Η οικονομία στην καθημερινότητα είναι κάτι που απασχολεί όλους μας πιο πολύ, από το ρεύμα που θα κάψουμε στο σπίτι (μαζί με το φυσικό αέριο ή το πετρέλαιο θέρμανσης), έως το καύσιμο που καταναλώνει το αυτοκίνητο. Οι μεγάλες αυξήσεις στην ενέργεια οδηγούν στην εύρεση λιγότερο ενεργοβόρων λύσεων, προκειμένου να εξοικονομηθούν πολύτιμα ευρώ.
Στον τομέα των μετακινήσεων και δεδομένου ότι το αυτοκίνητο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής πολλών, υπάρχουν επιλογές που συμφέρουν στην αγορά και στη χρήση, ενώ εξυπηρετούν με επιτυχία τις όποιες άλλες ανάγκες. Στα δημοφιλή μικρά SUV για παράδειγμα, το Kona Hybrid με το φουλ υβριδικό σύστημα συνδυάζει τη χαμηλή κατανάλωση με ευχαρίστηση στην οδήγηση, μέσω και του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη των 6 σχέσεων, με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι.
To υβριδικό του σύνολο είναι από τα πιο δυνατά της κατηγορίας, με συνδυαστική απόδοση 141 ίππων και 265 Nm ροπής. Αποτελείται από το βενζινοκινητήρα των 1.6 λτ. ισχύος 105 ίππων και 147 Nm, το ηλεκτρικό μοτέρ των 43,5 ίππων και 170 Nm ροπής και την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,56 kWh. Στην πράξη, ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει κίνηση χωρίς τη χρήση βενζίνης στις εκκινήσεις, παρκάρισμα, μανούβρες και εν κινήσει με χαμηλό φορτίο, ενώ παράλληλα ενισχύει τον βενζινοκινητήρα όποτε χρειαστεί. Αυτό σημαίνει ότι με λίγη προσοχή στο γκάζι, το Kona Hybrid μπορεί να διανύσει αρκετές αποστάσεις, δίχως να κάψει βενζίνη. Πρόσθετα, το ταίριασμα με το 6DCT είναι ιδανικό, αφού δεν υφίστανται μονότονα βουητά, ούτε δισταγμοί, όπως γίνεται συνήθως με τα κιβώτια CVT. Η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες μεικτής διαδρομής βρίσκεται στα 5,9 λτ./100 χλμ., όμως στην πόλη ή σε επαρχιακές διαδρομές μειώνεται τουλάχιστον κατά 1 λτ./100 χλμ. Από πλευράς επιδόσεων, η Hyundai ανακοινώνει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 11,3 δλ. και τελική 161 χλμ./ώρα. Επίσης, με εκπομπές CO2 112 γρ./χλμ., το Kona Hybrid δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και έχει ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο.
Πέρα από τη χαμηλή κατανάλωση, ο οδηγός του Kona Hybrid θα απολαύσει την ευκολία του αυτοκινήτου στους χειρισμούς, την άνεση και την ασφαλή οδική του συμπεριφορά. Η ύπαρξη του αυτόματου κιβωτίου και η ηλεκτροκίνηση κάνουν πιο ξεκούραστη την οδήγηση. Ταυτόχρονα, ο συνδυασμός του άκαμπτου πλαισίου (52% από ατσάλι υπέρ-υψηλής αντοχής) και των κατάλληλα σεταρισμένων ανεξάρτητων αναρτήσεων (πολλαπλών συνδέσμων πίσω) χαρίζουν στο αυτοκίνητο πολύ σίγουρο κράτημα και χαρακτηριστικά απόσβεσης και διαχείρισης ανωμαλιών του οδοστρώματος.
Σχεδιαστικά το Kona Hybrid ξεχωρίζει όπως και η υπόλοιπη γκάμα για τη μοντέρνα αισθητική, ενώ δεν διαφέρει από τα αμιγώς βενζίνης Kona, τόσο εξωτερικά (εκτός από το λογότυπο Hybrid), όσο και στο εσωτερικό. Το τελευταίο ξεχωρίζει αμέσως για την στιβαρή του κατασκευή, την πολύ καλή εργονομία, τους αρκετούς χώρους για τέσσερα άτομα και το ικανοποιητικό πορτ μπαγκάζ των 374 λίτρων.
Η τιμή του Kona Hybrid ξεκινά από τις 25.940 ευρώ, συνοδευόμενη με όλο το «πακέτο» εξοπλισμού, όπως: 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, διατήρηση λωρίδας, οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό, αυτόματη λειτουργία φώτων, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, φώτα LED, ζάντες αλουμινίου κ.λπ. Μαζί με αυτά, ο κάτοχός του απολαμβάνει την 5ετή εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια και ετήσιο τεχνικό έλεγχο, συν 8 χρόνια εγγύηση ή 160.000 χλμ. για την υβριδική μπαταρία.