Η ηλεκτροκίνηση περνάει σε νέα εποχή με το Hyundai Inster, ένα ολοκαίνουριο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που συνδυάζει compact διαστάσεις με SUV χαρακτηριστικά, ενώ τιμή που βρίσκεται στα επίπεδα των συμβατικών αυτοκινήτων βενζίνης. Το Hyundai Inster επωφελείται από την έκπτωση του Green Bonus των έως 2.600 ευρώ, την κρατική επιδότηση, έχει πλούσιο εξοπλισμό, πολυετείς εγγυήσεις και πολύ χαμηλό κόστος σε ενέργεια. Το νέο Inster είναι εδώ και υπόσχεται να φέρει περισσότερους οδηγούς στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης χωρίς να χρειαστεί να πληρώσουν… το βάρος της αλλαγής.
Με την τρέχουσα προωθητική ενέργεια «Hyundai Green Bonus», η τιμή για την έκδοση των 97 ίππων ξενικά από τις 22.390 ευρώ (Style) και από τις 24.790 ευρώ (Premium) για εκείνη με τους 115 ίππους. Με το όφελος της κρατικής επιδότησης μέσω του Προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» οι τιμές πέφτουν στις 19.390 ευρώ και 21.790 ευρώ αντίστοιχα. Για νέους ηλικίας έως 29 ετών δίνεται πρόσθετη επιδότηση 500 ευρώ και άλλα 1.500 ευρώ με απόσυρση παλαιού οχήματος. Εναλλακτικά, υπάρχει και η νέα υπηρεσία Hyundai Leasing με χαμηλό μίσθωμα και πλήρη συντήρηση – επισκευή αυτοκινήτου. Επιπλέον το Inster απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας, όπως όλα τα EVs. Η εγγύηση της μπαταρίας είναι 8 χρόνια ή 160.000 χλμ., ενώ το αυτοκίνητο συνολικά καλύπτεται για 5 χρόνια χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων και με 5ετή οδική βοήθεια.
Ξεχωριστή εμφάνιση με αστικό χαρακτήρα
Το Hyundai Inster τραβά αμέσως την προσοχή χάρη στη… ρομποτική αισθητική του. Τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα που θυμίζουν pixels, το φουτουριστικό μοτίβο της μάσκας και οι ψηφιακής αισθητικής γραμμές το καθιστούν άμεσα αναγνωρίσιμο. Με μήκος 3,82 μέτρα, πλάτος 1,61 μ. και ύψος 1,57 μ., το Inster είναι ιδανικό για αστική χρήση. Χάρη στη σχεδίαση τύπου crossover και την απόσταση από το έδαφος των 15,5 εκατοστών, δεν φοβάται ούτε τις δύσκολες επιφάνειες των ελληνικών δρόμων. Τα πρωτότυπης αισθητικής προστατευτικά πλαστικά γύρω από τους θόλους και οι μπάρες οροφής δίνουν εκδρομικό τόνο στην ήδη ευφάνταστη και έντονα νεανική εικόνα του Inster.
Εσωτερικό με τεχνολογία και πρακτικότητα
Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις, το εσωτερικό του μοντέλου είναι ευρύχωρο, με πολύ αέρα για τα πόδια των πίσω επιβατών και πορτμπαγκάζ 280 λίτρων, που φτάνει στα 1.059 λίτρα με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα. Στις πιο πλούσιες εκδόσεις Distinctive και Cross το πίσω κάθισμα αποτελείται από δύο ισομεγέθη συρόμενα και ανακλινόμενα τμήματα. Δύο οθόνες 10,25 ιντσών, μία που αποτελεί τον πίνακα οργάνων και μια αφής για το infotainment φροντίζουν για να έχει ο οδηγός και οι επιβάτες όλες τις πληροφορίες και την διεπαφή με το αυτοκίνητο. Βεβαίως το σύστημα υποστηρίζει Android Auto και Apple CarPlay, ενώ συνοδεύεται με το BlueLink για έλεγχο διαφόρων λειτουργιών του οχήματος εξ αποστάσεως με το smartphone. Ξεχωρίζουν ακόμα ο επιλογέας ταχυτήτων στα δεξιά πίσω από το τιμόνι και η ενσωματωμένη στο κάθισμα του οδηγού διπλή ποτηροθήκη. Τα υλικά είναι σκληρά μεν, αλλά στιβαρά και γεροδεμένα, ενώ ακόμα και οι βασικές εκδόσεις διαθέτουν κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες και πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού (ADAS).
Δύο εκδόσεις με διαφορετική ισχύ και μπαταρία
Το Inster διατίθεται σε δύο εκδόσεις με ένα ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα. Η βασική έκδοση αποδίδει 97 ίππους και 147 Nm ροπής, με μπαταρία 42 kWh, που προσφέρει αυτονομία για έως και 327 χιλιόμετρα σε μικτό κύκλο (κατανάλωση 14,3 kWh/100 χλμ.) ή 473 σε αστική χρήση. Για τη φόρτιση χρειάζεται 30 λεπτά σε ταχυφορτιστή ή 4 ώρες και σε Wallbox 11kW για να γεμίζει από 10% έως 80%. Η ισχυρότερη έκδοση αποδίδει 115 ίππους και 147 Nm ροπής, με μπαταρία 49 kWh και αυτονομία έως 370 χιλιόμετρα σε μικτό κύκλο (κατανάλωση 14,9 kWh/100 χλμ.) ή 518 σε αστικό κύκλο. Κατά μέσο όρο με οικιακή φόρτιση, τα 100 χιλιόμετρα με το Inster στοιχίζουν μόλις 2,5-3 ευρώ. Η φόρτισή της σε ταχυφορτιστή DC έως 120 kW από 10% έως 80% γίνεται σε 30 λεπτά, ενώ αντίστοιχα σε Wallbox 11kW σε 4 ώρες και 35 λεπτά. Εντός πόλης, το Inster μπορεί να κινηθεί με εντυπωσιακή οικονομία ενέργειας και, χάρη στο μικρό του βάρος για ηλεκτρικό (από 1.305 κιλά), προσφέρει ζωηρές επιταχύνσεις και ευχάριστη αίσθηση οδήγησης. Με τους 97 ίππους φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ. και με τους 115 ίππους σε 10,6 δλ., ενώ η απόκριση είναι άμεση εν κινήσει.
Ένα ηλεκτρικό SUV που φέρνει την ηλεκτροκίνηση πιο κοντά
Το Hyundai Inster είναι ένα ηλεκτρικό SUV που μπαίνει δυναμικά στην ελληνική αγορά με προσιτή τιμή και πλήρη εξοπλισμό. Η 5ετής εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων, η σύγχρονη τεχνολογία και ο νεανικός χαρακτήρας του, το καθιστούν μια από τις πιο ενδιαφέρουσες επιλογές μεταξύ των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυτή τη στιγμή. Εξάλλου με το που λανσαρίστηκε έκανε τη διαφορά και ήδη βρίσκεται στην πρώτη θέση των πωλήσεων μεταξύ των αυτοκινήτων πόλης.