Με τις τιμές όλων των προϊόντων συνεχώς να ανεβαίνουν, ο κόσμος προσπαθεί να κάνει τη μέγιστη δυνατή οικονομία, προκειμένου να ανταπεξέλθει στις αυξημένες υποχρεώσεις του. Ένα από τα σημαντικότερα καθημερινά έξοδα αφορά τα καύσιμα, γιατί «καίνε» όλους όσους διανύουν καθημερινά αρκετά χιλιόμετρα. Οπότε η πλειοψηφία εκείνων που προσανατολίζονται στην απόκτηση ενός καινούργιου αυτοκινήτου έχουν ως βασική προτεραιότητα την κατανάλωση και φυσικά την τιμή αγοράς.
Για αυτό δεν είναι τυχαίο ότι το Toyota Yaris Hybrid βρίσκεται ψηλά σε πωλήσεις, καθώς είναι πολύ ολιγαρκές σε βενζίνη, συν του ότι αποτελεί το πιο οικονομικό σε τιμή full hybrid αυτοκίνητο. Μαζί με αυτά προσφέρει πολλά ακόμα προτερήματα, όπως είναι το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, η ευελιξία, οι σβέλτες επιδόσεις και η μεγάλη ευκολία στην οδήγηση.
Με τιμή που ξεκινά από τις 17.830 ευρώ, το νέο Yaris Hybrid είναι φθηνότερο ακόμα και από ανταγωνιστικά μοντέλα με κινητήρες αμιγώς βενζίνης και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Από την αρχική έκδοση Active δεν του λείπει τίποτα, αφού εξοπλίζεται με 8 αερόσακους, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, αποφυγής πρόσκρουσης, ελέγχου, ειδοποίησης και υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας, αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας και αυτόματη λειτουργία προβολέων. Στάνταρ είναι ακόμα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, οθόνη αφής 7 ιντσών, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέας ταχυτήτων και ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών. Πρόσθετη παροχή αποτελεί η ολοκληρωμένη εγγύηση 6 ετών ή 180.000 χλμ. (όποιο επέλθει πρώτο), για όλα τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου και για το υβριδικό σύστημα, όπως και τα έως 11 χρόνια εγγύηση υβριδικής μπαταρίας.
Καρδιά του Yaris Hybrid είναι το νέο υβριδικό σύνολο με το 3κύλινδρο VVT-i μοτέρ των 1.5 λτ. ισχύος 92 ίππων και 120 Nm ροπής και ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 80 ίππων και 207 Nm ροπής. Η δύναμη περνάει στους εμπρός τροχούς μέσω ενός e-CVT κιβωτίου ταχυτήτων, ενώ η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου 177,6V παρέχει την ηλεκτρική ενέργεια. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,7 δλ., η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 175 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 3,8-4,3 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 86-98 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδος στο δακτύλιο). Παράλληλα και στην πράξη «καίει» λίγο, καθώς στη δοκιμή βρέθηκε στα 4,5 λτ./100 χλμ., νούμερο που πέφτει και άλλο, όταν τα περισσότερα χιλιόμετρα διανύονται στην πόλη.
Εκτός από την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση, το νέο Yaris Hybrid κερδίζει αμέσως τον οδηγό του και στο δρόμο, γιατί είναι πολύ ευέλικτο και εύκολο στους χειρισμούς. Γεγονός που συμβάλλουν οι μαζεμένες του διαστάσεις (μήκος 3.940 χλστ.), το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και η αθόρυβη λειτουργία όταν χρησιμοποιεί τον ηλεκτροκινητήρα. Πρόσθετα το μικρό Toyota είναι ευθύβολο κι ασφαλές σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου, ενώ οι αναρτήσεις εξασφαλίζουν χαμηλό θόρυβο κύλισης και ελέγχουν αποτελεσματικά τις κινήσεις του αμαξώματος.
Μαζί με τα παραπάνω προσθέστε τον πολύ δυναμικό σχεδιασμό εξωτερικά, το προσεγμένο σε ποιότητα και νεανικό εσωτερικό και τους ικανοποιητικούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές (286 λίτρα).