Πάτησε στη χώρα μας το νέο και πιο «εξηλεκτρισμένο» μικρομεσαίο SUV της Kia, το οποίο είναι φιλικό προς το περιβάλλον και ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις προσδοκίες του σύγχρονου οδηγού. Το ολοκαίνουργιο Niro είναι μια επιλογή χωρίς συμβιβασμούς για όσους αναζητούν ένα κομψό και πρακτικό αυτοκίνητο πολλαπλών δυνατοτήτων και χρήσεων.
Το νέο Niro διατίθεται αποκλειστικά με εξηλεκτρισμένα μηχανικά σύνολα, όπως είναι το υβριδικό 1.6 λτ. 141 PS HEV, το Plug-in Hybrid 1.6 λτ. 183 PS PHEV και το αμιγώς ηλεκτρικό 204 PS EV. Το Full Hybrid Niro HEV πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από 33.490 ευρώ στην πρώτη έκδοση Dynamic, συνοδευόμενο με τον εξής εξοπλισμό: 8 αερόσακοι, αυτόματη πέδηση, διατήρηση λωρίδας, οθόνη αφής 8 ιντσών, διζωνικός κλιματισμός, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματη λειτουργία φώτων και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
To Titanium κοστίζει 3.000 ευρώ παραπάνω (36.490 ευρώ), όμως διαθέτει επιπλέον πολλά περισσότερα όπως: αυτόματη πέδηση για αποφυγή πρόσκρουσης σε διασταύρωση, έξυπνο κλειδί με αισθητήρα εγγύτητας, πλήκτρο εκκίνησης κινητήρα «Start», smart cruise control, ψηφιακό πίνακα οργάνων και κεντρική οθόνη 10,25 ιντσών, Head Up Display, πλοήγηση, σύστημα τηλεματικής Kia Connect, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός – πίσω, καθίσματα πίσω με ρύθμιση κλίσης, επενδύσεις με ύφασμα και τεχνητό δέρμα, ατμοσφαιρικό φωτισμό, αισθητήρα βροχής, φώτα LED, επιπλέον διακοσμητικά και ζάντες 18 ιντσών. Στο Special Edition (39.490 ευρώ) προστίθενται ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι, επένδυση καθισμάτων με τεχνητό δέρμα, αυτόματο άνοιγμα θύρας χώρου αποσκευών, σπορ πεντάλ και ασύρματη φόρτιση κινητού 15W.
To πλήρως υβριδικό Niro διαθέτει συνδυαστική ισχύ 141 ίππων και 265 Nm ροπής. Το HEV σύνολο αποτελείται από τον ατμοσφαιρικό 1.6 GDi κινητήρα των 105 PS και 147 Nm ροπής και το ηλεκτρικό μοτέρ των 43,5 PS και 170 Nm, το οποίο αντλεί ενέργεια από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,32 kWh. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,4 δλ. και φτάνει τα 165 χλμ./ώρα τελικής, με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 4,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 107 γρ./χλμ. Η μετάδοση γίνεται στους εμπρός τροχούς με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6DCT.
Το Niro χρησιμοποιεί την 3ης γενιάς πλατφόρμα «K» της Kia. Σχεδιάστηκε από την αρχή για να υποστηρίζει ένα συνδυασμό εξηλεκτρισμένων συστημάτων κίνησης και παράλληλα να παρέχει υψηλά επίπεδα στρεπτικής ακαμψίας. Επιπλέον, βελτιώθηκε σημαντικά και ως προς την οδική του συμπεριφορά, χάρη στο συνδυασμό της νέας και πιο στιβαρής πλατφόρμας με τις αναθεωρημένες ανεξάρτητες αναρτήσεις (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω).
Με μήκος 4.420 χλστ., πλάτος 1.825 χλστ., ύψος έως 1.570 χλστ. και με μεταξόνιο 2.720 χλστ., το νέο Niro παρέχει πολύ άνετους χώρους για όλους τους επιβάτες και τις αποσκευές (451 λίτρα το HEV). Πρόσθετα, η προσοχή που έχει δοθεί στην κατασκευή του εσωτερικού γίνεται αντιληπτή και από την ποιότητα, μέσω της χρήσης μαλακών υλικών με ιδιαίτερα στιβαρή συναρμογή και σωστές ενώσεις.