Full του Hybrid η Renault σε τιμές από 24.400 ευρώ

  • Renault-Symbioz-full-hybrid-E-Tech—Esprit-Alpine—Flame-Red
  • Renault-Clio-E-Tech-2024-20
  • New-Renault-Captur-E-Tech-Hybrid—Techno-version_065
  • Renault-Symbioz-interior
  • Renault-Arkana-1.3-TCe-mHEV-2024-(20)
  • Renault-Austral-2025-(4)
  • Renault-Captur-E-Tech-160-(1)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Renault-Symbioz-full-hybrid-E-Tech-Esprit-Alpine-Flame-Red.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Renault-Clio-E-Tech-2024-20.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/04/New-Renault-Captur-E-Tech-Hybrid-Techno-version_065.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Renault-Symbioz-interior.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Renault-Arkana-1.3-TCe-mHEV-2024-20.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Renault-Austral-2025-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Renault-Captur-E-Tech-160-1.jpg

H Renault διαθέτει μία πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα αυτοκινήτων, από 100% ηλεκτρικά και mild hybrid, έως plug-in hybrid και full hybrid που καλύπτουν άπαντες. Στην καρδιά των πλήρως υβριδικών συστημάτων κίνησης βρίσκεται το E-Tech 145, ενώ πιο πάνω βρίσκεται το πιο δυνατό E-Tech 200 στο Austral (και στο Rafale, όμως δεν διατίθεται στην Ελλάδα). Πρόσφατα έκανε την εμφάνισή του το νέο full hybrid μηχανικό σύνολο E-Tech 160 με 1.800άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα που τοποθετήθηκε στο Captur και ξεκίνησε να πωλείται, ενώ πιο μετά θα λανσαριστεί και το Symbioz με αυτό το μοτέρ.

Σχετικά με το πιο δημοφιλές υβριδικό κινητήριο σύνολο full hybrid E-Tech 145 είναι ιδιαίτερα αποδοτικό και οικονομικό στη χρήση, προσφέρει την άνεση και την αθόρυβη λειτουργία της ηλεκτροκίνησης στην πόλη, χωρίς όμως την ανάγκη ηλεκτρικής φόρτισης. Μάλιστα, για την τεχνολογία Full Hybrid E-Tech έχουν κατατεθεί πάνω από 150 πατέντες, ενώ η πλήρης αξιοποίηση της τεχνογνωσίας και της εμπειρίας της Renault από τη Formula 1, εξασφαλίζει δυναμικές επιδόσεις και οικονομία στην οδήγηση. Η παράλληλη-εν σειρά υβριδική αρχιτεκτονική, συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ηλεκτροκινητήρα 49 hp και έναν 24 hp HSG – Γεννήτρια/μίζα υψηλής τάσεως) με έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.6 λτ. 94 hp και 148 Nm (συν 205 Nm ροπή από τους ηλεκτροκινητήρες) και ένα έξυπνο κιβώτιο ταχυτήτων πολλαπλών επιλογών.

Το κιβώτιο ταχυτήτων multimode έχει 4 σχέσεις για το βενζινοκινητήρα και 2 για τον κύριο ηλεκτροκινητήρα. Το κινητήριο σύνολο E-Tech hybrid 145 συνδυάζει τη λειτουργία του κινητήρα εσωτερικής καύσεως και του ηλεκτροκινητήρα, με έως και 14 διαφορετικούς τρόπους, επιτυγχάνοντας βελτιστοποιημένη οικονομία και αποδοτικότητα. Ανεξαρτήτως μοντέλου που τοποθετείται, η εκκίνηση γίνεται πάντα με το πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης, επιτρέποντας στον οδηγό να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, έως και στο 80% του χρόνου στην πόλη, με εξοικονόμηση καυσίμου, έως και 40% σε σύγκριση με έναν συμβατικό βενζινοκινητήρα σε αστικό κύκλο. Στον αυτοκινητόδρομο, η κινητήρια μονάδα έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει στον κινητήρα εσωτερικής καύσεως να κινεί απευθείας τους τροχούς, χωρίς να λειτουργεί καθόλου τους ηλεκτροκινητήρες, όπως στα συμβατικά υβριδικά συστήματα. Με αυτήν την τεχνολογία της Renault, μειώνεται πολύ η κατανάλωση βενζίνης ειδικά σε αστικό περιβάλλον κίνησης, ενώ η οδήγηση γίνεται πιο ξεκούραστη. Επίσης λόγω των χαμηλών εκπομπών CO2 (έως 108 γρ./χλμ.), τα Renault E-Tech 145/160 απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας.

Clio E-Tech 145

To Renault Clio με το E-Tech 145 μηχανικό σύνολο προσφέρεται σε μειωμένες τιμές που ξεκινούν από τις 24.400 ευρώ. Παράλληλα για τα Renault Clio, Captur, Arkana και Symbioz, τρέχει τώρα η προωθητική ενέργεια «Renault Reward» με όφελος έως 3.000 ευρώ, για περιορισμένο αριθμό ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων. Σχετικά με το full hybrid Clio με τη συνδυαστική ισχύ των 145 ίππων επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,3 δλ., φτάνει τα 174 χλμ./ώρα τελικής, καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 4,2 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 95 γρ./χλμ. CO2.

Captur E-Tech 160

Για το νέο φουλ υβριδικό Captur E-Tech με τη συνδυαστική ισχύ των 160 ίππων, οι τιμές του ξεκινούν από τις 26.500 ευρώ. Συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ηλεκτροκινητήρα 49 hp και έναν κινητήρα/μίζα υψηλής τάσης HSG 20 hp) με έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.8 λτ. ισχύος 109 hp και το έξυπνο κιβώτιο ταχυτήτων πολλαπλών λειτουργιών χωρίς συμπλέκτη (multi-mode). Το μηχανικό αυτό σύνολο επιταχύνει το μικρό SUV από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,9 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 170 χλμ./ώρα. Η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 4,4 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 99 γρ./χλμ.

Symbioz E-Tech 145

Το νέο μικρομεσαίο SUV Renault Symbioz έχει κοινούς δεσμούς με το Captur, όμως είναι μεγαλύτερο και πιο ευρύχωρο. Με τιμή που ξεκινά από τις 28.900 ευρώ, είναι από τα πιο οικονομικά C-SUV με full hybrid μηχανικό σύνολο. Πρόκειται για το E-Tech 145, το οποίο καταναλώνει σε μεικτή χρήση 4,7 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 106 γρ./χλμ. CO2. Επίσης, επιταχύνει το Symbioz στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα σταματά στα 170 χλμ./ώρα.

Arkana E-Tech 145

Το full hybrid μηχανικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 145 ίππων ταιριάζει κατάλληλα και στο πιο μεγάλο αμάξωμα του μικρομεσαίου κουπέ SUV Arkana. Προσφέρεται στις τιμή των 33.900 ευρώ σε μία έκδοση, την techno με πλήρη εξοπλισμό. Επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ., φτάνει τα 172 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας, καταναλώνει 4,7 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 105 γρ./χλμ. CO2.

Austral E-Tech 200

H Renault ανακοίνωσε πριν από λίγες μέρες τις τιμές του ανανεωμένου Austral (παράλληλα και του Rafale), με κορυφαία έκδοση κινητήρα την E-Tech 200. Ο 1.2 λτ. τρικύλινδρος τούρμπο των 130 ίππων και 205 Nm συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 70 ίππων και 205 Nm, συν άλλο ένα μικρότερο 25 ίππων/50 Nm σε ρόλο μίζας-γεννήτριας, για μια συνδυαστική απόδοση 200 ίππων. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,4 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση ανακοινώνεται στα 4,6 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 108 γρ./χλμ. Οι τιμές του ξεκινούν από τις 42.000 ευρώ με πλουσιότατο εξοπλισμό.

Get it on Google Play Download on the App Store