Σαν φανταστικό είναι υβριδικό 195 ίππων με 19.950 ευρώ

  • MG3-Hybrid+-gear-level
  • MG3 Hybrid+ (1)
  • MG3 Hybrid+ (2)
  • MG3 Hybrid+ (6)
  • MG3-Hybrid-(5)
  • MG3-Hybrid+-pinakas-organon
  • MG3-Hybrid-Screen
  • MG3-Hybrid+-(7)
  • MG3-Hybrid+-(3)
  • MG3-Hybrid+-(7)
  • MG3-Hybrid-system
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/MG3-Hybrid-gear-level.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/MG3-Hybrid-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG3-Hybrid-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG3-Hybrid-6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/MG3-Hybrid-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/MG3-Hybrid-pinakas-organon.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/MG3-Hybrid-Screen.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/MG3-Hybrid-7.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/MG3-Hybrid-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/MG3-Hybrid-7.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/MG3-Hybrid-system-1.jpg

Πολύς κόσμος που ψάχνει καινούργιο αυτοκίνητο για να εξυπηρετήσει τις όποιες καθημερινές του διαδρομές στην πόλη θέλει αυτόματο για να γλιτώνει την ταλαιπωρία του συμπλέκτη, υβριδικό για να καίει λιγότερη βενζίνη, φουλ εξοπλισμό και όλα αυτά σε όσο το δυνατό πιο χαμηλή τιμή. Αν σε όλα αυτά προστεθεί και ένας δυνατός κινητήρας που να μην «αγκομαχάει» για να κάνει άνετα και ταξίδια, τότε πρόκειται για το ιδανικό αμάξι.

Καλά όλα αυτά θα πείτε, αλλά υπάρχει τέτοιο νέο μοντέλο στην Ελλάδα και μάλιστα σε τιμή κάτω από το «όριο» των 20.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και είναι το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025 για την Ελλάδα», το νέο MG3 Hybrid+. Πιο συγκεκριμένα προσφέρεται από την εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμή των 19.950 ευρώ, δηλαδή χαμηλότερα από οποιοδήποτε full hybrid μοντέλο, αλλά και σε σύγκριση με άλλα supermini με χειροκίνητο σασμάν, με πολύ λιγότερη δύναμη και με υψηλότερη κατανάλωση. Επίσης, από την αρχική έκδοση Excite είναι πλήρως εξοπλισμένο, με οθόνη 10,25 ιντσών με εφαρμογή MG iSMART Lite για απομακρυσμένο έλεγχο, πλοήγηση, ψηφιακή οθόνη οδηγού 7 ιντσών, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, 4 θύρες USB κ.λπ. Πολύ σημαντική παροχή είναι και η εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών ή 150.000 χλμ., συν την οδική βοήθεια για 7 χρόνια.

Το μικρό χάτσμπακ της MG με το σφηνοειδές προφίλ έχει μήκος 4.113 χλστ. και είναι το πιο μακρύ μοντέλο της κατηγορίας. Παράλληλα διαθέτει αρκετό πλάτος (1.797 χλστ.) και ύψος (1.502 χλστ.), την ώρα που το μεταξόνιο των 2.570 χλστ. βρίσκεται στο μέσο όρο των σουπερμίνι. Το εσωτερικό του υποδέχεται τους επιβάτες με δυο οθόνες, ένα flat bottomed τιμόνι και κομψό σχεδιασμό, δίχως περιττά στοιχεία εντυπωσιασμού προς όφελος της εργονομίας. Από πλευράς ποιότητας τα σκληρά πλαστικά είναι γεροδεμένα σε συναρμογή και δεν ακούγονται τριγμοί όταν το αυτοκίνητο περνά και από διαδοχικές ανωμαλίες του οδοστρώματος. Σε χώρους τώρα, τέσσερα άτομα με ύψος κοντά στα 1,8 μ. θα βολευτούν, ενώ τα 293 λίτρα του πορτ μπαγκάζ δεν είναι περισσότερα από την πλειοψηφία των supermini.

Αυτά που είναι περισσότερα -και με διαφορά- από άλλων supermini είναι τα άλογα, αλλά με λιγοστές απαιτήσεις σε «τάισμα» βενζίνης. To εξαιρετικά αποδοτικό υβριδικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 195 ίππων επιταχύνει το βάρους 1.285 κιλών αμάξωμα στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8 δλ. και στο 80-120 χλμ./ώρα σε 5 δλ. Βέβαια δεν θα πάρει κάποιος το MG3 Hybrid+ για να πηγαίνει συνέχεια με το γκάζι σανιδωμένο, αφού σκοπός του αυτοκινήτου είναι η άνεση στην οδήγηση και η χαμηλή κατανάλωση. Πράγματι, στην πόλη όπου πηγαίνει πολύ ηλεκτρικά «καίει» ακόμα και κάτω από 4 λτ./100 χλμ., ενώ με πιο πολύ πίεση μόλις που περνά τα 5 λτ./100 χλμ. Ο ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων και 250 Nm ροπής λαμβάνει ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh, ενώ ανά πάσα ώρα και στιγμή δίνει δύναμη και βενζινοκινητήρας κύκλου Άτκινσον των 1.5 λτ. απόδοσης 102 ίππων και 128 Nm. Επίσης, με εκπομπές CO2 100 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και κυκλοφορεί καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας.

Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά του MG3 Hybrid+, το πρώτο στοιχείο που κερδίζει οδηγό και επιβάτες είναι η ησυχία και η άνεση. Ακόμα κι όταν ο κινητήρας βενζίνης λειτουργεί ως γεννήτρια, κινώντας παράλληλα το αυτοκίνητο, ο θόρυβος που παράγει και φτάνει στην καμπίνα δεν ενοχλεί. Οι αναρτήσεις του φιλτράρουν εξαιρετικά την ανάγλυφη επιφάνεια του οδοστρώματος, ενώ η λαμβάνουσα αίσθηση παραπέμπει σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο, ειδικά όταν λειτουργεί μόνο ο ηλεκτροκινητήρας (μέχρι τα 60 χλμ./ώρα, ως τα 80 χλμ./ώρα όταν τον φορτίζει ο 1.5 λτ). Οι κλίσεις στις στροφές είναι λίγες, το τιμόνι ικανοποιεί με την αίσθηση, την ακρίβεια και το βάρος του, ενώ τα φρένα με τέσσερις δίσκους και την αποτελεσματική ανάκτηση ενέργειας είναι πολύ καλά σε απόδοση, αλλά θέλουν μια συνήθεια στο πάτημα λόγω της σκληρής ανταπόκρισης στο άγγιγμα του ποδιού.

Get it on Google Play Download on the App Store