Το Honda Jazz από την πρώτη του γενιά που παρουσιάστηκε πριν από 20 χρόνια (το 2001), ξεχώρισε αμέσως για την πρακτικότητα, τους αποδοτικούς κινητήρες και την ευελιξία, ενώ με τα χρόνια διακρίθηκε και για την αξιοπιστία του. Τώρα, στην εντελώς νέα τέταρτη γενιά του ενισχύθηκε σε όλους αυτούς τους τομείς, ενώ ανέβασε το επίπεδο και σε άλλους πολύ σημαντικούς.
Ας δούμε παρακάτω 10 τομείς όπου το νέο και αποκλειστικά υβριδικό Honda Jazz e:HEV παίρνει «άριστα 10» και είναι σε θέση να ικανοποιήσει με το παραπάνω τους πλέον απαιτητικούς αγοραστές.
1. Προηγμένο υβριδικό σύστημα: Η υβριδική τεχνολογία i-MMD περιλαμβάνει 2 ηλεκτροκινητήρες και ένα κινητήρα βενζίνης. Το ένα ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 109 ίππων και 253 Nm ροπής αναλαμβάνει την κίνηση και το άλλο τη φόρτιση της μπαταρίας. Ο κινητήρας βενζίνης 1.5 i-VTEC αποδίδει 97 ίππους και 131 Nm ροπής και λειτουργεί για να φορτίσει την μπαταρία στο 80% και μόνο σε υψηλές ταχύτητες κινεί τους τροχούς (20%).
2. Χαμηλή κατανάλωση: Ένα από τα σημαντικά προσόντα του νέου Honda Jazz είναι οι λιγοστές απαιτήσεις του σε καύσιμο. Σύμφωνα με τη Honda, η μεικτή κατανάλωση σε κύκλο WLTP είναι μόλις 4,5 λτ./100 χλμ.
3. Χαμηλές εκπομπές CO2: Πέρα από τη χαμηλή κατανάλωση, το νέο Jazz e:HEV είναι και φιλικό προς το περιβάλλον, χάρη στις εκπομπές CO2 των 102 γρ./χλμ. Ταυτόχρονα ωφελεί και τον κάτοχό του, αφού απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.
4. Γρήγορες επιδόσεις: Το υψηλής τεχνολογίας υβριδικό σύστημα του νέου Jazz, χαρίζει και γρήγορες επιδόσεις. Το τυπικό 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,4 δλ., ενώ χάρη και στα 253 Nm ροπής, το μικρό Honda επιταχύνει γρήγορα και εν κινήσει, χάρη και στη συνδρομή του e-CVT.
5. Κορυφαία ευελιξία: To πρωτοποριακό κιβώτιο ταχυτήτων μιας σχέσης e-CVT δεν είναι ένα συμβατικό CVT. Το κιβώτιο ουσιαστικά αποτελείται από τους ηλεκτροκινητήρες, 2 σετ γραναζιών, 2 πολύδισκους συμπλέκτες και το διαφορικό. Η όπισθεν δεν έχει γρανάζια-γίνεται με ηλεκτροκίνηση – αθόρυβα. Σε συνδυασμό και με τις μαζεμένες διαστάσεις του αμαξώματος των 4.044 χλστ., οι ελιγμοί, το παρκάρισμα και η οδήγηση γενικότερα του Jazz e:HEV είναι πολύ ξεκούραστη.
6. Υψηλή ασφάλεια: Από την αρχική έκδοση, το νέο Jazz εξοπλίζεται με 10 αερόσακους, Αυτόνομη πέδηση, Προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης, Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, Σύστημα αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας, Ειδοποίηση απόκλισης από τη λωρίδα και Ενεργό Cruise Control. Επίσης, στις πολύ απαιτητικές δοκιμές του Euro NCAP έχει αξιολογηθεί με 5 αστέρια.
7. Υψηλή τεχνολογία: Το καινούργιο Jazz e:HEV εξοπλίζεται με το νέας γενιάς Honda Connect με οθόνη 9 ιντσών. Έχει δοθεί έμφαση στην ευκολία χρήσης (menu, buttons, το ταμπλό προεξέχει στο κάτω τμήμα για να στηρίζονται τα δάκτυλα κατά τη χρήση), ενώ ενσωματώνει και το Σύστημα τεχνητής νοημοσύνης Honda Personal Assistant. Στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων των 7 ιντσών.
8. Χώροι μεγαλύτερου αυτοκινήτου: Παρά τα 4 μέτρα μήκους του αμαξώματος, οι χώροι για τους επιβάτες του νέου Jazz μπορούν να συγκριθούν ακόμα και με αυτοκίνητα της μεσαίας κατηγορίας. Ο χώρος αποσκευών των 304 λίτρων είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος, με χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, μεγάλο άνοιγμα και μια βαθιά θήκη κάτω από το δάπεδο.
9. Μεγάλη πρακτικότητα: Με απλές κινήσεις η καμπίνα του Jazz μπορεί να γίνει ένας μεγάλος χώρος φόρτωσης επιπέδου βαν! Με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος φτάνει τα 1.205 λτ. έως την οροφή. Επίσης, μέσω του συστήματος Magic Seats, το έδρανο στο πίσω κάθισμα σηκώνεται σε δύο τμήματα, τα οποία κλειδώνουν προς τα επάνω με μια απλή κίνηση, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα μεταφοράς ψηλών αντικειμένων. Πέρα από χώρους, η καμπίνα του Jazz διαθέτει και πολλούς αποθηκευτικούς χώρους.
10. Απρόσκοπτη ορατότητα: Το μεγάλο σε ύψος και πλάτος εμπρός παρμπρίζ, το επίπεδο άνω μέρος του ταμπλό και η ψηλή θέση οδήγησης παρέχουν άπλετο πεδίο στον οδηγό, ενώ οι λεπτές εμπρός κολόνες με τα παράθυρα εκμηδενίζουν τα τυφλά σημεία.