για τη δουλειά και τις όποιες άλλες μετακινήσεις, θέλουν να είναι όσο το δυνατό πιο άνετο και οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου. Τι καλύτερο λοιπόν από ένα καινούργιο SUV που είναι πολύ ξεκούραστο στην οδήγηση, ευρύχωρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές και με πολύ χαμηλές απαιτήσεις σε καύσιμο; Όλα αυτά και πολλά ακόμα προσφέρει το νέο, φουλ υβριδικό Kia Niro HEV.

Εξηλεκτρισμένη οικονομία στη βενζίνη

Το νούμερο των 4,5 λτ./100 χλμ. που αναφέρουμε στον τίτλο δεν αφορά μέτρηση του κατασκευαστή, αλλά πραγματική κατανάλωση σε αστικό περιβάλλον, όταν συμβατικά αντίστοιχα αυτοκίνητα καίνε διπλάσιες ποσότητες. Μέχρι τα 60-70 χλμ./ώρα, και αναλόγως φορτίου γκαζιού-ενέργειας μπαταρίας, το Niro HEV μπορεί να κινείται μόνο με το ρεύμα, εμπλέκοντας το βενζινοκινητήρα κατά βούληση. Άλλωστε η μπαταρία με τη χωρητικότητα των 1,32 kWh φορτίζει αυτόματα κατά το φρενάρισμα, το ρολάρισμα και με τη βοήθεια του βενζινοκινητήρα.

Το θερμικό μοτέρ είναι ένα τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό 1.6 λτ. με απόδοση 105 και 147 Nm ροπής και συνεργάζεται με το ηλεκτρικό μοτέρ των 43,5 ίππων και 170 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 141 ίππους και τη ροπή των 265 Nm, η οποία εξασφαλίζει γεμάτο τράβηγμα. Πολύ σημαντική είναι η συμβολή του 6τάχυτου αυτόματου διπλού συμπλέκτη, μιας και μονότονα βουητά ή δισταγμοί δεν υφίσταται, όπως σε CVT. Παράλληλα, το υβριδικό αυτό σύνολο παρέχει σβέλτες επιταχύνεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ.) και η μεικτή κατανάλωση διαμορφώνεται εύκολα στα 5,3 λίτρα/100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 από 100 γρ./χλμ., το Niro δεν επιβαρύνει καθόλου με τέλη κυκλοφορίας και έχει πάσο ελευθέρας για το Δακτύλιο.

Άνετο στο δρόμο, ευρύχωρο και προσεγμένο σε ποιότητα

Η χαμηλή κατανάλωση βενζίνης, είναι ένα από τα κυριότερα πλεονεκτήματα του Kia Niro, που θα λατρέψει όποιος βρεθεί στο τιμόνι του. Το άλλο που ευχαριστιέται αμέσως ο οδηγός είναι η άνεση που προσφέρει από τον συνδυασμό του αυτόματου κιβωτίου, της ηλεκτρικής κίνησης και της ποιοτικής λειτουργίας της ανάρτησης. Η τελευταία διαθέτει πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και φιλτράρει αποτελεσματικά την πλειονότητα των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Άξια αναφοράς είναι και τα φρένα, αφού είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας γενικά.

Το νέο Kia Niro με τον ευφάνταστο σε σχεδιασμό αμάξωμα των 4.420 χιλιοστών μήκους εμφανίζει αρτιότητα και στο εσωτερικό του. Το ενιαίο πάνελ πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και infotainment επίσης 10,25 ιντσών (από τη δεύτερη έκδοση Titanium και άνω), αποτυπώνει την ψηφιακότητα του νέου Niro. Στην κεντρική κονσόλα συναντάται το διαισθητικό χειριστήριο δύο λειτουργιών και πιο πίσω το περιστροφικό χειριστήριο για την επιλογή της μετάδοσης (R, N, D). Η κατασκευή του είναι πολύ προσεγμένη και αυτό φαίνεται σε κάθε επιφάνεια, τόσο στα μέρη από μαλακό πλαστικό, όσο και τα σκληρότερα τμήματα, τα οποία στο σύνολό τους είναι πολύ καλά ενωμένα και δεμένα. Όσο για τους χώρους, στο πίσω τμήμα της καμπίνας υπάρχει πολύ αέρας για τα πόδια, έτσι ώστε να κάτσουν χωρίς να στριμωχτούν και οι πιο ψηλοί. Μεγάλος με τη σειρά του είναι και ο χώρος αποσκευών των 451 λίτρων.

Από 33.690 ευρώ και 5 χρόνια δωρεάν service

Οι τιμές του νέου Kia Niro HEV ξεκινούν από τις 33.690 ευρώ, μαζί με την 7ετή εργοστασιακή εγγύηση και 5 χρόνια δωρεάν service. Στον στάνταρ εξοπλισμό του ανήκουν τα εξής: 8 αερόσακοι • Αυτόματη έκτακτη πέδηση • Διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας • Αυτόματα μεσαία και μεγάλα φώτα  • Infotainment με οθόνη αφής 8 ιντσών • Διζωνικός κλιματισμός • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέπτες • Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω • Κάμερα οπισθοπορείας • Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.

Get it on Google Play Download on the App Store