Η Nissan ενίσχυσε την γκάμα των εξηλεκτρισμένων της αυτοκινήτων με την πρόσφατη προσθήκη του φουλ υβριδικού Juke Hybrid, το οποίο προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα του συμβατικού μοντέλου, συν κατανάλωση από το… μηδέν. Γεγονός που αποδίδεται στο αποδοτικό υβριδικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 145 ίππων, που δίνει τη δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης για αρκετές αποστάσεις στην πόλη.
Πιο αναλυτικά, το σύστημα αυτό αποτελείται από ένα κινητήρα βενζίνης 1.6 λτ. ισχύος 94 ίππων και 148 Nm ροπής, ένα ηλεκτρικό μοτέρ 49 ίππων και 205 Nm ροπής και μια μίζα/γεννήτρια υψηλής τάσης 20 ίππων. Η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μια αυξημένης χωρητικότητας (για υβριδικό) μπαταρία 1,2 kWh. Για τη μετάδοση της κίνησης φροντίζει ένα εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, με τις 4 ταχύτητες για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και τις 2 ταχύτητες για το EV. Η εναλλαγή μεταξύ ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα ή ο συνδυασμός αυτών γίνεται πολύ ομαλά και ο οδηγός έχει αρκετή διαθέσιμη δύναμη, ειδικά με τα προγράμματα Normal και Sport (υπάρχει και το Eco που μειώνει την ισχύ). Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 10,1 δλ., ενώ γρήγορα επιταχύνει και εν κινήσει.
Πολύ βασικό του πλεονέκτημα, είναι ότι ειδικά σε αστικές συνθήκες κινείται σαν ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αφού μπορεί να φτάσει έως τα 55 χλμ./ώρα σε λειτουργία EV. Η μεικτή κατανάλωση είναι 5,5 λτ./100 χλμ., όμως στην πόλη μπορεί να πέσει εύκολα στα 4,5 λτ./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 114 γρ./χλμ. το Nissan Juke Hybrid απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και έχει ελεύθερη είσοδο στο Δακτύλιο της Αθήνας. Εξυπηρετικό είναι και το e-Pedal (ενεργοποιείται με το πάτημα διακόπτη), αφού ενισχύεται η επιβράδυνση όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το γκάζι.
Παρά το γεγονός ότι το Juke Hybrid διαθέτει ένα οικολογικό προφίλ και κάνει την οδήγηση πιο εύκολη και άνετη, δεν «απαρνείται» τον σπορτίφ χαρακτήρα του. Οι λίγο πιο σφιχτές ρυθμίσεις των αναρτήσεων από το 1.000άρι turbo Juke των 114 ίππων και η στιβαρή πλατφόρμα, ελέγχουν αποτελεσματικά τις κινήσεις του αμαξώματος, με μικρές κλίσεις στις στροφές και πολύ καλό πάτημα στις ευθείες με γρήγορους ρυθμούς.
Το πολύ μοντέρνο σχεδιαστικά Juke Hybrid, ξεχωρίζει και για το πολύ καλής ποιότητας εσωτερικό του, το οποίο παραπέμπει σε ανώτερης κατηγορίας αυτοκίνητο και όχι μικρό SUV. Όσον αφορά τους χώρους των επιβατών, είναι αρκετοί για τέσσερα άτομα και δεν διαφέρουν από αυτούς του συμβατικού Juke. Μόνο ο χώρος αποσκευών είναι μικρότερος κατά 68 λίτρα, ωστόσο και πάλι τα 354 λίτρα είναι αρκετά.
Το νέο Juke Hybrid προσφέρεται σε δύο πλούσια επίπεδα εξοπλισμού, το N-Connecta (από 31.900 ευρώ) και το Techna (από 35.900 ευρώ). Ο βασικός εξοπλισμός είναι πλουσιότατος και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, αισθητήρες φωτός και βροχής, οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, αυτόματο κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών κ.λπ.